Waarom kan ik als bestaande klant geen nieuw abonnement afsluiten bij KPN?
In 2019 heb ik een internet plus TV-abonnement afgesloten bij KPN. Door de inflatie zijn de abonnementskosten inmiddels een stuk hoger. Op dit moment zou ik een abonnement kunnen afluiten voor nagenoeg dezelfde prijs, maar dan met een tien keer snellere upload-/ en downloadsnelheid. Een telefoontje met KPN leerde me echter dat ik dit abonnement niet af mag sluiten omdat het alleen voor nieuwe klanten geldt. Dit vind ik toch vreemd: waarom zou ik als bestaande klant niet dezelfde dienstverlening krijgen als een nieuwe klant? Heeft iemand anders hier ook ervaring mee?
U wil een aanbieding die voor nieuwe klanten bedoeld is. En u bent geen nieuwe klant. Dus zou u eerst een jaar elders een abo moeten nemen en dan kunt u weer als nieuwe klant van aanbiedingen gebruik kunnen maken bij kpn
Ervaring? Zeker, ik ben net terug naar Ziggo met 50% korting (voor 9 maanden) nadat ik een jaar KPN heb gehad met 50% korting. Overstappen wordt stevig beloond omdat de meeste mensen geen gedoe willen met overstappen en dus "lekker" blijven zitten. Doe wat moeite, dát wordt beloond, lui blijven zitten niet.
Als u dat trouwens vreemd vindt snapt u echt geen snars van economie.
KPN bellen enwel de afdeling opzeggen
Vaak krijg je dan wel een kortings aanbod niet zo riant als nieuwe klanten meestal ongeveer de helft.
Zo doe ik het al jaren bij mijn provider dit jaar mijn dochter en zoon 7 maanden 20 euro korting.Ikzelf 6x20 euro ga verhuizen.
Wel even controleren of er meerdere aanbieders zijn op uw adres,
Het is belangrijk dat ze dan wel geloven want anders stinken ze daar niet in.
Ik heb dat ook bij mijn energieleverancier gedaan, n.a.v. een aanbod dat ik te hoog vond.
Let er wel op de maand opzegtermijn daarna niet meer geldt. Je moet dan eerst de initiële contractperiode uitzitten.
Ook mijn advies: opzeggen tegen het moment dat dat kan volgens uw overeenkomst kan en dan zodra de bevestiging van de opzegging is ontvagne met einddatum voor de dag erna een nieuw abonnement afsluiten.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Sns 2008 afschrift
Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden
En we gaan er echt ge
...
Lees meer
Webwinkel
Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.
Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden.
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g
...
Lees meer
Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor
Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont
...
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer