kanty
door kanty May 12, 2017 om 14:51
Elektronica & tv

Waar zijn mijn foto's gebleven?

Ik doe het kaartje v.d camera in de pc en er gebeurt niets. Hier moet toch gevraagd worden om je map een naam te geven zodat je je foto's gelijk weer vindt.

2403 7 Rapporteer

fa
door familyman - May 12, 2017 om 14:56
888 Antwoorden / 1 Vragen

Al gekeken  bij "afbeeldingen", "pictures"?

@H
door @HENK@ May 12, 2017 om 16:04
159 Antwoorden / 1 Vragen

daar gaan ze ook niet vanzelf naartoe, daar moet je ze dan toch ook echt zelf wegschrijven.

zw
door zwaardvis - May 12, 2017 om 15:23
1525 Antwoorden / 51 Vragen

Als automatisch afspelen is uitgeschakeld gebeurt er inderdaad niets. Kijk in de verkenner. Daar staat een nieuwe schijf bv. G: die de SD kaart laat zien. Vandaar uit kunt u kopieren naar de gewenste bestemming. U kunt ook importeren met Picasa of gelijke, die zoekt dan zelf de SD kaart op.

gerbera
door gerbera - May 12, 2017 om 15:35
7372 Antwoorden / 14 Vragen

Hier moet toch gevraagd worden om je map een naam te geven
Dat is niet juist, is automatisch afspelen ingeschakeld wordt gevraagd met welk programma u het bestand wilt openen.
Dit gebeurt echter niet altijd en in dat geval kunt u d.m.v. de verkenner alsnog de kaart openen. Een map aanmaken dient u zelf te doen, de camera zet de foto's, normaal gesproken, op volgorde van datum op de kaart.

newmikey
door newmikey - May 12, 2017 om 15:48
830 Antwoorden / 0 Vragen

Dit is toch wel héél erg basic als vraag. Lees even hoe je schijven, mappen en bestanden opent en/of kopieert - het zijn toch wel de allereerste basisbeginselen van het computergebruik. Wat dit nog met een consumentenvraag te maken heeft snap ik eigenlijk niet zo goed.

Haal een boek uit de bieb, neem een (senioren) computercursusje in het buurthuis of kijk even op Google...hoe moeilijk kan het zijn?

@H
door @HENK@ - May 12, 2017 om 15:57
159 Antwoorden / 1 Vragen

was je die 14 sep. 2015 ook al niet kwijt??

en nog steeds niet geleerd hoe je met een computer om moet gaan?

tsjonge..........

marita5
door marita5 May 12, 2017 om 17:29
11533 Antwoorden / 15 Vragen

Wat maakt dit uit ? botte antwoorden heeft Ts niks aan .

@H
door @HENK@ May 15, 2017 om 17:47
159 Antwoorden / 1 Vragen

nee, dat mag jij alleen  hè ....

marita5
door marita5 May 15, 2017 om 19:20
11533 Antwoorden / 15 Vragen

beleefheidsvormen kent u ook niet , weet u mijn naam niet schrijf dan maar U , klinkt fatsoenlijker .

@H
door @HENK@ May 16, 2017 om 13:11
159 Antwoorden / 1 Vragen

tsja... ik ben gewend alleen U te zeggen tegen mensen die ik hoog inschat....

En beleefd ben ik ook alleen tegen mensen die beleefd zijn tegen mij ;-)

@H
door @HENK@ - May 12, 2017 om 16:05
159 Antwoorden / 1 Vragen

Kijk met verkenner naar de sd kaart (bij mij is dat drive H maar dat is bij iedereen verschillend) - en dan de map waar de foto's instaan, meestal DCIM genoemd......van daar uit verplaatsen of kopieren(is slimmer als je niet precies weet wat je aan het doen bent)  naar waar u maar wil

sjjoppy
door sjjoppy - May 12, 2017 om 16:51
7210 Antwoorden / 3 Vragen

Klik op het windowslogo en de letter e dan ziet u de schijfletters, klik dan op de cameraletter, de rest wijst zich vanzelf.
U was destijds blij met het antwoord van @mahadma:

https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/computers-telefonie/waar-blijven-mijn-fotos?id=578925

rembrantd
door rembrantd May 12, 2017 om 17:17
116 Antwoorden / 36 Vragen

Bij de meeste mensen vanaf een bepaalde leeftijd wordt het geheugen steeds minder, topantwoord☺

sjjoppy
door sjjoppy May 12, 2017 om 17:29
7210 Antwoorden / 3 Vragen

Dankuwel.