ro
door rocomest Nov 14, 2010 om 14:28
Garantie & verzekeringen

Zoeken naar juiste zorgverzekeraar

Bestaat er een site, waarmee je met de eigen gezinssituatie de juiste zorgverzekeraar kan uitzoeken, voor 2011?

632 2 Rapporteer

birdies
door birdies - Nov 14, 2010 om 14:30
6104 Antwoorden / 31 Vragen

Kijk hier, klik even.

pepie 46
door pepie 46 - Nov 14, 2010 om 15:16
11 Antwoorden / 4 Vragen

Beste Rocomest.

Waarvan die naam? Werk je op de boerderij?

Zodra je het een en ander gevonden hebt, ga dan ook naar de site van de verzekeraar, want ze verzekeren wel maar ga je met andere op de site zelf vergelijken kom je wel voor verrassingen te staan, ook al zijn ze zo goedkoop.
Let vooral op de aanvullende verzekering want daar gaat het om.
Als je een goedkope hebt gevonden kijk dat goed op de aanvullende wat ze WEL vergoeden.
B.v.b. Voor Diabetes insuline afhankelijk, vergoed VGZ bij “aanvullend verkeerd ” al voor ± € 6,- :
“Voor het startpakket betaalt u een eigen bijdrage van 10 euro.
Voor de teststrips met lancetten, per 50 teststrips betaalt u een eigen
bijdrage van 15 euro”.

Dan kunnen ze wel een dubbeltje goedkoper zijn met de verplichte standaard zorgverzekering,maar ga je daar weer de mist mee in.
Dat zijn zaken die erg belangrijk zijn.
Het is ondanks die vergelijk sites een heel gedoe.
Veel succes.
Peter