door tijger1 Dec 3, 2015 om 14:43
Geldzaken & recht

Komen er nog wel automatisch reacties bij je binnen?

Waar kan je aangeven dat reacties op een onderwerp bij je binnen moeten komen?

1589 11 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Dec 3, 2015 om 14:45
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik zie nu het antwoord boven mijn vraag staan. Wonderlijk.

zoekster
door zoekster - Dec 3, 2015 om 14:50
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Ik zie je antwoord onder je vraag staan. Alleen het intypen van dit antwoord zit direct onder de vraag.

Verder zie ik nergens een vinkje voor automatische reacties, waar ik overigens geen gebruik meer van maakte, mijn mailbox werd er door overspoeld.

tijger1
door tijger1 Dec 3, 2015 om 15:09
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Kreeg zo-even toch een mailtje binnen, dat er een antwoord was op mijn vraag.

zoekster
door zoekster Dec 3, 2015 om 15:12
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Komt omdat vooral mijn antwoorden van groot belang zijn! ;-)

mahadma
door mahadma - Dec 3, 2015 om 14:54
11543 Antwoorden / 51 Vragen

Via profielen kan je aanvinken wat je wilt ontvangen, gedaan, maar werkt voor geen meter. Wel even een mailtje gestuurd naar de verbouwer van de site, misschien dat dat helpt, maar ik kan mij niet voorstellen dat er één beantwoorder blij is met deze vernieling, eehhhh sorry, vernieuwing.

tijger1
door tijger1 Dec 3, 2015 om 14:56
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik krijg een melding dat er een reactie is op mijn vraag door middel van een cijfertje rechtsboven in mijn scherm in mijn foto. Dus niet een mail.

marita567
door marita567 - Dec 3, 2015 om 14:57
1576 Antwoorden / 17 Vragen

Uw kunt bij profiel aangeven dat u een melding krijgt ove de onderwerpen die u wilt aanvinken , heb  ik gedaan maar werkt voor geen meter .

tenormin
door tenormin - Dec 3, 2015 om 14:59
16836 Antwoorden / 108 Vragen

En waar kan men quoten? En... alles eigenlijk. Mag ik schrijven dat, hoewel alles moet wennen, ik (nog) niet blij ben met deze nieuw te water gelaten site? En dus ook geen avatar meer mogelijk?

mahadma
door mahadma Dec 3, 2015 om 15:01
11543 Antwoorden / 51 Vragen

Noem mij één gebruiker die wel blij is .......

tijger1
door tijger1 Dec 3, 2015 om 15:11
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Niemand is hier blij mee, maar uw avatar staat er wel bij hoor.

zoekster
door zoekster Dec 3, 2015 om 15:15
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Wel heel mini, ik moet er een vergrootglas op loslaten. Tenormin heeft een relatie met een liliputter, Mahadma kijkt door glazenbol gelijk een druppel en die tijger... nee, dat is geen tijger meer, dat is een kitten!

tijger1
door tijger1 Dec 3, 2015 om 15:23
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar ook Tenormin is gelukkig een lilliputter geworden, dus ze passen nog wel bij elkaar.

tenormin
door tenormin - Dec 3, 2015 om 15:02
16836 Antwoorden / 108 Vragen
Redacteur
door Redacteur - Dec 3, 2015 om 15:06
1055 Antwoorden / 62 Vragen

We zijn voortdurend alle feedback aan het verwerken, maar als je vragen hebt over functionele zaken binnen Vraag & Beantwoord, mail dan de redactie. Dat is handiger dan het hier te plaatsen: Ga dus naar: kassa-online@vara.nl

Bedankt,

Kassa internetredactie

tenormin
door tenormin - Dec 3, 2015 om 15:11
16836 Antwoorden / 108 Vragen

Kan mijn hier zojuist gestelde "opmerking" niet meer vinden. Begrijp het niet, heb wel profiel gewijzigd en nu: alles weg.

eclipse
door eclipse - Dec 3, 2015 om 15:30
1561 Antwoorden / 370 Vragen

op de profi pag kun je aanvinken wat je wel of  niet per categorie wilt  zien. krijg  hier een melding  van, waarom weet ik niet, hoop dat je er wat aan hebt. ze zijn knetter geworden bij kassa ...

akkerdistel
door akkerdistel - Dec 4, 2015 om 12:55
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Waar kan je aangeven dat reacties op een onderwerp bij je binnen moeten komen?

Kijk dat quoten kan dus wel, althans een soort van dan..

Ik snap de redactie wel dat ze liever hebben dat je ze mailt, zou mij namelijk ook best wel heel erg schamen voor dit gepruts, dat valt echt never nooit niet meer recht te breien, enkel opnieuw naar de tekentafel zou nog kunnen werken.

simon55
door simon55 - Dec 4, 2015 om 13:01
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Dit is geen vernieuwing dit is waardeloos en ziet er niet uit