he
door heijden27 Sep 6, 2010 om 20:58
Geldzaken & recht

Krant niet ontvangen

Ik ben sinds een aantal maanden geabonneerd op de krant (het AD) en betaal per maand een bepaald bedrag. Nu krijg ik sinds 21 augustus geen krant meer en ook de nabezorging komt niet aan. Ik bel elke ochtend naar de klachtenbezorglijn van het AD maar wat ik ook doe....ik ontvang maar geen krant. Ook bij het AD begrijpen ze er niets van. Wat kan ik nu ondernemen tegen deze wanprestatie van het AD. Wat is mijn recht? Heeft iemand hier ervaring mee?

6978 25 Rapporteer

marcel75
door marcel75 - Sep 6, 2010 om 21:20
5124 Antwoorden / 4 Vragen

Wat in elk geval belangrijk is, is een brief sturen aan het AD. Hierin maakt u melding van het niet ontvangen van de krant op 21 augustus en somt u de keren op dat u gebeld hebt met de klantenservice en de gedane toezeggingen. Ten slotte merkt u op dat u de winkelprijs van het AD in mindering zult brengen op het eerst komende verschuldigde bedrag.

knoop4x9
door knoop4x9 - Sep 7, 2010 om 00:11
533 Antwoorden / 0 Vragen

Als bovenstaande niet helpt dan zul je toch de krantenjongen of meisje in de gaten moeten houden en aanspreken, allicht word de krant in de verkeerde bus gegooid, in het ergste geval word hij gejat.

Mvrgrt Nico

tdehond
door tdehond - Sep 7, 2010 om 08:34
4744 Antwoorden / 9 Vragen

U kunt schriftelijk ( liefst aangetekend) een deel van de abonnements kosten terug vorderen omdat daar geen dienst tegenover stond.
Mits de kranten niet gestolen worden.

Het is de taak van het AD om bij de bezorger na te gaan of er bij u bezorgd wordt.

f.weele
door f.weele - Sep 7, 2010 om 22:35
1085 Antwoorden / 27 Vragen

ik denk dat knoop met de laatste stelling dicht bij de waarheid zit. Als de krant niet goed in de brievenbus wordt gestopt en uitsteekt, dan is het voor een onverlaat bijzonder makkelijk om de krant even te lenen!
Dus indien u weet hoe laat de bezorger ongeveer komt, opwachten en kijken hoe hij de krant in de brievenbus stopt. Ik zou dan als het kan ook nog even wachten of er iemand komt om de krant te lenen. Vraag ook even bij de buren die een AD ontvangen of ze hem hebben gehad.
m.vr.gr. f.weel

=knoop4x9 schreef op dinsdag 7 sep 2010, 00:11: Als bovenstaande niet helpt dan zul je toch de krantenjongen of meisje in de gaten moeten houden en aanspreken, allicht word de krant in de verkeerde bus gegooid, in het ergste geval word hij gejat.

Mvrgrt Nico

ra
door rani - Sep 8, 2010 om 14:33
3 Antwoorden / 2 Vragen

Nou zal iedereen even uit de droom helpen.
Ze zijn bij het AD aan het reorganiseren....met als gevolg dat je gewoon weken lang je krant niet krijgt.
En de dame die je aan de telefoon krijgt, SNAPT er niets van.
Nabezorging ....wat is dat ...een heel vies woord. NOOIT gedaan.
Wel iedere dag bellen, maar hopeloos.
Dit heeft zeker 3 a 4 weken geduurd. Nu verloopt de bezorging weer vlekkeloos.
pffffff Ben benieuwd of ze nu die niet bezorgde kranten wel van mijn al betaling terugstorten of van volgend kwartaal aftrekken.

marcel75
door marcel75 - Sep 8, 2010 om 14:35
5124 Antwoorden / 4 Vragen

Het hele verhaal over diefstal gaat mij wat ver. Waarom komt de nabezorging dan ook niet aan?

ra
door rani - Sep 8, 2010 om 15:04
3 Antwoorden / 2 Vragen

nee de krant wordt niet gestolen.
Door de reorganisatie hebben ze niet of weinig bezorgers.
Het was, hier in rotterdam, dat ze wijken bij elkaar gevoegd hadden.
Jammer, maar nu gaat het weer goed.
Gelukkig.

di
door dirk1035 - Sep 8, 2010 om 15:42
5 Antwoorden / 0 Vragen

Geen bezorging komt ook voor bij de Telegraaf. Van het 6 weken abonnement is er 3 weken niet bezorgd. Wat ik ook probeerde om de krant bezorgd te krijgen, het lukte niet. Zelfs de nabezorging is compleet de mist in gegaan.

Voor mij geen krant meer ! ! ! !

jossy
door jossy - Sep 8, 2010 om 15:57
47 Antwoorden / 1 Vragen

Om deze reden heb ik NRC/Next opgezegd. Ik kon bellen, schrijven en wat al nog niet meer: het ging maar niet goed komen. Mij werd ook herhaardelijk nasturen beloofd hetgeen ook niet gebeurde. Geld terugkrijgen? Nee hoor! De krantenbezorger had diverse kranten te bezorgen. Zo kreeg ik dan opeens de Volkskrant en een buurman mijn krant. Ik woon in een flat en daar kwam ik na een tijdje achter toen we toevallig tegelijk onze post ophaalde. Of ik kreeg soms zaterdags het NRC Handelsblad ipv Next. Ook stak de krant vaak uit de brievenbus en was hij soms drijfnat, dus onleesbaar, bij slecht weer. En ik heb dit echt allemaal ongeveer twee jaar volgehouden!! Toen was ik het spuug en spuugzat. En ze bleven nog lang bellen met aanlokkelijke aanbiedingen.......ik niet meer!

Off-topic: laatst kreeg ik een Bol.com bestelling door TNT 's morgens bezorgd. Ik had twee boeken besteld. Ik ging naar beneden om het pakket aan te pakken. Doch er zat maar een boek in ipv twee. Dat vond ik nogal vreemd. 's Middags, dus uren later zie ik tot mijn verbijstering dat andere pakket met het boek uit m'n brievenbus steken!! Die bezorger zei niks, deed ook geirriteerd dat hij even moest wachten omdat ik helemaal van boven (3 hoog) naar beneden moest komen. Tsja.......en dan niet zeggen dat er nog een pakket uitsteekt......?

wy
door wyma - Sep 8, 2010 om 16:52
7 Antwoorden / 3 Vragen

Een Landelijk overzicht in de kranten wereld
[plaatselijk zal er wel een verschil zijn]
En het word door bezuiniging er niet beter op.

Belt u naar het AD?
Ik dacht van niet.
U belt naar een [algemeen] callcenter.
Daar krijgt u een persoon aan de telefoon, die nog nooit een krant
heeft gezien.
laat staan een krant heeft bezorgd.
Die er alleen zit op uw klacht in ontvangst te nemen en door te spelen
naar wie?
M.a.w. die totaal niet op de hoogte is hoe het toegaat in '' de krantenwereld''
van vandaag.
Werken met verschillende computersystemen, waardoor de klachten niet overal terecht komen , waar ze wel moeten zijn.
[Let wel, het ene callcenter is het ander niet]
Maar de '' echte klantenservice'' is weg bezuinigd.

Belt men om een wijk in de vertraging te krijgen, vanwege een van onderstaande omstandigheden, dan blijkt al dat er met diverse systemen
gewerkt worden en word er 9 van de 10 keer niets mee gedaan.
Verschillende uitgaves van de Output van ''looplijsten'' door uitbesteding aan derde.
[Op de ene lijst staat wel de abonnee, op de ander niet.]
Een vaak niet te lezen looplijst in de nachtelijke uren, te kleine letters, verwarrende teksten,straten en nummers en edities.
Reorganisatie, wijken bijeenvoegen, tegen een lagere [bruto] vergoeding.
Waarvan ook nog belasting, onkosten, benzine, reis en andere kosten over moet worden betaald.
Hierdoor amper '' goede'' bezorgers kunnen krijgen.
Waardoor weer andere diverse ''meer'' wijken lopen.
Bezorgers via uitzendbureau, die nog geen Nederlands spreken, laat staan de weg in ''hun'' wijk kennen.
Bezorgers die moeten werken van de sociale dienst willen ze hun uitkering niet kwijt spelen en op deze manier aantonen dat ze wel willen werken.

Bezorgers onder 18 jaar?
Sinds de invoering van de Arbeidswet op '' bijverdiening''
Niet of nauwelijks, die mogen niet voor 06.00 uur beginnen met bezorging.
Zij mogen wel tot 6 uur in '' de kroeg'' verblijven.
En aangezien de wijken groter zijn [ samenvoeging] zijn de kranten niet voor 07.00 door hen te bezorgen.
En moeten zij verder op tijd naar school.
Verder heeft de jeugd meer interesse in de Super en de horica, dan door alle weersomstandigheden de krant te bezorgen.

De aanvoer van kranten uitbesteden aan '' particulieren'',te weten de laagst biedende, waardoor de aanvoer ook vaak in de knel komt en de bezorger
" zit te springen om weg te komen'' hierdoor haastwerk, want.
Voor vele bezorgers is dit een bijbaan en dienen ze op tijd op hun '' echte''
werk te zijn.
Wegbezuiniging van nabezorging op vroege tijdstippen.
De nabezorging te duur, waardoor deze niet plaatsvind.
Geen personeel voor nabezorging kunnen vinden.

En als laatste, de laksheid van de abonnee......
Een overvolle brievenbus met reclamewerk, waar door de krant niet '' achter de klep'' bezorgd kan worden.
Een ondeugdelijke brievenbus.
Geen naam en/of huis nummer van de abonnee.
Bij dit laatste eens een aktie gevoerd, door de abonnee er op attent te maken
dat bij nood, de nooddiensten ook niet zullen weten waar zij moeten zijn.
Op de 10 abonnees is er een die positief hierop reageerd door zijn naam en huisnummer aan te brengen.
En voordat u zegt, ja maar....is er nog nooit wat mee gedaan?
Deze gegevens zijn van hoog tot laag bekend!
Maar de [schrijvende] Pers loopt op zijn laatste pootjes, word verondersteld.
En besteed men het geld aan Internet en t.v.

invalide
door invalide - Sep 8, 2010 om 16:58
787 Antwoorden / 5 Vragen

Ik weet niet of AD het ook heeft maar....

Telegraaf, NRC en Volkskrant die ik zelf lees kun je ook voordelig online ontvangen op PC.
Ik lees dus ook tijdens vakantie en hoewel de krant voor 7.00 uur bezorgd moet zijn in midden in de nacht het al beschikbaar.

Dus probeer het eens online, goedkoper en betrouwbaar.

marcel75
door marcel75 - Sep 8, 2010 om 17:04
5124 Antwoorden / 4 Vragen

Wyma,
Ik krijg ook regelmatig het misplaatste verwijt dat ik geen huisnummer op mijn huis heb. Echter ik kan het altijd aanwijzen. Het hangt bij mij boven de voordeur en is nog een zeer originele emaillen, nog uitgegeven door de gemeente. Niet zo'n modern immitatie emaille geval van de bouwmarkt dus. En de plaats van het huisnummer is nog de origineel aangewezen plaats ook.

Ook gebeurt het regelmatig dat mijn post in de bus van mijn buurman gedeponeerd wordt. De voordeur van mijn buurman zit te ver van de weg, dus die heeft een bus langs de weg staan. Mijn voordeur zit op 3 meter van de weg, dus ik heb een eigen brievenbus. Blijkbaar zien sommige ter plaatse niet zo bekende bezorgers de buitenbus aan als zijnde mijn brievenbus (is haast onmogelijk omdat je niet via die kant in mijn huis kunt komen).

Een beetje goed opletten en eerst kijken vind ik ook wel op zijn plaats.

