an
door anre May 16, 2007 om 22:45
Geldzaken & recht

Hoe kom ik van de ongewenste postcodeloterij reclame af

heb ik eigenlijk al gesteld hoe kom je van die onbeschofte reclame van de postcode loterij af met hun brief van herinnering we schrokken ons de tandjes dat we iets waren vergeten te betalen. Ik wil heeeeel graag uit hun bestand of zo.

2325 11 Rapporteer

ve
door verwijderd - May 16, 2007 om 22:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

Je kunt bij de gemeente zo een sticker halen die je op je brievenbus kunt plakken, zo eentje met dubbel NEE erop! Dan krijg je helemaal geen reclame meer.

ve
door verwijderd - May 16, 2007 om 22:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zo een stiker ziet er zo uit:

http://www.chikado.nl/dut/products/827/

ve
door verwijderd - May 16, 2007 om 23:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

Lief bonbonblocje maar dat is de bedoeling nu ook weer niet dat ik helemaal geen reclame meer krijg want dat gebeurd natuurlijk als ik dat op de brievenbus plak. Nee het gaat me alleen maar om die iritante misleidende postcodeloterij waar ik van af wil.

ve
door verwijderd - May 16, 2007 om 23:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

Vergeef me, ik gooi het altijd direct weg, dus ik kan niet achterhalen of het geadresseerde post is, of huis aan huis verspreid. In het eerste geval kun je de Postcodeloterij zelf aanschrijven, in het tweede geval zul je net als ik moeten doen als je geen Nee-stickers op de deur wilt.

ve
door verwijderd - May 16, 2007 om 23:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het is inderdaad op naam misschien weet iemand hoe ik me daar uit kan krijgen uit dat bestand

ve
door verwijderd - May 16, 2007 om 23:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

Retout afzender op dit adres onbekend.

Valerius

ve
door verwijderd - May 16, 2007 om 23:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

Is een goede optie bedankt Valerius ga ik proberen. Groetjes Erna

ve
door verwijderd - May 16, 2007 om 23:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

Elke week een doos oud papier naar hun antwoordnummer.

Wel even erbij zetten wie je bent en waarom je dit doet.

En dan meteen een brief eisen waaruit moet blijken dat je inderdaad nooit iets meer ontvangt van de PCloterij.

Mark

ve
door verwijderd - May 16, 2007 om 23:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

Terugsturen o.v.v. iets als "retour afzender; gelieve dit adres te verwijderen uit het bestand; verzending wordt niet op prijs gesteld".

De Postcodeloterij is zo te zien niet aangesloten bij de DM branchevereniging DDMA (tsssss!!), dus dan wordt het duimen draaien. Jammer dat deze organisatie zich blijkbaar niet wil conformeren aan de gedragscode van de DDMA, althans, niet in woord en daad, anders waren ze wel lid geworden.

ve
door verwijderd - May 17, 2007 om 00:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik denk niet dat ze daar erg van gaan schrikken hoor. De mensen die dergelijke post binnenkrijgen zitten ook wel dichtbij de bak 'oud papier', en het zijn waarschijnlijk niet de mensen die de database in beheer hebben.
Vergeefse moeite lijkt mij dus en het kost je nog geld ook.
nachtuil

ve
door verwijderd - May 17, 2007 om 10:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ben hiervan verlost nadat ik een fax had gestuurd met de tekst dat ik geen enkele aan mijn geadresseerde post meer van hun wenste te ontvangen. Faxnummer: 020-6753866

Bassie (vindt het leven al één grote loterij)