Claim ingediend - niks ontvangen
Afgelopen oktober ben ik naar Loveland festival geweest waarbij de organisatie confetti gebruikte in de zaal. Na afloop van het festival zag ik tot mijn grote verbazing dat mijn schoenzolen helemaal roze waren. Thuis heb ik alles geprobeerd om dit eraf te krijgen maar tevergeefs. Op Facebook plaatste Loveland zelf een berichtje waarin stond dat iedereen met beschadigde schoenen een claim kon indienen. Ook ik heb dat 3 dagen na het festival meteen gedaan. Om een lang verhaal kort te maken: ik heb het te vergoeden bedrag nog steeds niet ontvangen ondanks herhaaldelijke e-mails van de Loveland organisatie dat het bedrag zal worden uitbetaald. Wat kan ik verder nog doen? Ik ben hier al vanaf oktober mee bezig. Wie kan mij hiermee helpen?
Ter info: mijn schoenzolen waren wit en op de foto zie je wat er precies gebeurd is.
Hallo Nickey Hoes ,
Probeer dit tel.nr eens staat op FB .
31 (0)20 689 47 14
Hoi Marita5,
bedanktvoor je reactie. Ik heb nu 3 keer telefonisch contact met hun gehad en zn 12 mailtjes zijn we verder. Zij hebben meerdere malen aangegeven dat het bedrag zal worden vergoed en dat dit (in november) binnen 6 weken zal gebeuren. Meerdere malen contact opgenomen in de tussentijd en tot mijn verbazing kreeg ik een mail afgelopen mei waarin stond dat mijn claim niet bekend is bij hun verzekeraar en dat de claim vervallen is omdat de aangeef datum is verstreken. Erg vreemd, aangezien ik zwart op wit heb staan dat de verzekeraar het bedrag zal gaan vergoeden.
Ik weet niet wat ik nog meer kan doen.
Plaats je klacht op Facebook.
Stel de organisatie schriftelijk aansprakelijk en vermeld een schadebedrag.
Geef ze nog 14 dagen om de zaak af te handelen.
Beste Edrick3,
bedankt voor het meedenken. Ik heb mijn rekening van de schoenen toen mee gestuurd naar loveland via de mail. Ik heb zwart op wit staan dat de verzekeraar van Loveland het bedrag zal gaan vergoeden maar tot op heden niks ontvangen. Ook vanochtend heb ik weer telefonisch contact met hun gezocht en zij geven aan dat ze nog steeds wachten op de verzekeraar. erg gek aangezien ik in januari al bericht van hun heb ontvangen waarin staat dat de claim zal worden vergoed en zij hebben zelfs om mijn rekening nummer gevraagd. Sinds oktober mee bezig en nog steeds geen schadevergoeding ontvangen. Zo vervelend!
Weet je wie de verzekeraar is?
Dan zou je die kunnen mailen.
Contact opnemen met de verzekeraar en om afhandeling van de zaak vragen. Alhoewel .... dat hoort de organisatie te doen! Maar ja, wie weet helpt een beetje druk toch nog.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Kapotte energiemeter
Toen we in januari jl ( van 8 tm 27 ) op vakantie waren ontdekte ik dat onze energiemeter niet meer werkte. Ik heb toen meteen Energie Direct hiervan op de hoogte gesteld. Immers we hadden de meter op 15 graden gezet. En het was in deze periode koud, dus praktisch geen verbruik tov dat we wel aanwezig waren geweest. Ze vertelden mij dat ik, zodra we weer terug waren de meter moest checken. Helaas ... Lees meer
Zero sugar jumbo
tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer
Zeer hoge servicekosten
Ik woon in een flatgebouw van Heimstaden en heb nu pas de afrekening servicekosten over 2022 ontvangen. Het probleem zit hem in de stroom kosten algemene ruimtes.In 2021 was dat per woning 163,67 euro en in 2022 475,67 euro. Totaal dus 35.199,67 euro per jaar voor elektra algemeen (verlichting galerij, berging, stopkontacten berging, trappenhuis, lift). Er is inmiddels uitleg gevraagd aan de verhu ... Lees meer
Populair in Garantie & Verzekeringen
Wel of geen trekhaak
Mijn Ford Fiësta ST van april 2018 heeft een trekkracht van 0 en mag dus niets trekken, maar hoe zit ik met de verzekering als ik er een trekhaak op laat zetten die ik alleen voor het vervoer van de crossfiets van mijn zoontje gebruikt. Zou ik nu een nieuwe kopen mag het wel.
Ook ga hierover nog in kontakt met mijn verzekering, maar misschien is iemand anders ook tegen dit probleem aangelope
...
Lees meer
Hoe komt men van een Ardanta uitvaartpolis af?
In 2004 hadden wij een Nivo uitvaartpolis bij Uzet afgesloten. Dit hadden wij zeer zorgvuldig uitgezocht en besproken. Groot was de verrassing dan ook dat wij in april 2016 een brief kregen met daarin de vermelding 'Zoals u wellicht in de pers heeft gelezen, heeft NIVO uitvaartverzekeringen haar verzekeringsportefeuille overgedragen aan ASR Levensverzekering N.V. in Utrecht. ...Ardanta, onderdeel ... Lees meer
Kruidvat foto cd's niet afleesbaar
De foto's die ik destijds bij KRUIDVAT op cd's heb laten zetten zijn niet of heel moeilijk af te spelen op de pc en volgens kruidvat fotoservice is dat niet hun verandwoordelijkheid en kan het zeker niet afgespeeld worden op DVD.
WIE is hier verandwoordelijk voor???
Lees meer