Wat kan ik er tegen doen?
Ik ben lid van de online videotheek keeno we betalen er 21,95 p/m voor maar telkens wordt het slechter.
Al 1 week geleden dvd's terug gestuurd en nog geen nieuwe gehad.
normaal waren ze bij hun binnen 2 dagen binnen nu niet en krijgen dus geen waar voor ons geld.
Krijgen maar weinig dvd's voor het geld.
Op mailtjes,enz naar ze krijg je ook geen antwoord.
Wat kan ik tegen ze doen?
Algemene Leveringsvoorwaarden hier...
Volgens hun artikel 3.1 en 3.2 staat de levertijd niet geheel vast en is geen reden voor opzegging/ontbinding contract.
Als u wilt opzeggen, neem de goede termijn (u weet de de aanvangsdatum) en zeg aangetekend met bewijs van ontvangst OP TIJD op.
Groet, MG.
zelfs dat lukt niet me dochter die lid is heeft 3 maanden geleden al opgezegd en nog trekken ze geld van haar bank
ik heb het ook gedaan maar nog niks gehoord ze doen niks
is echt klote zooitje om zo maar te zeggen
altijd goed geweest maar na overname is het niks meer en steeds slechter geworden
Als het contract op tijd is opgezegd en de datum einde contract is gepasseerd en er wordt toch nog geïncasserd: Storneren. Groet, MG.
was het maar zo makkelijk daarom heb ik hier om hulp gevraagd of iemand wat wist wat te doen.
storneren helpt niet want je kan het niet terug laten storten
wou dat alles zo makkelijk ging dan was ik er allang van af en had hier niet deze vraag gesteld
Storneren kan tot 57 dagen na afschrijving. Ook kan je je bank opdracgt geven om het betreffende rekneing nummer voor automatyische incasso's te blkokkeren. Groet, MG.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Sns 2008 afschrift
Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden
En we gaan er echt ge
...
Lees meer
Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor
Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont
...
Lees meer
Windows life mail mappen verdwenen
Ook goede morgen,ik gebruik windows life mail,en ja,ik weet het,dat is oud,maar werkt nog prima
Echter nu zie ik de submappen plots niet meer bij het hoofdaccount
En ik snap dat ik iets verkeerd heb gedaan,maar ik had ze heel graag terug
Ze zijn schijnbaar niet weg,maar onzichtbaar
Ik draai onder windows 10
Ik hoop en duim dat iemand een makkelijke oplossing weet
Beda
...
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer