jg
door jgaonline Feb 2, 2017 om 14:54
Geldzaken & recht

Brief van lindorff zweden

Hallo allemaal .
Ik kom vandaag thuis van mijn werk en vind een brief van lindorff zweden op mijn mat .
ik heb in 2005 3 maanden in zweden gewerkt en nu 11 jaar later krijg ik een brief waarin mij verteld word ,
of ik even een achterstallige betaling wil doen van 2121.65 (SEK) .
hoe weet ik dat dit echt is en als dit echt is hoe ze er bij komen 11 jaar later pas dit op te eisen ?
ik weet even niet wat ik moet doen heeft er iemand tips voor me ?.

Met vriendelijke groeten jgaonline

860 3 Rapporteer

Apetjoek
door Apetjoek - Feb 2, 2017 om 15:04
234 Antwoorden / 16 Vragen

Even contact opnemen met het Zweedse consulaat (ambassade) en daar uw vraag neerleggen .

heremietkreeft
door heremietkreeft - Feb 2, 2017 om 15:13
16885 Antwoorden / 202 Vragen

Alweer Linbdorff. Ik zag enige dagen geleden een vraag waar ook Lindorff iets claime dat met verblijf in het buitenland te maken had. Ik kan dat op dit moment niet tergvinden. Hoe dan ook komt het mij voor dat hier sprake is van verjaring en dus een bureau dat iets probeert.

Gerry1969
door Gerry1969 Feb 2, 2017 om 15:15
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Tenzij ts onvindbaar bleek, is uit Zweden vertrokken en niet 123 te vinden geweest, misschien.

tenormin
door tenormin Feb 2, 2017 om 16:10
16850 Antwoorden / 108 Vragen

Zou ze dan ineens , in Nederland, teruggevonden zijn? Denk het niet. Gewoon het zoveelste Lindorff trucje. Nou, truc in dit geval.

tijger1
door tijger1 - Feb 2, 2017 om 15:24
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Laat ze eerst maar de originele factuur en eventuele herinneringen naar u opsturen. Dan weet u waar het over gaat en dan weet u ook of het verjaard is.