Ziggo beeldkwaliteit na omzetten fusie UPC.
Beste Leden.
Heb net de nieuwe zenderlijst in de ontvanger gezet, kan maar tot een conclusie komen, er zijn enkele HD zenders bij gekomen, maar ik schrik van de gehele beeldkwaliteit nu, is er op achteruit gegaan mijn inziens ,met wat we eerst van Ziggo hadden, was veel scherper, en kleurrijker, vind het nu veel fletser beeld, ben benieuwd hoe anderen Ziggo kijkers dit ervaren.
M.v.g.
Waar kijk u naar tv in welke plaats, wat is er bij dan veranderd. Zijn er werkzaamheden verricht?
Wat een onzin, het staat hier prima en houdt svp eens op met dit genre reacties en opmerkingen. Het is al eens geadviseerd: solliciteer anders bij Kassa als moderator.
TV de kleur en scherpte bij stellen...
UPC en Ziggo hebben iets andere dus kan het helaas...
Als ik met Digitenne in de boot ga varen moet ik ook vaak dit aanpassen afhankelijk van regio....
[quote=aurora1 schreef op dinsdag 20 jan 2015, 18:27]
Het is al eens geadviseerd: solliciteer anders bij Kassa als moderator.
Lijkt me geen goed advies: deze 'leeuw' als moderator. ?
[quote=valerius-2 schreef op dinsdag 20 jan 2015, 22:58]Heeft u de zenders opnieuw automatisch in laten stellen?
Wat heeft dat er nu mee te maken.. Het gaat om een decoder, waar de zenders op voor geprogrammeerd staan.
De vraag kan eerder zijn, heeft u een andere decoder gekregen?
[quote=pino123 schreef op woensdag 21 jan 2015, 07:53][quote=valerius-2 schreef op dinsdag 20 jan 2015, 22:58]Heeft u de zenders opnieuw automatisch in laten stellen?
Wat heeft dat er nu mee te maken.. Het gaat om een decoder, waar de zenders op voor geprogrammeerd staan.
De vraag kan eerder zijn, heeft u een andere decoder gekregen?
?
Het opnieuw instellen van de zenders heeft er juist alles mee te maken.
Wanneer u "schrikt" van de nieuwe beeldkwaliteit zou je denken dat ergens iets verkeerd gaat.
U zou kunnen informeren via de website van Ziggo
https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact-met-ziggo
of het forum van gebruikers
https://community.ziggo.nl/welkom-ziggo-nieuws--15/samengaan-ziggo-upc-1485
of vragen of uw buren hetzelfde ervaren.
Kan je mij vertellen dan, hoe je handmatig zenders zoekt op de mediabox?
Wat er verkeerd kan gaan, is een ander merk mediabox die de kleuren anders doorgeeft, andere aansluiting bijv. van HDMI naar Scart o.i.d.
Het kan zijn dat er iets stort, waar de ene mediabox meer last van heeft dan de andere.
Wat jij aangeeft is analoog, en daar heeft TS het niet over.
[quote=pino123 schreef op woensdag 21 jan 2015, 13:26]Kan je mij vertellen dan, hoe je handmatig zenders zoekt op de mediabox?
Wat er verkeerd kan gaan, is een ander merk mediabox die de kleuren anders doorgeeft, andere aansluiting bijv. van HDMI naar Scart o.i.d.
Het kan zijn dat er iets stort, waar de ene mediabox meer last van heeft dan de andere.
Wat jij aangeeft is analoog, en daar heeft TS het niet over.
Ik lees nergens dat de ontvanger wordt vervangen.
Van de site:
http://integratieupcenziggo.nl/
Klanten ontvangen via een brief en e-mail uitgebreide informatie en een stappenplan hoe zij de zenders opnieuw kunnen instellen.
Het slechte beeld kan verschillende oorzaken hebben, vandaar de suggestie om het Ziggoforum te bezoeken. Tot nu toe heeft zich hier niemand gemeld die hetzelfde ervaart.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Zero sugar jumbo
tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer
Oude stroom meter verplicht vervangen ?
Ik heb een oude elektrischiteitsmeter die volgens Liander vervangen moet worden omdat hij niet meer zou voldoen aan de wettelijke eisen ivm met onnauwkeurigheid.
De meter heeft mij nog nooit in d steek gelaten en werkt perfect , met de zonnepanelen op dak draait hij vrolijk achteruit tot grootgenoegen van ons.
maar met de nieuwe "betere" slimme meter zal ik straks verplicht worden om gel
...
Lees meer
Webwinkel
Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.
Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden.
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g
...
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer