peer007
door peer007 Mar 27, 2007 om 15:43
Geldzaken & recht

CAO kleinmetaal

Beste,

Wie kan mij helpen aan de CAO voor klein metaal,heb heel het internet afgezocht,maar helaas, het gaat mij specifiek om de loonschalen/functies
alvast bedankt.

groet,

3336 30 Rapporteer

ve
door verwijderd - Mar 27, 2007 om 15:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

Probeer het eens bij het de vakvereniging cnv of fnv als je die site's opzoekt dan moet het te vinden zijn.

Of je kan lid worden van de vakvereniging die jou belangen behartigd.

Succes Valerius

ve
door verwijderd - Mar 27, 2007 om 16:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste peer007,

heeft de werkgever hiervan niet een exemplaar? (U zou overigens zelf ok een exemplaar hebben moeten ontvangen)

IJzerbroot

ve
door verwijderd - Mar 27, 2007 om 16:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Elke werkgever is verplicht de cao (indien er een cao is) op de personeels administratie ter inzage van het personeel te hebben.

In de meeste cao's staat overigens dat hij bij indiensttreding aan de betrokkenen moet worden overhandigt volgens mij.

ve
door verwijderd - Mar 27, 2007 om 16:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

hallo peer,

het cao-boekje kun je aanvragen via

MTB vakraad, postbus 5210, 2280 HE te Rijswijk

of telefonisch via :

070-3160860, en dan vragen naar de MTB (vakraad).

je kunt ook een mail sturen naar de MTB (vakraad) via:

Info@mn-services.nl

Opvragen van een CAO (boekje) is niet gratis, er wordt een bedrag voor in rekening gebracht, ik ben helaas niet op de hoogte van wat het bedrag is.

Succes,

Linda

PS: MTB staat voor Metaal en Technische Bedrijfstakken

ve
door verwijderd - Mar 27, 2007 om 16:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

http://www.postbus51.nl//index.cfm?vid=E2000080-E224-3DCB-B5598B7CE3C24218&containerid=517415FF-C09F-296A-61FF669427684C44&objectid=4A1DE26B-C09F-296A-61C406433EFD8017&displaymethod=displaydefaultintro

Misschien een link om mee te starten. En ook hier weer: de werkgever hoort het op het bedrijf ter inzage te hebben liggen!! Maar het kan natuurlijk zijn dat je je alleen nog maar wilt oriënteren? Of is er twijfel over de correctheid van je salaris?
Succes!!

ve
door verwijderd - Mar 27, 2007 om 16:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Linda,

Bedankt voor deze link, hier heb ik wat aan.
de andere ook bedankt voor de de inspanning.

groet,

ve
door verwijderd - Mar 27, 2007 om 17:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

ook op de bovag site is het te lezen voor de kleinmetaal.succes

ve
door verwijderd - Mar 27, 2007 om 17:38
0 Antwoorden / 0 Vragen
ve
door verwijderd - Mar 28, 2007 om 00:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste ,

ook u bedankt voor deze hint, zal morgen deze eens bekijken.

groet

ve
door verwijderd - Mar 28, 2007 om 07:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Gerrit,

je maakt nu de meest klassieke fout die je maar kunt maken.

Jouw link is die naar de CAO van de METALEKTRO, dat is PME oftewel de GROOT-mataal.

Deze fout wordt door dagelijks door tientallen mensen (waaronder zelfs pensioenadviseurs) gemaakt, maar het zijn toch écht twee verschillende Pensioenfondsen.

De Metalektro zit in Amsterdam, Pensioenfonds Metaal en Technische Bedrijfstakken, en de Vakraad Metaal en Technische Bedrijfstakken zitten in Rijswijk.

Dus Beste Peer, je zult aan de link van Gerrit (helaas) niets hebben.

Linda

ve
door verwijderd - Mar 28, 2007 om 09:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

hallo Peer, anders dan Linda zegt geen klassieke fout vam mij maar een wel erg stomme. Ik heb nota bene zelf veel te maken gehad met zowel de "groot metaal"als de "klein metaal"CAO die u bedoelt. Ik heb ook notabene uit beide branches recht op pension. Kijk een bij deze link, meer concreets kan ik niet vinden

http://www.vinden.nl/l/cao-metaal-techniek.html

ve
door verwijderd - Mar 28, 2007 om 16:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste,

Linda, Gerrit, bedankt, wat geweldig is deze site toch, zo behulpzaam
voor elkaar, kunnen veel site een voorbeeld aan nemen.

ik wens u een prettige avond,

ve
door verwijderd - Nov 20, 2007 om 13:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

Even, op grond van MOSTERD NA DE MAALTIJD:

via deze link

Vakraad Metaal en Techniek

kunnen CAO boekjes opgevraagd worden en ook andere CAO vragen betreffende de Kleinmetaal gesteld worden.

