terryslach
door terryslach Nov 24, 2014 om 16:19
Garantie & verzekeringen

Hoyhoy

op de site http://www.hoyhoy.nl/ wordt er een suggestie gewekt dat je kortingen krijgt als je daar de zorgverzekering afsluit niets is minder waar je krijgt helemaal gee nkorting premie uitgerekend bij deze site krijg dezelfde prijs als bij OHRA

410 2 Rapporteer

valerius-2
door valerius-2 - Nov 24, 2014 om 23:54
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Gelijk arwanig worden maar de enige die er aan verdient is de tussen persoon.

mahadma
door mahadma - Nov 25, 2014 om 15:12
11564 Antwoorden / 51 Vragen

U kunt altijd doeidoei tegen hoyhoy zeggen. Verstandig sta u vergelijkt.