door 1953 Dec 31, 2015 om 01:09
Garantie & verzekeringen
Productregistratie van uw aankoop bij de fabrikant!

Twee en drie jaar registreerden producten bij de fabrikant voor de garantie en aanvullende garantie.

Dat was bij Brabantia, 10 jaar garantie, voor de afvalbak: na drie jaar is die registratie niet terug te vinden in uw account. Wilde een garantieaanspraak doen.

Ook mijn Philips televisie, december 2013, 5 jaar garantie, via ING-rentepunten gekocht, is niet meer terug te vinden in mijn productregistreren en inloggen Philips account: productoverzicht. U hebt nog niets geregistreerd.

Nu zijn het twee voorbeelden van productregistraties geweest, waarna dan op termijn de producteregistraties in het niets opgaan. Nu heb ik nog va elke bevestiging productregistratie via de e-mail en print gemaakt. Als die print niet had gemaakt en de e-mail is niet meer voorhanden, dan staat u met lege handen.

Zijn productregistraties een zoethoudertje en zodra het op een garantieaanspraak aankomt, de leverancier is de eerst aangesprokene, zijn de productregistraties een zoethoudertje om zodoende onder enig garantieaanspraak uit komen?

6253 4 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Dec 31, 2015 om 02:10
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Zijn productregistraties een zoethoudertje en zodra het op een garantieaanspraak aankomt, de leverancier is de eerst aangesprokene, zijn de productregistraties een zoethoudertje om zodoende onder enig garantieaanspraak uit komen?

Ongetwijfeld...

Topantwoord

uwjurist
door uwjurist - Dec 31, 2015 om 09:50
1043 Antwoorden / 0 Vragen

Uiteraard moet u zelf altijd bewijs bewaren, net zoals u de aankoopbon moet bewaren. Het is wel vreemd dat een fabrikant niet ook zijn zaken op orde houdt.
Met vriendelijke groet,

mr. Monique Doomernik

door 1953 Dec 31, 2015 om 19:18
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Het is dat mijn e-mailadres was gewijzigd, vandaar dat ik er achter kwam.

edrick3
door edrick3 - Dec 31, 2015 om 10:42
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Lijkt me toch een foutje van jezelf.
Net even gecontroleerd en een geregistreerd produkt van 2012 staat nog netjes vermeld bij Philips.
Kloppen je accountgegevens nog wel? Je hebt al vaker van mailadres gewisseld, dacht ik.

door 1953 Dec 31, 2015 om 19:19
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Ja!

door 1953 Dec 31, 2015 om 19:20
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Zowel bij Brabantia als bij Philips! Is er dan sprake van toeval?!

door 1953 Dec 31, 2015 om 19:32
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Al mijn producten

U hebt geen producten geregistreerd.

Foetsie het geregistreerd product.

edrick3
door edrick3 Jan 1, 2016 om 11:54
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Zoals je zelf bij het vorige antwoord aangeeft: je mailadres is gewijzigd, dus je account klopt blijkbaar niet meer!

pi
door pieterwolters - Dec 31, 2015 om 11:31
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Even dacht ik dat dit iets serieus was. Toen zag ik dat het een bericht van onze huisdigibeet 1953 is. Gewoon doorlopen mensen....

tenormin
door tenormin Dec 31, 2015 om 11:54
16847 Antwoorden / 108 Vragen

Dat is toch discriminatie wat u schrijft.
@1953, u heeft toch kennelijk zelf iets fout gedaan, kan gebeuren maar zo gaat het wel. Of het een zoethoudertje is? Misschien, maar met "bewijs" in handen staat u altijd sterker, d.w.z. als er niet (weer) een toko failliet gaat.

ltmvz
door ltmvz Dec 31, 2015 om 12:22
949 Antwoorden / 18 Vragen

@pieterwolters: Gedraag u een klein beetje, als u daar toe in staat bent, tenminste.

door 1953 Dec 31, 2015 om 19:22
3725 Antwoorden / 95 Vragen

@PieterWolters spreek voor uzelf!