in
door ingwi Feb 13, 2016 om 23:37
Garantie & verzekeringen

Desiqual garantie

Afgelopen jaar heb ik in Andorra in een desiqualwinkel een tas gekocht
De hengsels zijn nu kapot en desiqual nederland kan niks voor mij doen omdat de winkel in Andorra geen geautoriseerde desiqualwinkel is maar een geautoriseerde winkel
Ik kan dus met mijn orginele maar kapotte desiqualtas niet bij desiqual terecht omdat deze bij een franchisevestiging is gekocht,die overigens met grote letters desiqual op de pui had staan en niks anders dan desiqual verkocht dus voor mij als consument gezien werd als officële desiqualwinkel
Wat zijn hier nu eigenlijk de rechten van de consument?

730 4 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Feb 14, 2016 om 00:04
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U mag van de zomer weer gezellig een tripje maken naar Andorra en proberen uw tas daar te laten repareren.

Gerry1969
door Gerry1969 - Feb 14, 2016 om 00:31
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Waarom zou de Nederlandse winkel u willen helpen? Zij hebben niets aan u verdient en moeten wel de garantie dragen. Zo werkt het niet. Als ik in Duitsland een LG tv koop weet ik dat ik terug moet naar Duitsland als er iets is. LG Nederland trekt direct zijn handen van dit toestel af. Importproduct.!
Diewilik

getty
door getty - Feb 14, 2016 om 09:17
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Zelf laten repareren ? Van de Nederlandse desiqual mag u niets verwachten.

diumenge
door diumenge - Feb 14, 2016 om 09:45
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Normaliter zou u wellicht de hulp van het ECC kunnen inschakelen, maar voor Andora heeft dat vermoedelijk geen zin. Gevalletje pech dus.