elisya
door elisya Feb 1, 2011 om 00:25
Elektronica & tv

Wat kan ik er tegen doen?

Ik ben lid van de online videotheek keeno we betalen er 21,95 p/m voor maar telkens wordt het slechter.
Al 1 week geleden dvd's terug gestuurd en nog geen nieuwe gehad.
normaal waren ze bij hun binnen 2 dagen binnen nu niet en krijgen dus geen waar voor ons geld.
Krijgen maar weinig dvd's voor het geld.
Op mailtjes,enz naar ze krijg je ook geen antwoord.
Wat kan ik tegen ze doen?

706 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edrick3
door edrick3 - Feb 1, 2011 om 11:09
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo elisya,

Abonnement opzeggen!!

mahadma
door mahadma - Feb 1, 2011 om 11:48
11569 Antwoorden / 51 Vragen
0

Algemene Leveringsvoorwaarden hier...

Volgens hun artikel 3.1 en 3.2 staat de levertijd niet geheel vast en is geen reden voor opzegging/ontbinding contract.

Als u wilt opzeggen, neem de goede termijn (u weet de de aanvangsdatum) en zeg aangetekend met bewijs van ontvangst OP TIJD op.

Groet, MG.

elisya
door elisya - Feb 1, 2011 om 12:01
11 Antwoorden / 2 Vragen
0

zelfs dat lukt niet me dochter die lid is heeft 3 maanden geleden al opgezegd en nog trekken ze geld van haar bank
ik heb het ook gedaan maar nog niks gehoord ze doen niks
is echt klote zooitje om zo maar te zeggen
altijd goed geweest maar na overname is het niks meer en steeds slechter geworden

mahadma
door mahadma - Feb 1, 2011 om 12:03
11569 Antwoorden / 51 Vragen
0

Als het contract op tijd is opgezegd en de datum einde contract is gepasseerd en er wordt toch nog geïncasserd: Storneren. Groet, MG.

elisya
door elisya - Feb 1, 2011 om 12:08
11 Antwoorden / 2 Vragen
0

was het maar zo makkelijk daarom heb ik hier om hulp gevraagd of iemand wat wist wat te doen.
storneren helpt niet want je kan het niet terug laten storten
wou dat alles zo makkelijk ging dan was ik er allang van af en had hier niet deze vraag gesteld

mahadma
door mahadma - Feb 1, 2011 om 12:21
11569 Antwoorden / 51 Vragen
0

Storneren kan tot 57 dagen na afschrijving. Ook kan je je bank opdracgt geven om het betreffende rekneing nummer voor automatyische incasso's te blkokkeren. Groet, MG.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

Fr
Fred Mennen - Apr 17, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont ... Lees meer