Linda

ve
door verwijderd - Nov 21, 2007 om 18:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

als je mij je emailadres stuurt,mail ik hem naar je toe.(PDF bestand)

ve
door verwijderd - Nov 28, 2007 om 09:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi Jan31,

Zou je mij misschien ook die cao toe kunnen sturen??

Gr. Esther

ve
door verwijderd - Nov 28, 2007 om 20:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

Ik heb geen antwoord op je vraag, maar ik ben ook op zoek naar deze CAO. Mocht je hem toevallig al hebben gekregen, kan ik dan eventueel een (digitale) kopie van je krijgen?

Met vriendelijke groet,

Ilse

ve
door verwijderd - Nov 29, 2007 om 09:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

hoi jan heb je voor mij ook een exemplaar willen toesturen

mijn vrouw werk nu net bij de shell op een tankstation en wil graag alles ervan weten kwa beloning eten s,avonds etc .

ve
door verwijderd - Nov 29, 2007 om 16:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik zou het graag als pdf bestand ontvange.

emailadres: [edit-emailadres verwijderd door redactie]

ve
door verwijderd - Nov 29, 2007 om 16:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste jan31,

Wil je mij misschien ook een exemplaar mailen?

--> [edit- emailadres verwijderd door redactie]

ve
door verwijderd - Dec 12, 2007 om 12:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

http://members.lycos.nl/gehoel/Cao/metaalbewbedrcao20062008.pdf

Even kopiëren en plakken naar de browser en voilà.

Mvgr - B

ve
door verwijderd - Dec 12, 2007 om 12:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

http://members.lycos.nl/gehoel/Cao/metaalbewbedrcao20062008.pdf

Even kopiëren en plakken naar de browser en voilà.

Mvgr - B

ve
door verwijderd - Dec 13, 2007 om 16:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

zou je dit als pdf ook naar mij kunnen toesturen. Superbedankt

[edit- emailadres verwijderd door redactie]

ve
door verwijderd - Dec 13, 2007 om 16:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

he  jan31

zou jij mij ook een exemplaar willen mailen

email adres is [edit- emailadres verwijderd door redactie]

ve
door verwijderd - Dec 13, 2007 om 16:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Jan,

Graag ook een pdf van de cao naar:

[edit- emailadres verwijderd door redactie]

Bvd.

ve
door verwijderd - Dec 13, 2007 om 16:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Jan,

Graag zou ook ik een exemplar van u ontvangen daar ik ook nog met enkele vragen zit omtrent de zwangerschap van mijn vriendin.

Bij voorbaat hartelijk dank!

[edit- emailadres verwijderd door redactie]

ve
door verwijderd - Jan 2, 2008 om 17:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Jan,

zou je mij ook de cao kunnen sturen in pdf formaat??

mijn email: leonnoordegraaf@12move.nl

ve
door verwijderd - Jan 28, 2008 om 15:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Jan,

Zou u mij ook een exemplaar willen mailen? Heb vragen rondom de zwangerschap en kraamtijd van mijn vriendin.

Dit is mijn mailadres: [edit- emailadres verwijderd door redactie]

Hartelijke Renaldo

ve
door verwijderd - Feb 19, 2008 om 22:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

Zou je mij svp ook dit bestand willen toesturen? Ben er reuze benieuwd naar. Alvast bedankt.

Email: michielvandewestelaken@gmail.com

ve
door verwijderd - Apr 5, 2008 om 19:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

Op www.salaris-informatie.nl zijn de volledige teksten en actualiteiten van heel veel CAO's terug te vinden. Ook de akkoorden over nieuwe CAO's worden bijgehouden.

ve
door verwijderd - Apr 28, 2008 om 16:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

De tekst van de CAO kleinmetaal (metaal en techniek) maar ook vele andere CAO's is terug te vinden op www.salaris-informatie.nl