ho
door honda98 May 10, 2005 om 13:29
Elektronica & tv

Telefoon op de kabel

mijn kabel maatschappij gaat met telefoon op de kabel beginnen ! en ik zou willen weten of het goed werkt ? ? diverzen kabelaars hebben het al  ! ! dus ik ben benieuwt  naar u reactie  ! !

404 7 Rapporteer

ve
door verwijderd - May 10, 2005 om 14:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als uw kabelaar toevallig UPC heet zou ik eerst maar eens de diverse topics op deze site lezen. Groeten - E.

ve
door verwijderd - May 10, 2005 om 14:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

idd is UPC een heel slecht voorbeeld voor telefonie over de kabel, en vergeet niet dat alle kabelboeren precies dezelfde spullen gebruikt.

vergeet ook niet dat als je telefonie over de kabel neemt, je echt overgeleverd bent aan je kabelbedrijf qua telefoon en internet

eventjes overstappen naar ADSL kan je dan ook wel vergeten

ve
door verwijderd - May 12, 2005 om 11:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

last van "!"'s?

ve
door verwijderd - May 12, 2005 om 11:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als het om UPC gaat, niet doen. Ik heb met hun hele slechte ervaringen en was telefonisch bijna nooit bereikbaar.

Wij hebben nu Lijbrandt-telecom ook via de kabel en kan niet anders zeggen dan perfect., ook internet via de kabel is bij hun perfect en een totaal pakket is een stuk goedkoper dan bij andere.

ve
door verwijderd - May 16, 2005 om 00:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb nu nog Lijbrandt-telecom en dat werkt echt NIET goed.
De telefoon doet het vaker niet dan wel.
In hun folder staat wij leveren de zelfde diensten als KPN en blijvend gratis voicemail-service.
Maar het enige wat soms kan is bellen en gebeld worden.
5 bij ingesprek en nummermelder werken niet en de gratis voicemail is er ook niet.
Nummer behouden is ook NIET gratis.
Internet heeft het bij mijn de eerste maand niet goed gedaan soms kreeg ik heel even een verbinding maar nooit langer dan 2 minuten.
Lijbrandt neemt klachten niet serieus en antwoord niet op brieven.
Je kan beter Chello nemen dat werkt veel beter dan Lijbrandt.

ve
door verwijderd - May 16, 2005 om 01:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik kan u melden, dat ik in den helder woon, en mijn kabelaar is Multikabel.

Ik heb telefoon via de kabel sinds januari, (en met mij nog een aantal kennisen/buren) en ik en de anderen heb nog geen enkele klacht gehad, alles werkt prima, wordt geinstalleerd aan huis, ben altijd bereikbaar, en kan ook altijd bellen. Kon me eigen nummer van KPN meenemen, en alles werd verzorgd door multikabel, en echt naar 100 procent tevredenheid.

Ik denk dat menig kabelaar daar een voorbeeld aan kunnen nemen.

groetjes

ve
door verwijderd - May 16, 2005 om 14:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ook wij hadden Lijbrandt Telecom. Elke week was er wel wat aan de hand.
Dan weer lag de telefoon er zonder verklaarbare reden uit, dan weer tarieven die onjuist waren.
Internet werkt helemaal slecht of beter gezegd niet.Het is heel goedkoop, maar wat je ervoor terugkrijgt is dus allerminst goed.
Wij hebben telkens met onze klachten gebeld naar Lijbrandt, maar die worden niet serieus genomen en niet afgehandeld.
Nu hebben we weer kpn maar zitten nog steeds in huis met een lelijk groot lijbrandt apparaat op de muur.
Dat ding hebben ze in de huiskamer vlak naast de deur geplaatst een kastje ervoor zetten is niet mogelijk omdat je dan niet normaal meer de kamer in kan.
Lijbrandt wil het niet verwijderen en we zijn het inmiddels behoorlijk zat en gaan het nu zelf verwijderen.