bear
door bear Jul 29, 2009 om 00:08
Geldzaken & recht

KCR nu ook aktief in Maastricht

zijn er al Juridische stappen ondernomen tegen het Containerreinigings bedrijf KCR of BDR??

Deze vraag stel ik omdat ik nog niet eerder bekend was met dit probleem bedrijf.

Wij zijn namelijk vandaag 28 juli gedupeerd geworden door deze wervings vertegenwoordigers. Wij zijn er ook mooi ingetrapt maar door argwaan ben ik later op het internet gaan kijken en zag alleen maar veronrustende klachten.

Meteen heb ik mijn bank gebeld om de automatische incasso te laten blokkeren daarna heb ik de Politie gebeld en de meldkamer was al bekend met de aktiviteiten van dit bedrijf, ze verzochten mij met de gele bon van KCR naar het bureau te komen waarna zij een Melding hebben opgemaakt.

Van mij zullen ze nu al geen cent krijgen en wil bij deze iedereen bedanken om via het Kassa Forum jullie nare ervaringen te melden,want dit gaf voor mij de doorslag om accuut te handelen.

Voorkomen is beter dan Genezen.

762 11 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jul 29, 2009 om 06:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

"Bezint eer gij er aan begint!"

Dit bedrijf KCR (h.o.d.n. ...) heeft geen goede reputatie opgebouwd.

Het enige waar KCR vertrouwd mee is dat zij de incasso op tijd doen en vervolgens zich met één project zich bezighouden: 'Met de noorderzon vertrekken'.

Menigmaal is KCR in het 'negatieve' daglicht gesteld bij RADAR, Opgelicht en Kassa.

ve
door verwijderd - Jul 29, 2009 om 20:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag bear,

Je hebt al een aantal zinnige stappen gezet, maar wat ik NIET lees is, dat je hen binnen 8 dagen een aangetekende brief met bewijs van ontvangst zult sturen, waarin je de colportage overeenkomst ontbindt/annuleert. Dat zou ik bij deze **********s zeker niet nalaten.

Met vriendelijke groet, ReadAC.

ve
door verwijderd - Jul 29, 2009 om 21:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Read,

dit wist ik nog niet Hartelijk Dank!!

Bear

ve
door verwijderd - Jul 30, 2009 om 13:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Read,

ik heb het vanmorgen nagetrokken bij de KVK te Rotterdam en de aangetekende brief is nu de deur uit.

Nog even dan de info voor Nieuwe gedupeerden,

Brief kun je downloaden bij: http://www.consuwijzer.nl/Voorbeeldbrieven

Betreft: Voorbeeldbrieven Colportage (verkoop aan de deur)

Deze aangetekende brief Kopie moet naar:

Container Reiniging KCR                                                             Rembrandtstraat 1                                                                     3262 HN                                                                                    Oud-Beijerland

ve
door verwijderd - Aug 11, 2009 om 01:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wat is het resultaat tot nu toe?

ve
door verwijderd - Sep 2, 2009 om 15:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ze worden steeds brutaler.

Op 13 aug. kwam iemand van KCR aan de deur (Heerlen), om te vragen of ik van hun diensten gebruik wil maken, voor 69,50 per jaar.

Ik zei dat moet ik eerst met mijn man overleggen, waarop ze aandringt om alvast handtekening te zetten en je bankrekening nr. in te vullen.

Dat heb ik dus niet gedaan. Ze heeft de aanmeldings formulier bij mij achtergelaten en haar telefoon nr. kan ik terugbellen als ik akkoord ga.

Precies 2 weken later krijg ik een rekening van € 72,- dat ik dat zsm moet overmaken. Nadat ik gebeld had dat ik geen contract heb ondertekend, hebben ze een copy gestuurd van de contract met een valse handtekening!!

Weer gebeld naar dat bedrijf, zeggen ze dat ik het maar terug moet sturen en mijn abonnement moet opzeggen.

Ik heb helemaal geen abonnement bij hun afgesloten!!

Dit werd mij dus echt teveel, ze kunnen onze handtekening toch niet zomaar vervalsen ? Ik heb gezegd dat ik meteen aangifte doe bij de politie, heb meteen gebeld en moet er vanmiddag heen, ik heb alle bewijzen.

Kan dit allemaal zomaar ongestraft ?

ve
door verwijderd - Sep 2, 2009 om 16:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

Half jaar geleden waren ze  in Heemstede actief,heb een contract getekend op 20-02-2009.Geld werd binnen een paar dagen afgeschreven en er werd een keer schoongemaakt,daarna nooit meer.

Telkens gebeld en geschreven maar altijd hetzeldfe verhaal dat de route uitgevallen was.

Onlangs heb ik een brief geschreven waarin ik mijn geld terug eiste wegens niet nakomen van de afsprakenc(colportagewet) ,maar dat helpt niet want ze sturen een standaard brief waarin staat dat ze met mijn afspreken-zonder mijn toesteming natuurlijk-om op een bepaalde datum langs te komen en als dat niet gebeurt krijg ik mijn geld terug.Ze zijn al twee keer niet gekomen en vorige week weer een brief ontvangen met een nieuwe afspraak voor 15 september a.s.