Het argument over de hulpdiensten ontgaat mij ook. Heb (helaas) 1x de hulpdiensten moeten alarmeren op dit adres en die konden het feilloos vinden (gelukkig wel goed afgelopen). En nee, die waren hier helemaal niet bekend. Kwamen van een heel andere regio maar waren toevallig in de buurt.

Ik vind dan ook dat menig bezorger eerst maar eens goed moet kijken voordat ze dan maar de post niet bezorgen of ergens anders in dumpen.

tappie
door tappie - Sep 8, 2010 om 17:05
289 Antwoorden / 82 Vragen

[quote=Jossy schreef op woensdag 8 sep 2010, 15:57]Om deze reden heb ik NRC/Next opgezegd. Ik kon bellen, schrijven en wat al nog niet meer: het ging maar niet goed komen. Mij werd ook herhaardelijk nasturen beloofd hetgeen ook niet gebeurde. Geld terugkrijgen? Nee hoor! De krantenbezorger had diverse kranten te bezorgen. Zo kreeg ik dan opeens de Volkskrant en een buurman mijn krant. Ik woon in een flat en daar kwam ik na een tijdje achter toen we toevallig tegelijk onze post ophaalde. Of ik kreeg soms zaterdags het NRC Handelsblad ipv Next. Ook stak de krant vaak uit de brievenbus en was hij soms drijfnat, dus onleesbaar, bij slecht weer. En ik heb dit echt allemaal ongeveer twee jaar volgehouden!! Toen was ik het spuug en spuugzat. En ze bleven nog lang bellen met aanlokkelijke aanbiedingen.......ik niet meer!

Off-topic: laatst kreeg ik een Bol.com bestelling door TNT 's morgens bezorgd. Ik had twee boeken besteld. Ik ging naar beneden om het pakket aan te pakken. Doch er zat maar een boek in ipv twee. Dat vond ik nogal vreemd. 's Middags, dus uren later zie ik tot mijn verbijstering dat andere pakket met het boek uit m'n brievenbus steken!! Die bezorger zei niks, deed ook geirriteerd dat hij even moest wachten omdat ik helemaal van boven (3 hoog) naar beneden moest komen. Tsja.......en dan niet zeggen dat er nog een pakket uitsteekt......? Beetje kul wat je nu zegt want dan heb je je twee jaar lopen ergeren aan iets wat toch nooit had gebeurd, NEXT verschijnt namelijk NIET op Zaterdag, je kan kiezen voor een NEXT op maandag tot en met vrijdag maar je kan ook voor deze vorm kiezen en voor op zaterdag het gewonen NRC handelsblad

marcel75
door marcel75 - Sep 8, 2010 om 17:06
5124 Antwoorden / 4 Vragen

invalide,
Betrouwbaar wil ik niet zeggen. In menig internetkrant lees ik de meeste domme tikvouten. Met name de redactie van de Telegraaf mag wel eens op een spoedcursus hoe schrijf ik behoorlijk Nederlands. Onlangs stond er nog een quote van iemand waarin letterlijk stond: "ik vindt". Had degene waar de quote van was dat nou geschreven dan kun je haast niet anders, maar dit was een gewoon intervieuw geweest. En dan vind ik het toch behoorlijk slecht.

Maar helaas gebeurt dit ook maar al te vaak in de papieren versie.

tappie
door tappie - Sep 8, 2010 om 17:09
289 Antwoorden / 82 Vragen

[quote=Jossy schreef op woensdag 8 sep 2010, 15:57]Om deze reden heb ik NRC/Next opgezegd. Ik kon bellen, schrijven en wat al nog niet meer: het ging maar niet goed komen. Mij werd ook herhaardelijk nasturen beloofd hetgeen ook niet gebeurde. Geld terugkrijgen? Nee hoor! De krantenbezorger had diverse kranten te bezorgen. Zo kreeg ik dan opeens de Volkskrant en een buurman mijn krant. Ik woon in een flat en daar kwam ik na een tijdje achter toen we toevallig tegelijk onze post ophaalde. Of ik kreeg soms zaterdags het NRC Handelsblad ipv Next. Ook stak de krant vaak uit de brievenbus en was hij soms drijfnat, dus onleesbaar, bij slecht weer. En ik heb dit echt allemaal ongeveer twee jaar volgehouden!! Toen was ik het spuug en spuugzat. En ze bleven nog lang bellen met aanlokkelijke aanbiedingen.......ik niet meer!

Off-topic: laatst kreeg ik een Bol.com bestelling door TNT 's morgens bezorgd. Ik had twee boeken besteld. Ik ging naar beneden om het pakket aan te pakken. Doch er zat maar een boek in ipv twee. Dat vond ik nogal vreemd. 's Middags, dus uren later zie ik tot mijn verbijstering dat andere pakket met het boek uit m'n brievenbus steken!! Die bezorger zei niks, deed ook geirriteerd dat hij even moest wachten omdat ik helemaal van boven (3 hoog) naar beneden moest komen. Tsja.......en dan niet zeggen dat er nog een pakket uitsteekt......?

En dan vergeet ik er nog bij te melden dat NRC NEXT een van de goedkoopste kranten is en die hebben helemaal GEEN nabezorging!

tappie
door tappie - Sep 8, 2010 om 17:17
289 Antwoorden / 82 Vragen

En dan wil ik ook graag nog even iets toevoegen op de reactie van Wyma,

Wat te denken van de Zaterdagse volkskrant, met die belachelijk aangevoerde dubbel gevoUwen bijlage, 30 bijlages per pak a 10 kg, de meeste bezorgers hebben op Zaterdag rond de 160-180 Volkskranten, dat zijn 6 pakken (60 kg Extra) en daar komen as zaterdag nog een bijlage bij van vk banen 60 per pak a 7 kilo, dus een bezorger met 180 volkskranten (en dan heb ik het nog niet eens over de overige titels *ad-nd*fd etc*die ook in zijn tas moeten) bezorger heeft aan EXTRA gewicht 81 kilo, ze kunnen pas om 04.45 beginnen , alles moet worden ingestoken, en voor 07.30 klaar zijn,DAT LUKT DUS NIET!eN VERGEET NIET DAT UW BEZORGER 9 VERSCHILLENDE KRANTEN BIJ ZICH HEEFT,DUS HIJ KAN ZICH WELEENS VERGISSEN .

jossy
door jossy - Sep 8, 2010 om 19:36
47 Antwoorden / 1 Vragen

Beetje kul wat je nu zegt want dan heb je je twee jaar lopen ergeren aan iets wat toch nooit had gebeurd, NEXT verschijnt namelijk NIET op Zaterdag, je kan kiezen voor een NEXT op maandag tot en met vrijdag maar je kan ook voor deze vorm kiezen en voor op zaterdag het gewonen NRC handelsblad

Nee, een beetje vergeetachtig!!! Ik ben, of wij eerder, zijn jaren geabonneerd geweest op het NRC Handelsblad!! Ben overgegaan op NEXT met NRC op zaterdag!!! Sorry. Dom hè? Dat krijg je als je de krant niet meer leest! :D

Ik vind alles online lezen dodelijk vermoeiend voor m'n ogen. Dat zal helaas de toekomst wel worden. Als iedereen zich in de toekomst nog een PC of laptop kan veroorloven......

@Wyma: zoals alles hier in Nederland, nu Kafkaland!

Ik ga naar het RTL4 Nieuws kijken, anders word ik nog dommer! ;) :) :D

Een rechts kabinet met die blonde griezel in en die Verhagen griezel.....blehhhhhhh......terug bij af dus.....

wy
door wyma - Sep 10, 2010 om 15:07
7 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=marcel75 schreef op woensdag 8 sep 2010, 17:04]Wyma,
Ik krijg ook regelmatig het misplaatste verwijt dat ik geen huisnummer op mijn huis heb. Echter ik kan het altijd aanwijzen. Het hangt bij mij boven de voordeur en is nog een zeer originele emaillen, nog uitgegeven door de gemeente. Niet zo'n modern immitatie emaille geval van de bouwmarkt dus. En de plaats van het huisnummer is nog de origineel aangewezen plaats ook.

