bi
door bierland91 Oct 3, 2016 om 20:00
Garantie & verzekeringen

Geen vervanging van toestel na 3opvolgende reparaties ivm verlengbaar abonnement

Mijn mobiel is 3maal op een volgend gerepareerd in de afgelopen 2maanden en nog steeds is het toestel defect(stof achter de lens, glasplaat achterzijde los, niet meer waterdicht) verkoper wilt niet overgaan tot vervanging omdat mijn mobiele abonnement verlengbaar is. Ze zeggen dat ik een nieuw abonnement mag afsluiten met nieuw toestel. Bij mijn weten zou ik nu kunnen aanspreken op ontbinding van overeenkomst. Kan dit? En heb ik dan recht op de volledige abonnements kosten van de abonnements duur?

1365 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ed
door editusernaam - Oct 4, 2016 om 01:18
18 Antwoorden / Vragen
0

Onzin! Bij het aanbieden van de derde reparatie mag je eenzijdig de overeenkomst met het toestel wettelijk ontbinden en dient de volledige aankoop te worden terugbetaald.

ha
door halex - Oct 4, 2016 om 06:53
1374 Antwoorden / 4 Vragen
0

door Opperluis-in-de-Pels Valerius 1 - 4 okt. 2016 om 01:18

Onzin! Bij het aanbieden van de derde reparatie mag je eenzijdig de overeenkomst met het toestel wettelijk ontbinden en dient de volledige aankoop te worden terugbetaald.

Dit antwoord is pas onzin. Bij ontbinden heb je geen recht op volledige teruggaaf van de aankoop. Zeker nu TS al enige tijd gebruik heeft gemaakt van het abonnement en telefoon. Zou mooi zijn dat je door een slecht toestel al je abonnementsgeld van de gehele contractduur terug zou krijgen. Er bestaat hooguit recht op vergoeding van een deel van de kosten van de telefoon. Stel de economische levensduur is drie jaar, TS heeft de telefoon al twee jaar, dan zou 1/3 van de waarde redelijk zijn.

ed
door editusernaam Oct 4, 2016 om 10:15
18 Antwoorden / Vragen

Had het over het 'toestel' niet over het abonnement daaraan gekoppeld.

Dan is destijds een ondeugdelijk toestel verkocht.

ne
door neodutchio - Oct 4, 2016 om 07:21
5165 Antwoorden / 12 Vragen
0

Het abonnement heeft niets met uw toestel te maken. Uw toestel is defect, niet het abonnement. U kunt hooguit een deel van de waarde krijgen van uw telefoon, of een gelijkwaardige telefoon terug.

tijger1
door tijger1 - Oct 4, 2016 om 09:01
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

"Ze zeggen" en wie zijn die "ze" dan? En hoelang hebt u dat toestel al?

Uw laatste zin is natuurlijk grote onzin.

marita5
door marita5 - Oct 4, 2016 om 19:47
11534 Antwoorden / 15 Vragen
0
Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

kasper1961
kasper1961 - Apr 24, 2024 om 15:33
Voeding & gezondheid

Zero sugar jumbo

tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer

Ro
Rob30-06 - May 8, 2024 om 21:03
Huishouden & energie

Oude stroom meter verplicht vervangen ?

Ik heb een oude elektrischiteitsmeter die volgens Liander vervangen moet worden omdat hij niet meer zou voldoen aan de wettelijke eisen ivm met onnauwkeurigheid.
De meter heeft mij nog nooit in d steek gelaten en werkt perfect , met de zonnepanelen op dak draait hij vrolijk achteruit tot grootgenoegen van ons.
maar met de nieuwe "betere" slimme meter zal ik straks verplicht worden om gel ... Lees meer

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer