ja
door jacbigboss Dec 30, 2006 om 10:21
Geldzaken & recht

Jumbo weigert uitbetaling lotto

jumbo weigert de uitbetaling van een gratis lot van de lotto in opdracht van [de lotto zelf] op super zaterdag krijg je geen lot of je moet er [een euro voor betalen] lijk me niet helemaal koosjer!!!!!!!! de computer [van de lotto zelf] weigert de uitgifte van een gratis lot op superzaterdag of je moet verplicht een lot erbij kopen lijkt mij niet helemaal wetelijk goed in mekaar zitten! minstens niet netjes vanje wint wel iets maar je mag geen kans maken op de jackpot!! is daar iets aan te doen graag reacties ???????????

1276 5 Rapporteer

ve
door verwijderd - Dec 30, 2006 om 10:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi,

Voorwaarde voor superzaterdag is een lot van E2,- dus helaas telt een gratis lot dan niet mee voor deze ronde. De extra euro betaal je volgens mij altijd extra als je kans wilt maken op de jackpot.

De prijzen zijn deze dag ook hoger of meer geloof ik.

------U speelt mee met Lotto Super Zaterdag voor € 2 per Lot en maakt dan kans op:.............
http://www.lotto.nl/web/show/id=43770

Flauw maar dat zijn de voorwaarden en met de voorwaarden ga je accoord als je meespeelt.

Weinig aan te doen behalve boycotten die lotto.........

Groetjes,

ve
door verwijderd - Dec 30, 2006 om 10:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

nee het zijn twee loten ! normaal als je mee doet en twee verschillende trekking. normaal gesproken niks met elkaar te doen en de prijzen zijn niet hoger maar lager dat is de reden dat ik niet met de tweede trekking mee wens te doen het is trouwens een nieuwe regeling vroeger was je altijd vrij er in om mee te doen met wat je wilt! dat is het zelfde met de door de weeks dagen kun je ook minder winnen als op de zaterdag  maar kost evenveel

ve
door verwijderd - Dec 30, 2006 om 13:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik werd niet veel wijzer op hun site, misschien moet je ze eens emailen hoe het nu zit en waarom.

Begin ook beetje genoeg van ze te krijgen, speel autom. maar keek er niet echt naar om, maar nu heb ik een speltegoed opgebouwd van E40,-, daar zit ik niet op te wachten, want dat krijg je dus niet uitgekeerd maar moet je weer opspelen ofzo, flauwekul gedoe. Keren ze zowieso nog wel eens echt geld uit als je wint eigenlijk ????????!!!!!!! Denk er hard over de oplichters nu maar eens te gaan opzeggen............

ve
door verwijderd - Dec 30, 2006 om 14:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik kan het verhaal uwerzijds niet geheel volgen met "Jumbo weigert uitbetaling Lotto"!

Ten eerste: Jumbo wegert niet, de organisator Lotto weigert de uitbetaling;

Ten tweede: Gaat het om een aktie weeklot met slechts eenrijtje, waarbij u uw inleg terugkrijgt als er bij geen enkele van de zeven trekkingen iets wint? Wint u niets, dan moet u uw lot naar de Lotto toesturen voor uitbetaling;

Ten derde: gisteren heb ik het aktie weeklot laten valideren, daarbij betaalde ik € 8,00 ook vanwege 'superzaterdag'!

Ten vierde: de organisator Lotto dient zich volledig te houden aan enig voorschrift, dus is het weldegelijk 'koosjer' - u suggereert daarmee dat Lotto 'joods' zou zijn, of joden dingen doen die het daglicht niet kunnen verdragen - dus u zich geen zorgen te maken. Dit had u ook bij Primera, Albert Hein, C1000, Super de Boer of welk ander verkooppunt van de Lotto kunnen overkomen.

ve
door verwijderd - Dec 31, 2006 om 10:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

het betreft een normaal lot voor de zaterdag  daar een prijs op gekregen  [een gratis lot]  maar dat word geweigerd door de lotto!! met het andwoord van de jumbo kom maar op dinsdag terug  dat wenste ik niet want het lot is op zaterdag meer waard wegens eventueel jackpot en ik weet het wel het is natuurlijk wel een beetje pietlutig maar een  principe kwestie want ik wort gedwongen door derde om ergens aan mee te doen in dit geval