gu
door gunth050 May 13, 2009 om 13:19
Geldzaken & recht

Eco Direct B.V.

Wie heeft er, net zoals ik, misleid door de AFM goedkeuring, belegd in teakhout bij Eco Direct en is nu ook bang om alle ingelegde gelden te verliezen?

Kunnen we misschien samen iets ondernemen en daardoor sterker staan?

I.M.G.

1359 4 Rapporteer

pg
door pgj - May 18, 2009 om 19:10
1 Antwoorden / 0 Vragen

ook ik heb alle vertrouwen in ecodirect verloren maar in je eentje ben je inderdaad kansloos , ik wacht al dagen op antwoord op een mail ze reageren niet eens meer.

gu
door gunth050 - May 20, 2009 om 20:51
10 Antwoorden / 3 Vragen

Dat klopt. Na de brief begin april, heb ik niets meer van ze gehoord. Ook heb ik het laatste contract dat ze hebben toegestuurd om om te zetten naar een nieuw contract, niet ondertekend. Het voorlaatste helaas nog wel. In het nieuwe contract, hoeven ze je n.l. niet meer te compenseren bij calamiteiten op de plantages. Dus als ze het niet meer zien zitten, steken ze gewoon de boel in brand! Wij Pech!Ik heb wel contact gehad met het AFM. Die zeiden niets te weten van het feit dat het slecht ging bij ECO Direct. Dat toezicht stelt dus niets voor! Vals vertrouwen wekken! AFM zegt geen mededelingen te mogen doen over het feit of ze dit gaan onderzoeken of niet. Hopelijk melden meer mensen zich en kunnen we misschien samen ECO Direct tot opheldering dwingen. Bedankt voor de reactie. I.M.G.

jk
door jk66 - May 29, 2009 om 16:13
1 Antwoorden / 0 Vragen

Beste I.M.G.

Ook wij hebben in 2005 geinvesteerd in teak bij Eco Direct. Het nieuwe contract hebben wij niet getekend. We verwachten echter niet dat we veel van onze investering zullen terugzien. Wij willen ons graag aansluiten bij meerdere gedupeerden, zodat we één en ander juridisch kunnen laten uitzoeken, zonder al te veel kosten te maken.

Groet JG

gu
door gunth050 - May 29, 2009 om 16:19
10 Antwoorden / 3 Vragen

Beste JK66.

Dat zijn er pas 3. Toch moeten er duizende gedupeerden zijn, maar er wordt dus maar sporadisch gereageerd. Op Startpagina Beleggers staan wel meer reacties, maar gek genoeg, loopt mijn computer altijd vast als ik de reacties wil lezen over ECO Direct. Hopelijk komen er meer reacties, zodat we toch een "clubje" kunnen vormen, om een vuist te maken.

Groeten, IMG