wi
door wimbehrens Nov 17, 2014 om 09:46
Geldzaken & recht

Arrogantie PWN

Hoe kan ik arrogantie van de pwn publicitair maken.
Ik ben beboet omdat ik naar zeggen pwn 2 te laat heb betaald. dit kwam omdat ik geen gebruik meer maakte van Finbox maar niet wist dat ik dat moest af zeggen. toen ik het had af gezegd moest ik kosten voor de factuur betalen de kosten voor accept terwijl ik dat met online bankieren niet nodig heb. Het probleem is het bedrag is te laag om me gelijk te halen bij een rechter en om het nu te laten oplopen gaat me te ver.

1008 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edrick3
door edrick3 - Nov 17, 2014 om 10:07
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo wimbehrens,

Ik begrijp uit je verhaal dat je een 'boete' gekregen hebt omdat je te laat hebt betaald.
Tja, dat is gebruikelijk.
Dat je Finbox niet meer gebruikt weet PWN niet.
En voor een acceptgiro betaal je nu eenmaal toeslag (dat is bijna overal zo), ook al maak je het bedrag dan over via internetbankieren.
Zou dus maar betalen om verdere kosten te voorkomen.
Je hebt geen gelijk en dat kun je dus ook niet 'halen'.

Met vr.gr.

wi
door wimbehrens - Nov 17, 2014 om 11:21
2 Antwoorden / 2 Vragen
0

Ja dat begreep ik ook uit hun antwoorden maar het ging me om de wijze waarop dat gegeven was. Bij nuon werkt dat anders. maar het is niet anders. bedankt

tot15karakters
door tot15karakters - Nov 17, 2014 om 11:26
2189 Antwoorden / 14 Vragen
0

U had de Finbox moeten omzetten naar normale automatische incasso, en niet op acceptgiro wachten, die geven porto en druk kosten dus zijn duurder.

Gelijk nu regelen en als er nog meer bedrijven deze Box gebruikte daar ook nu achteraan gaan want bij de meeste gelden dezelfde regels...

wi
door wimbehrens - Nov 17, 2014 om 11:50
2 Antwoorden / 2 Vragen
0

Dat is juist voor mij zo lastig ik heb geen vast in komen doordat ik een zakelijke en een privé rekening hebt maar daar gaat het niet om ik vecht eigenlijk tegen wind molens Als kleine zelfstandige hoef je dit soort kunstjes niet te flikken al zou het gelijk aan je kant hebben. en dat is wat mij in deze zo frustreert je krijgt door de telefoon de zelfde boute antwoorden als per mail. er is geen gevoel voor hoe ga ik met een klant om het is een regenten mentaliteit die heerst bij de PWN. Hoewel ik blij ben dat er geen honderd water aanbieders zijn zoals bij het energie bedrijven. zijn ze daar op dit punt klant vriendelijker ik beëindig hier mee de discussie hoe wel ik blij ben dat ik het van me af heb kunnen schrijven.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ge
Gerard vd W - May 30, 2024 om 12:07
Huishouden & energie

Garantie Dyson stofzuiger

Goedemiddag,   Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden.  Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen.   Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer

anita555
anita555 - May 31, 2024 om 20:46
Vakantie & reizen

Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?

Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer

mijnnaamwashaas2345
mijnnaamwashaas2345 - May 23, 2024 om 11:18
Voeding & gezondheid

Wie heeft ervaring met een beeldschermbril?

zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben? Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag.  Lees meer