Telefoon op de kabel
mijn kabel maatschappij gaat met telefoon op de kabel beginnen ! en ik zou willen weten of het goed werkt ? ? diverzen kabelaars hebben het al ! ! dus ik ben benieuwt naar u reactie ! !
Als uw kabelaar toevallig UPC heet zou ik eerst maar eens de diverse topics op deze site lezen. Groeten - E.
idd is UPC een heel slecht voorbeeld voor telefonie over de kabel, en vergeet niet dat alle kabelboeren precies dezelfde spullen gebruikt.
vergeet ook niet dat als je telefonie over de kabel neemt, je echt overgeleverd bent aan je kabelbedrijf qua telefoon en internet
eventjes overstappen naar ADSL kan je dan ook wel vergeten
Als het om UPC gaat, niet doen. Ik heb met hun hele slechte ervaringen en was telefonisch bijna nooit bereikbaar.
Wij hebben nu Lijbrandt-telecom ook via de kabel en kan niet anders zeggen dan perfect., ook internet via de kabel is bij hun perfect en een totaal pakket is een stuk goedkoper dan bij andere.
Ik heb nu nog Lijbrandt-telecom en dat werkt echt NIET goed.
De telefoon doet het vaker niet dan wel.
In hun folder staat wij leveren de zelfde diensten als KPN en blijvend gratis voicemail-service.
Maar het enige wat soms kan is bellen en gebeld worden.
5 bij ingesprek en nummermelder werken niet en de gratis voicemail is er ook niet.
Nummer behouden is ook NIET gratis.
Internet heeft het bij mijn de eerste maand niet goed gedaan soms kreeg ik heel even een verbinding maar nooit langer dan 2 minuten.
Lijbrandt neemt klachten niet serieus en antwoord niet op brieven.
Je kan beter Chello nemen dat werkt veel beter dan Lijbrandt.
Ik kan u melden, dat ik in den helder woon, en mijn kabelaar is Multikabel.
Ik heb telefoon via de kabel sinds januari, (en met mij nog een aantal kennisen/buren) en ik en de anderen heb nog geen enkele klacht gehad, alles werkt prima, wordt geinstalleerd aan huis, ben altijd bereikbaar, en kan ook altijd bellen. Kon me eigen nummer van KPN meenemen, en alles werd verzorgd door multikabel, en echt naar 100 procent tevredenheid.
Ik denk dat menig kabelaar daar een voorbeeld aan kunnen nemen.
groetjes
Ook wij hadden Lijbrandt Telecom. Elke week was er wel wat aan de hand.
Dan weer lag de telefoon er zonder verklaarbare reden uit, dan weer tarieven die onjuist waren.
Internet werkt helemaal slecht of beter gezegd niet.Het is heel goedkoop, maar wat je ervoor terugkrijgt is dus allerminst goed.
Wij hebben telkens met onze klachten gebeld naar Lijbrandt, maar die worden niet serieus genomen en niet afgehandeld.
Nu hebben we weer kpn maar zitten nog steeds in huis met een lelijk groot lijbrandt apparaat op de muur.
Dat ding hebben ze in de huiskamer vlak naast de deur geplaatst een kastje ervoor zetten is niet mogelijk omdat je dan niet normaal meer de kamer in kan.
Lijbrandt wil het niet verwijderen en we zijn het inmiddels behoorlijk zat en gaan het nu zelf verwijderen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Zero sugar jumbo
tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer
Oude stroom meter verplicht vervangen ?
Ik heb een oude elektrischiteitsmeter die volgens Liander vervangen moet worden omdat hij niet meer zou voldoen aan de wettelijke eisen ivm met onnauwkeurigheid.
De meter heeft mij nog nooit in d steek gelaten en werkt perfect , met de zonnepanelen op dak draait hij vrolijk achteruit tot grootgenoegen van ons.
maar met de nieuwe "betere" slimme meter zal ik straks verplicht worden om gel
...
Lees meer
Webwinkel
Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.
Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden.
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g
...
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer