Ru
door Rudy80 Aug 1, 2020 om 13:38
Geldzaken & recht

Bestaat deze krediet verstrekker echt?

Ik wil een krediet aanvragen bij www.services-krediet.com
Netjes bij mijn aanvraag neergezet wat ik wil lenen en verstuurd.
Ik kreeg geen reactie. Toen via de Whatsapp icoon. Bericht gestuurd. Daar kreeg ik wel een reactie. Ipv goedemorgen begon de chat met goedenavond. Er werd mij verteld dat ik een lening kan krijgen. Maar de volgende vraag was hoeveel.
Dus twijfel aan dit bedrijf. Ook als profielfoto in de whats app staat credit express finance. Het telefoon nummer komt bij beide bedrijven voor.

3581 12 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Aug 1, 2020 om 13:50
16850 Antwoorden / 108 Vragen

Kan alleen maar schrijven dat, als u nu al vraagtekens hebt bij deze toko, u het krediet daar zeker niet moet aanvragen. Dan beter, lijkt mij dan, bij betrouwbare banken informeren en vergelijken wat de rentekosten zijn. Net als op de weg: bij twijfel niet inhalen.
Toevoeging: de site heeft klanten die allemaal het cijfer 10 geven voor de verleende diensten. Dat is dus een Efteling verhaal.

diumenge
door diumenge - Aug 1, 2020 om 13:53
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Niet doen.

tijger1
door tijger1 - Aug 1, 2020 om 13:58
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Hebt u dat rare taalgebruik gezien? Niet aan beginnen.

va
door vanlotjegetikt - Aug 1, 2020 om 14:10
809 Antwoorden / Vragen

Niet doen. Staan nergens geregistreerd bij het AFM. Het is The Netherlands ipv Netherland.

Gr
door Grunn1 - Aug 1, 2020 om 14:26
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Als u een krediet wil afsluiten doe dat dan gewoon veilig bij een Nederlandse bank of goed aangeschreven staande krediet verstrekker.
Blijf weg bij dit soort onbekende en onbetrouwbare verstrekkers.

mi
door miennaamishaaz - Aug 1, 2020 om 14:35
725 Antwoorden / 1 Vragen

Als eerste hoe bent u bij dit bedrijf gekomen?
Heeft u het bedrijf al Persoonlijke gegevens gegeven? Of alleen een aanvraag met wat u wilt lenen?

https://opgelicht.avrotros.nl/dossiers/artikel/malafide-kredietverstrekkers-op-internet/#/

Whois domein tools zegt dat de site minder dan 130 dagen bestaat. {wat al een RED flag is}

https://whois.domaintools.com/services-krediet.com

Persoonlijk zou ik dat bedrijf met een Metrisch TON aan zout nemen.

Ze hebben tevens ook geen vergunning om Kerdiet te verlenen
https://www.afm.nl/nl-nl/consumenten/controleer-je-aanbieder?q=Services-Krediet.com

Deze post is tevens ook de enigste site/vraag die je krijgt als je zoekt op "www.services-krediet.com" met aanhalings tekens.

als ik zoek op het telefoon nummer is dit de enigste "betrouwbare" bron die ik krijg.
https://www.locatefamily.com/M/MIN/MINAGBO-1.html

heremietkreeft
door heremietkreeft - Aug 1, 2020 om 16:54
16885 Antwoorden / 202 Vragen

Geen AFM registratie en dus in ieder geval geen controle op regels en ook rentevergoeding. Niet doen dus!!

mo
door mof - Aug 3, 2020 om 12:56
3619 Antwoorden / 3 Vragen

Niet aanvragen! Ga naar een normale in Nederland bekende kredietverstrekker. Ws. krijgt u dan niet zoveel als bij dit louche bedrijfje, maar dat is ook in uw eigen belang.
Als u hier leent loopt u het risico op een wurgcontract.

hutch
door hutch - Aug 3, 2020 om 17:56
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Die website is geregistreerd op 26 maart 2020 door iemand in Benin (Afrika).

Het is voor u te hopen dat u er niet intrapt. U bent gewaarschuwd.
Het is niets anders dan een poging tot oplichting.

hutch
door hutch Aug 3, 2020 om 17:59
4515 Antwoorden / 29 Vragen
hutch
door hutch - Aug 3, 2020 om 18:07
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Prachtig, dat (zogenaamde) adres van die joker:

https://expresskrediet.com/contact/

Die site is van dezelfde scammer.

mpbraaksma
door mpbraaksma - Aug 3, 2020 om 18:50
48 Antwoorden / 0 Vragen

Als je al zo twijfelt waarom zou je het dan doen? Wat is de reden dat je bij hun een krediet wilt?
Ik zou er 1 uitzoeken waar je een beter gevoel bij hebt.

R.
door R. Rekers - Oct 16, 2020 om 14:45
1 Antwoorden / Vragen

Waarom uberhaubt kijken naar een dergelijke partij? Ik zou persoonlijk alleen bij betrouwbare partijen iets afsluiten (zoals ABN/ING) of bij een Qredits. En niet onbelangrijk, een stappenplan volgen bij het aanvragen (ik zag op deze site een goed stappenplan). Het is niet zomaar iets, een krediet.