Garantie op mislukte reparatie
Hallo,
Ik heb 13/02 mijn telefoon laten repareren bij een erkend bedrijf.
Het ging om de voor en achterzijde van de telefoon.
Reparatiekosten waren 175 euro.
Nu (1,5 week later), zitten er rare storingen en strepen in het scherm (lijkt op een storing in de LCD, maar niet door val of stootschade in ieder geval).
Nu beweert de winkel dat ik geen garantie meer heb omdat ik er niet gelijk mee ben heengegaan. Ik dacht namelijk dat het softwarematig was en heb 1 dag gewacht met het resetten van mijn telefoon.
Heb ik hier recht op een nieuw scherm onder Artikel 18 lid 2 van het BW? Mijn zus werk namelijk bij een gerechtswinkel en zij zegt dat ik in mijn recht sta.
Of heeft de winkel gelijk? En heb ik dan ook recht op een vervangend/leen toestel?
Mvg,
Peter
Voor en achterkant was gebarsten door een ongeluk maar werd vergoed door de verzekering.
Sony Xperia Z3 en een redelijk bekende telefoonwinkel in Groningen (noem geen namen)
gr
Dan zou u zelf even moeten kijken op de site van deze winkel w.b. reparaties en garantie op reparaties. Staat er niets op de reparatiebon vermeld daarover, en ook niet wat precies gerepareerd is?
Persoonlijk zou ik per omgaande terug naar de winkel gegaan zijn als na reparatie bleek dat er problemen waren.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Koken op gas of inductie
Dear forum members,
A new kitchen is going to be built, but now I am faced with the following ..............what should I choose?
Currently cooking on gas here, but you hear so much about cooking on induction. I have delved into it as much as possible (as far as possible).
Intellectually I should choose induction , but I'm dreading it. You hear so many contradictions an
...
Lees meer
Verkeerd framenummer van (gestolen) fiets doorgegeven bij verzekering
Hoi iedereen,
Helaas is afgelopen week mijn e-bike gestolen.
Ik heb de fiets verzekerd na aankoop.
Na het indienen van de aangifte werd ik gebeld door de politie met de mededeling dat er al een fiets geregistreerd staat als gestolen met het hetzelfde framenummer/merk/type. Sterk verbaasd, want de fiets heb ik bij levering zelfs in elkaar moeten zetten. Zo nieuw was 'ie.
...
Lees meer
Mag de KB onjuiste informatie over mij publiceren online?
Wat kun je doen als een site van de overheid onjuiste informatie over je publiciert? Ze doen niks met mijn klacht. Het gaat om de Koninklijke bibliotheek die weigert mijn geboortejaar aan te passen. Het interesseert ze geen biet dat ze mij decennia ouder maken dan ik ben met alle gevolgen van dien.. Lees meer
Populair in Garantie & Verzekeringen
Wel of geen trekhaak
Mijn Ford Fiësta ST van april 2018 heeft een trekkracht van 0 en mag dus niets trekken, maar hoe zit ik met de verzekering als ik er een trekhaak op laat zetten die ik alleen voor het vervoer van de crossfiets van mijn zoontje gebruikt. Zou ik nu een nieuwe kopen mag het wel.
Ook ga hierover nog in kontakt met mijn verzekering, maar misschien is iemand anders ook tegen dit probleem aangelope
...
Lees meer
Hoe komt men van een Ardanta uitvaartpolis af?
In 2004 hadden wij een Nivo uitvaartpolis bij Uzet afgesloten. Dit hadden wij zeer zorgvuldig uitgezocht en besproken. Groot was de verrassing dan ook dat wij in april 2016 een brief kregen met daarin de vermelding 'Zoals u wellicht in de pers heeft gelezen, heeft NIVO uitvaartverzekeringen haar verzekeringsportefeuille overgedragen aan ASR Levensverzekering N.V. in Utrecht. ...Ardanta, onderdeel ... Lees meer
Kruidvat foto cd's niet afleesbaar
De foto's die ik destijds bij KRUIDVAT op cd's heb laten zetten zijn niet of heel moeilijk af te spelen op de pc en volgens kruidvat fotoservice is dat niet hun verandwoordelijkheid en kan het zeker niet afgespeeld worden op DVD.
WIE is hier verandwoordelijk voor???
Lees meer