Ook gebeurt het regelmatig dat mijn post in de bus van mijn buurman gedeponeerd wordt. De voordeur van mijn buurman zit te ver van de weg, dus die heeft een bus langs de weg staan. Mijn voordeur zit op 3 meter van de weg, dus ik heb een eigen brievenbus. Blijkbaar zien sommige ter plaatse niet zo bekende bezorgers de buitenbus aan als zijnde mijn brievenbus (is haast onmogelijk omdat je niet via die kant in mijn huis kunt komen).

Een beetje goed opletten en eerst kijken vind ik ook wel op zijn plaats.

Het argument over de hulpdiensten ontgaat mij ook. Heb (helaas) 1x de hulpdiensten moeten alarmeren op dit adres en die konden het feilloos vinden (gelukkig wel goed afgelopen). En nee, die waren hier helemaal niet bekend. Kwamen van een heel andere regio maar waren toevallig in de buurt.

Ik vind dan ook dat menig bezorger eerst maar eens goed moet kijken voordat ze dan maar de post niet bezorgen of ergens anders in dumpen.

Al eens zelf bezorgd?

marcel75
door marcel75 - Sep 10, 2010 om 15:13
5124 Antwoorden / 4 Vragen

Wyma,
Daar kan ik heel kort in zijn: ja, dat heb ik! En ook toen kon ik sommige nummers eerst wat lastig vinden. Maar door logisch na te denken en gewoon goed naar de huisnummering te kijken is het mij altijd gelukt.

Slecht 1 keer klachten gehad over de bezorging in 5 jaar tijd. En dat was het gevolg van het feit dat ik mijn spullen niet op tijd aangeleverd kon krijgen vanwege bar winterweer. Ben zelf 's avonds laat nog op pad gegaan om toch nog alles bezorgt te krijgen. En netjes aangebeld bij iedereen en uitleg gegeven. Je bent even langer onderweg, maar kweekt wel begrip. Menigeen had toen wel al gebeld naar kantoor, maar prezen mij op dat moment dat ik er toch op getrokken was.

wy
door wyma - Sep 10, 2010 om 15:21
7 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=tappie schreef op woensdag 8 sep 2010, 17:17]En dan wil ik ook graag nog even iets toevoegen op de reactie van Wyma,

Wat te denken van de Zaterdagse volkskrant, met die belachelijk aangevoerde dubbel gevoUwen bijlage, 30 bijlages per pak a 10 kg, de meeste bezorgers hebben op Zaterdag rond de 160-180 Volkskranten, dat zijn 6 pakken (60 kg Extra) en daar komen as zaterdag nog een bijlage bij van vk banen 60 per pak a 7 kilo, dus een bezorger met 180 volkskranten (en dan heb ik het nog niet eens over de overige titels *ad-nd*fd etc*die ook in zijn tas moeten) bezorger heeft aan EXTRA gewicht 81 kilo, ze kunnen pas om 04.45 beginnen , alles moet worden ingestoken, en voor 07.30 klaar zijn,DAT LUKT DUS NIET!eN VERGEET NIET DAT UW BEZORGER 9 VERSCHILLENDE KRANTEN BIJ ZICH HEEFT,DUS HIJ KAN ZICH WELEENS VERGISSEN .

Dan zijn het dus bezorgers boven de 18 jaar!

Maar laten we het '' eenvoudig'' houden.
4 edities waarvan er drie op vrijdag van die akelig gladde boekjes
als bijlage hebben die buiten de ''normale'' bijlage ook nog moeten worden ingestoken.
En als je dan aan de uitgever vraagt om bijvoorbeeld een editie
van die boekjes op zaterdag te kunnen bezorgen.
Dan breekt pas de hel los!

wy
door wyma - Sep 10, 2010 om 15:24
7 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=marcel75 schreef op vrijdag 10 sep 2010, 15:13]Wyma,
Daar kan ik heel kort in zijn: ja, dat heb ik! En ook toen kon ik sommige nummers eerst wat lastig vinden. Maar door logisch na te denken en gewoon goed naar de huisnummering te kijken is het mij altijd gelukt.

