We
door Weemaes Jan 30, 2017 om 10:16
Garantie & verzekeringen

Wordt cardiale revalidatie vergoedt vanuit de basis zorgverzekering

Ik heb een open hartoperatie ondergaan. Nu moet ik volgens de cardioloog revalideren. Mijn zorgverzekeraar deelt mij mee dat cadiale revalidatie niet in de basis verszekering is opgenomen. Dat betekent dat ik alles zelf moet betalen. Dat komt mij vreemd over.