as
door astrid de klein Dec 29, 2016 om 14:28
Geldzaken & recht

Automatische afschrijving niet akkoord shoppen doe je zo

Er is een bedrag automatisch afgeschreven van de beste korting, ik heb het terug laten boeken, want ik had niks besteld bij ze. Na een herrinering gereageerd dat ik kopie van factuur wilde of aankoop bewijs, geen reactie. Vandaag factuur van incassobureau, gereageerd dat ik geen reactie heb gekregen van shoppen doe je zo. Hoever kunnen ze gaan? en hebben er meer personen last van?


4656 9 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Dec 29, 2016 om 14:36
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Nee, geen last van. Verder dus gewoon negeren. Zij verkopen niets. Tik maar eens in op Google.

Laat ook dat bankrekeningnummer blokkeren. 

Ze blijven u wel bestoken, maar dat stelt verder niets voor.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Dec 29, 2016 om 16:34
16883 Antwoorden / 202 Vragen
0

NIET op reageren. Wie eist bewijst! Helaas komt het veel meer voor (volg de persberichten van de afgelopen tijd) dat er incassobureau's zijn die 'alles uit de kast halen om ook onterechte vorderingen binnen te halen.
Let wel op dat indienm het tot een werkelijke dagvaarding zou mkomen en dan van een DEURWAARDER, zorg dan dat u uw verhaal klaar heeft voor de kantonrechter of wel heel duidelijk aangeeft dat u niets besteld heeft. Zou u dan niet reageren dan wordt u bij verstek veroordeeld.
Maar de íncassobureau's laten het meestal niet verder komen dan intimidatie/dreiging. Herhaald, zolang het een incassobureau is, niets doen. Dus ook niet meer reageren!

aurora1
door aurora1 - Dec 29, 2016 om 22:17
15645 Antwoorden / 6 Vragen
2

Hoe komen ze aan uw bankrekeningnummer?

Pe
door Peterenhennie - Jan 1, 2017 om 11:40
1 Antwoorden / Vragen
0

Ik heb ook een mail gehad eerst 10€ meer nu een mail van een incasso buro 90,00 € wat te doen ik heb een rechtsbijstand verzekering moet ik die inschakellen 

tijger1
door tijger1 Jan 1, 2017 om 11:54
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Lees de eerste reactie.

Cookies
door Cookies Jan 1, 2017 om 12:04
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@peterhennie: Altijd handig om de gegeven antwoorden even te lezen! Die staan er niet voor niets.

an
door anita broekhuizen - Jan 10, 2017 om 19:29
1 Antwoorden / Vragen
0

Hoi,

Ja daar heb ik ook last van. ik ben al bezig vanaf 29 november. Precies hetzelfde verhaal.
Contact gezocht op 29 nov. 20 dec. 28 dec. 30 dec. 3.jan. via telefoon maar niks schriftelijk.
Ik ben zelfs zover dat ik vandaag 2 x gebeld heb van dat ik bewijs wil hebben dat het daadwerkelijk klaar is. 
Ook ik snap niet hoe ze het van je rekening hebben kunnen afschrijven. Mijn bedrag is nu verdubbeld naar € 90,-
In het laatste telefoon gesprek beloofde ze me dat er na 18.00 een mail zou komen, van bewijs van afhandeling...tot zover nog niets gehad.
Maar vandaag weer een mail van ned.incassobureau dat ik binnen 2 dagen moet betalen. Anders wordt het bedrag weer verdubbeld.
Met incassobureau ook gebeld, deze geven aan zolang hun geen schriftelijk schrijven/bewijs hebben van wie dan ook blijven ze dit sturen.
Ik lees in de reactie hieronder dat ik moet afwachten. Ga dit proberen maar ik kook van binnen.

tijger1
door tijger1 - Jan 10, 2017 om 23:26
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

@anita

Maar ik mag toch aannemen dat u het bedrag gestorneerd hebt? Zo nee? Per omgaande doen.  Bankrekeningnummer ook laten blokkeren.

En verder nergens meer op reageren. Niet gaan bellen, of mailen. Ook niet naar dat incassobureau.

Verder klaar daarmee. In hun sop gaar laten koken.

nirak888
door nirak888 - Feb 25, 2017 om 18:56
4 Antwoorden / 6 Vragen
0

Een paar dagen geleden is er óók bij mij een bedrag afgeschreven en ook ik heb het teruggeboekt. Constant word ik door de medewerk(st)ers telefonisch lastig gevallen en ik heb nooit enige toezegging gedaan.
Ik zit er over na te denken om aangifte bij de politie te doen en ga mijn rechtsbijstandverzekering inschakelen. Ik heb hen beschuldigd van diefstal. Ik heb hen nergens toestemming voor gegeven.

ne
door neodutchio - Feb 25, 2017 om 19:08
5161 Antwoorden / 12 Vragen
0

Toch gek dat zo veel mensen er last van hebben. Niemand weet van iets, maar toch wordt er geld afgeschreven. Als er nooit contact is geweest, hoe komt dit bedrijf aan jullie bankrekeningnummers? Zijn er nu nog steeds mensen die aan jan en alleman hun rekeningnummer doorgeeft? Wordt het niet eens tijd voor een 'dikke pech wet'. Oftewel, door zelf aan dubieuze bedrijven je rekeningnummer geven is zelf zitten op de blaren. Verantwoordelijk worden voor de eigen dommigheid.

marita5
door marita5 Feb 25, 2017 om 20:42
11528 Antwoorden / 15 Vragen

Dat betekent dus , shoppen doe je niet zo ;-))

ar
door aroest8 - May 23, 2017 om 12:03
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

vandaag gebeld dat ik 250,00 moest betalen als ik niet mee werkte.
Heb alle emails bewaard ook diegene waarop ik heb afgemeld.
Toch blijven ze volhouden dat ze zogenaamd niks hebben ontvangen.
Ik heb de telefoon opgehangen, dit is al de zoveelste keer dat die lui bellen en bedreigen.

groetend,   Bert Roest

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Rienvh
Rienvh - May 10, 2024 om 08:26
Computers & telefonie

Cookies???

Waarom moet Ik op de websites van Kassa en Radar bijna elke week die Rottige cookies accepteren???
Terwijl ik op andere websites dat een keer doe en dan er niet meer lastig gevallen word.
Ik zie het antwoord al komen "dan moet je ze op automatisch accepteren zetten"
Nee dat doe ik niet omdat ik niet alle cookies van andere websites wil accepteren!!!

Graag normale antwoo ... Lees meer

ga
galen135 - May 8, 2024 om 11:23
Auto & vervoer

DPD levert product beschadigd af en laat het verder afweten

Een verzending van mij via DPD is beschadigd aangekomen. Heb dat bij DPD gemeld op een daarvoor bedoeld formulier op hun website. Kreeg direct een casenummer en 2 dagen later het bericht dat ik voor een claim bij Sendcloud moest zijn die voor DPD onderzoek doet. Op de website van Sendcloud moest je echter inloggen met een (bedrijfs)account, ander contact was niet mogelijk en kwam ik dus geen met ... Lees meer

vandaorchidee
vandaorchidee - May 8, 2024 om 07:50
Winkels & webshops

FOUTEN OP DE KASSA BON BIJ DE VOMAR

Waarom komt het geregeld voor bij de Vomar dat de prijzen niet kloppen op de kassa bon .
Vaakt zijn de aanbiedingen niet verwerkt.

Afgelopen zondag drie klanten bij de kassa waar het weer niet klopte .

Waarom doet de Vomar hier niets mee ? Lees meer