Slecht 1 keer klachten gehad over de bezorging in 5 jaar tijd. En dat was het gevolg van het feit dat ik mijn spullen niet op tijd aangeleverd kon krijgen vanwege bar winterweer. Ben zelf 's avonds laat nog op pad gegaan om toch nog alles bezorgt te krijgen. En netjes aangebeld bij iedereen en uitleg gegeven. Je bent even langer onderweg, maar kweekt wel begrip. Menigeen had toen wel al gebeld naar kantoor, maar prezen mij op dat moment dat ik er toch op getrokken was.

Goh, waarom ben je ermee gestopt?
Werd je niet de bezorger van het jaar?

marcel75
door marcel75 - Sep 10, 2010 om 15:47
5124 Antwoorden / 4 Vragen

Wyma,
De reden daarvoor is heel simpel, maar eigenlijk overbodig om op dit forum te vermelden: ik ging studeren en daarom verhuizen. En na de studie ben ik weer verhuisd om aan het werk gaan doen wat ik niet kon/kan combineren met een bezorgersbaan! Bezorger/werknemer van het jaar heb ik me nooit druk om gemaakt. Heb gewoon altijd mijn werk gedaan. Maar ik proef in je reactie enig cynisme. Vanwaar?

wy
door wyma - Sep 10, 2010 om 23:07
7 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=marcel75 schreef op vrijdag 10 sep 2010, 15:47]Wyma,
De reden daarvoor is heel simpel, maar eigenlijk overbodig om op dit forum te vermelden: ik ging studeren en daarom verhuizen. En na de studie ben ik weer verhuisd om aan het werk gaan doen wat ik niet kon/kan combineren met een bezorgersbaan! Bezorger/werknemer van het jaar heb ik me nooit druk om gemaakt. Heb gewoon altijd mijn werk gedaan. Maar ik proef in je reactie enig cynisme. Vanwaar?

Het cynisme?
Je verwart in je verhaal een postbode met een krantenbezorger.
De een loopt overdag, de andere voor 95 % in de nachtelijke donkere uren.
Zoals jij jezelf omschrijft, heb of had je geen hoge dunk voor je collega
krantenbezorger die niet logisch kunnen nadenken en niet kunnen tellen.
Anders zouden ze wel de krant bij het goede adres leveren.
Maar ik wens je verder veel succes in je echte loopbaan.

jossy
door jossy - Sep 11, 2010 om 16:01
47 Antwoorden / 1 Vragen

Bah, wat kunnen sommige mensen toch kinderachtig en/of kwaadaardig zijn op het internet.

Ik vraag me nu af of ik een 'thumbs-down' heb gekregen omdat ik me vergiste, is toch menselijk, of dat ik Geert Wilders een griezel vind. Een gevaarlijke griezel trouwens......jaja, dat laatste is off-topic ik weet het.....;)

jscholtes
door jscholtes - Sep 11, 2010 om 16:15
777 Antwoorden / 31 Vragen

Het niet tijdig of helemaal niet bezorgen was voor mij aanleiding de lokale krant op te zeggen. Als compensatie de laatste afschrijving terug laten boeken omdat men er verder ook niets aan kon/wilde doen. Inmiddels ontvang ik elke ochtend een digitale krant (AD/Telegraag/Volkskrant/Financieel Dagblad/NRC-Next) en ben meer dan tevreden. Voorkomt ook ergernis omtrent de lokale, regelmatig dubbeluitgevoerde, berichtgeving.
Ik heb nog eens getracht de lokale krant voor een proefperiode te bemachtigen. Schijnbaar sta ik op een zwarte lijst(of mijn adres) op een zwarte lijst. Wij ontvangen die krant niet meer.....