Ja
door Jaap J Apr 11, 2016 om 10:46
Garantie & verzekeringen

Garantie op reparatie lekkage dak

Geachte redactie,

Een maand nadat een lekkage op het dakje van de erker van ons huis gerepareerd was, begon het lekken op precies dezelfde plek opnieuw.
Voor het herstel daarvan stuurde het dakbedekkingsbedrijf een tweede nota. 
Ik belde met het bedrijf en gaf aan dat die tweede nota een vergissing moest zijn, omdat de reparatie immers niet goed was uitgevoerd en dat er daarom voor de tweede keer iemand bij moest komen. Men zou dat uitzoeken.
Zes weken daarna werd ik teruggebeld met de mededeling, dat het bedrijf geen garantie geeft op reparaties, dat zou niet kunnen in verband met veranderende weersomstandigheden. Ik heb mij daarmee niet akkoord verklaard. 

Mijn vraag: is het logisch en rechtmatig dat het dakbedekkingsbedrijf geen garantie geeft op haar reparatiewerk van één maand eerder?

Ben benieuwd naar uw antwoord

4570 0 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Nieuw op Vraag & Beantwoord

empee
empee - Apr 27, 2024 om 20:44
Computers & telefonie

Pictogram op beginscherm plaatsen

Op mijn desktop met Windows 11 staan op het beginscherm meerdere pictogrammen, die ik vaak gebruik. Nu wil ik er eentje bij zetten, maar ik heb dat al zolang niet meer gedaan dat ik niet meer weet hoe dat moet. Wie kan en wil me helpen? Lees meer

Ye
Yennester - Nov 27, 2023 om 14:11
Winkels & webshops

Ervaringen met Poluno Amsterdam?

Ik heb wat besteld bij Poluno Amsterdam. Omdat ik een track&trace button kreeg die niet werkte en contact met klantenservice vreemd aanvoelde ben ik gaan zoeken bij revieuws. Later vond ik ergens in een mail een track&trace code, die me verwijst naar een buitenlandse site en de status al 11 dagen hetzelfde is.
Bij Trustpilot zijn heel veel klachten over deze webshop.
Oa over ver ... Lees meer

Be
BergAn - Apr 25, 2024 om 12:11
Huishouden & energie

Kapotte energiemeter

Toen we in januari jl ( van 8 tm 27 ) op vakantie waren ontdekte ik dat onze energiemeter niet meer werkte. Ik heb toen meteen Energie Direct hiervan op de hoogte gesteld. Immers we hadden de meter op 15 graden gezet. En het was in deze periode koud, dus praktisch geen verbruik tov dat we wel aanwezig waren geweest. Ze vertelden mij dat ik, zodra we weer terug waren de meter moest checken. Helaas ... Lees meer