Gr
door Graveren Dec 19, 2016 om 09:55
Geldzaken & recht

Een contract van regiobedrijvengids.nl zonder dat je het wilt

[Edit internetredactie: vraag gesloten, dit betreft een consumentenforum]

Als bedrijf zijnde kun je een gratis bedrijfsprofiel aanmaken bij www.regiobedrijvengids.nl. Ja helemaal gratis, zonder dit ergens terug te vinden blijkt dat je na 30 dagen aan een contract vast zit van een jaar en een factuur krijgt van 299.00 excl. btw.
Ik meld me per direct af en wordt gebeld met de mededeling dat het niet herzien kan worden en er gewoon een jaar aan vast zit.
Een gewaarschuwd mens telt voor 2, negeer www.regiobedrijvengids.nl misschien dat kassa hier aandacht aan kan besteden zodat er niet meer mensen de dupe worden van deze praktijk!!!! Pas dus op met www.regiobedrijvengids.nl!!!!!!

2137 4 Rapporteer

uwjurist
door uwjurist - Dec 19, 2016 om 10:01
1043 Antwoorden / 0 Vragen

Dit is een consumentenforum. Stel uw vraag op www.higherlevel.nl
En zoek op internet eens op acquisitiefraude.

Met vriendelijke groet,
mr. Monique Doomernik

marita5
door marita5 - Dec 19, 2016 om 10:04
11513 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Graveren ,

Dit is een consumentenforum , stel uw vraag / of klacht op het ondernemersforum , klik op de rode regels .

https://www.higherlevel.nl/

Lees ook hier ,

https://www.fraudehelpdesk.nl/zoeken/antwoord/?antwoord_id=76&zoekopdracht=acquisitiefraude

 Een gewaarschuwd mens telt voor 2

Eerst op google opzoeken voorkomt deze problemen

https://www.google.nl/#q=+klacht+regiobedrijvengids.nl+

tijger1
door tijger1 - Dec 19, 2016 om 11:31
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dat u na 30 dagen aan een contract blijkt vast te zitten, moet dus wel degelijk ergens terug te vinden zijn, anders kunnen ze u daar niet aan houden.

Zeker als bedrijf wordt je verondersteld zaken eerst volledig door te nemen, voorsat men zijn handtekening zet.

r.kemperman
door r.kemperman - Dec 19, 2016 om 11:45
423 Antwoorden / 4 Vragen

Als ik klik op bedrijf toevoegen, dan is dit het eerste wat ik zie:

Starter

Gratis

voor 30 dagen

Standaard weergave

365 Dagen Actief

Beperkt Support

Basis

299.00

voor 365 dagen

Standaard Weergave

365 Dagen Actief

Volledig Support

30 dagen gratis proberen

U kunt onze advertentiemogelijkheden 30 dagen gratis proberen. Als u niet tevreden bent om welke reden dan ook dan kunt u binnen 30 dagen uw advertentie zonder kosten opzeggen.

Moet ik na 30 dagen betalen?

Ja, indien u de advertentie niet binnen 30 dagen opzegt dan zal deze automatisch doorlopen in een basis abonnement.  De kosten hiervan staan vermeld op de website.