Ga vandaag weer een brief sturen waarin ik ze laat weten, dat ik langs de politie ben geweest en dat mijn contract bij de KvK niet gedagtekend is-en dat moeten ze doen, wat betekent dat de acht dagen bedenktijd nooit ingegaan zijn en dus mijn contract zomaar ongedaan kan worden.Hopelijk heplt dat en zo niet dan weet ik het ook niet meer.Een ding weet ik zeker dat ze gestopt moeten worden want ze worden rijk van ons geld waarvoor wij hard werken en zij niet.

Heb ook bij de bank laten weten dat Kcr niet van mijn rekening mag afschrijven, wat voor bedrag dan ook.

ve
door verwijderd - Sep 24, 2009 om 14:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ze worden steeds brutaler.

Op 13 aug. kwam iemand van KCR aan de deur (Heerlen), om te vragen of ik van hun diensten gebruik wil maken, voor 69,50 per jaar.

Ik zei dat moet ik eerst met mijn man overleggen, waarop ze aandringt om alvast handtekening te zetten en je bankrekening nr. in te vullen.

Dat heb ik dus niet gedaan. Ze heeft de aanmeldings formulier bij mij achtergelaten en haar telefoon nr. kan ik terugbellen als ik akkoord ga.

Precies 2 weken later krijg ik een rekening van € 72,- dat ik dat zsm moet overmaken. Nadat ik gebeld had dat ik geen contract heb ondertekend, hebben ze een copy gestuurd van de contract met een valse handtekening!!

Weer gebeld naar dat bedrijf, zeggen ze dat ik het maar terug moet sturen en mijn abonnement moet opzeggen.

Ik heb helemaal geen abonnement bij hun afgesloten!!

Dit werd mij dus echt teveel, ze kunnen onze handtekening toch niet zomaar vervalsen ? Ik heb gezegd dat ik meteen aangifte doe bij de politie, heb meteen gebeld en moet er vanmiddag heen, ik heb alle bewijzen.

Kan dit allemaal zomaar ongestraft ?

Beste Sambabal,

U geeft aan dat u geen contract heeft afgesloten bij KCR.

Waarnaar u KCR heeft gebeld en dat heeft aangegeven.

Wij hebben u op dat moment een kopie van het contract gestuurd.

Helaas kan ik zonder postcode en huisnr geen gegevens van u zien, maar het enige wat u dan hoeft te doen is even een handtekening ter vergelijking voor toe te sturen.

Wij betreuren het ten zeerste dat de colporteur uw handtekening heeft vervalst, wij zullen dit ook doorspelen naar het colportagebureau.

Het feit is namelijk dat wij het colporteren uitbesteden, dus op het moment dat wij de bonnen hier binnen krijgen moeten wij er vannuit gaan dat alles juist en naar eerlijkheid is ingevuld.

Mijn excuses voor het ongemak,

Met vriendelijke groet,

Marcia

Klantenservice Containerreinging

ve
door verwijderd - Sep 24, 2009 om 14:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

@marcia

Een handtekeing ter vergelijking opsturen? En dan met knippen en 0plakken alsnog in het kontrakt verwerken.?

Zo zuot heb ik het nog nooit gezien, Overigens geef je hierbij toe dat fraude met valse handtekeningen mogelijk is en dan zeggen daqt dat de coltorteur is die fout zit? Laat me niet lachern.

Ook ik was een jaar of 1d geleden slachtoffer en geloof absoluut niets meer dat uit de koker van KCR komt.

ve
door verwijderd - Sep 24, 2009 om 15:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

Leuk geprobeerd, ik stuur dus helemaal niks op, er is al geprobeerd om mij dat abonnement op te dringen, en als ik dan mijn gegevens opstuur dan ........ ?
Ik heb woensdag 2 september aangifte gedaan wegens valsheid in geschriften, en alle bewijzen aan de dienstdoende politie beambte  in Heerlen doorgegeven, er is rapport opgemaakt en de "originele" handtekening van mijn man en van mij en de copy met de valse handtekening en valse bankrekeningnummer die jullie gestuurd hadden, dus alle bescheiden wat met deze zaak te maken heeft, is nu bekend bij de politie.

Is ook veel beter, wie weet, als kcr dat in handen krijgt, wordt het misschien weer vervalst.

ve
door verwijderd - Jan 7, 2010 om 22:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nieuwsbericht 06-01-2010: skarsterlannieuws.nl

Gemeente ontvangt klachten over KCR Container Reiniging

JOURE - Gemeente Skarsterlân zegt de laatste tijd diverse meldingen over KCR Container Reiniging te krijgen. Het bedrijf zegt samen te werken met de gemeente maar dat is volgens de gemeente onjuist.

KCR uit Oud-Beijerland biedt zich aan voor het reinigen van containers en zegt samen te werken met de gemeente. 'Dit is niet het geval. Gemeente Skarsterlân werkt niet samen met KCR Container Reiniging', laat de gemeente op haar website weten.

Het bedrijf verkoopt abonnementen voor het reinigen van containers. Op internet zijn veel klachten te vinden over KCR.

www.skarsterlan.nl

www.dekoerier.nu

www.nieuws.nl