eyesonly
door eyesonly Nov 16, 2004 om 10:58
Geldzaken & recht

Mirale

Enige tijd geleden is mijn moeder lid geworden van deze maatschappij. Maar nu wil ze graag haar lidmaatschap opzeggen hoe moeten wij dat doen. Want er staan een nummer op de rekening die je moet bellen maar als je de verpakking openmaakt mag je hem niet meer terugsturen. Wat nu?

4087 12 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Nov 16, 2004 om 11:16
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo eyesonly,


Vele mensen kampen met problemen met dit soort firma's. Lees de volgende antwoorden maar eens.


http://kassa.vara.nl/portal?_scr=cons_question&qid=34400&cat=658


Selekteren met de linker muisknop, ctrl-c (knippen) en in de adresbalk ctrl-v (plakken)


suc6, Freya

ve
door verwijderd - Nov 16, 2004 om 11:20
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo eyesonly, zou u wat meer gegevens willen verstrekken over deze maatschappij. Ik kan er nergens iets over vinden maar b.v. wel over Miriale. Dus als u aangeeft wat ze doen, of verkopen kan ik u misschien helpen. Groeten - PML

ve
door verwijderd - Nov 16, 2004 om 11:23
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Nou mijn moeder is dus lid geworden van mirale. Zo dat ze eens in de zoveel tijd een setje lingerie thuisgestuurt zou krijgen. Maar nu blijken ze alleen maar slipjes te sturen en als je er een bh-tje bij wilt, is dat onbeschoft duur. Nu willen we het abonnement bij hun opzeggen maar dat gaat nog al moeilijk. Verder gaat het om het bedrijf Mirale International. Een merk van de PROVEA groep.

ve
door verwijderd - Nov 16, 2004 om 11:29
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dit is wel heel makkelijk punten verdienen :-)

ve
door verwijderd - Nov 16, 2004 om 11:41
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

@ eyesonly - ik ga op onderzoek uit.


@ freya - sssssst niets tegen Cats zeggen :-)

ve
door verwijderd - Nov 16, 2004 om 11:46
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

hallo eyesonly,


het adres van miriale / tono :
miriale tono
postbus 43
3640 AA Mijdrecht
tel: 0297 - 282373


succes en groeten tuinfreak

ve
door verwijderd - Nov 16, 2004 om 11:49
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Tja, ik volg dit soort punten met argusogen, hopelijk wordt de redactie nog eens wakker/of alerter. Maar zo krijg ik ze zelf ook wel eens.

ve
door verwijderd - Nov 16, 2004 om 12:02
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

eyesonly, In aanvulling wat tuinfreak al meldde: Het is een onderdeel van het schimmige Zwitserse bedrijf Provea, Route de Dragons 9, CH-1033 Cheseaux sur Lausanne. Het beste kunt u ze schriftelijk met ontvangstbevestiging laten weten verdere zendingen niet meer op prijs te stellen. Als, na betaling van de laatste zending na uw opzegging, er desondanks nog zendingen komen deze gewoon weigeren of terugsturen en laat u dan vooral niet intimideren door aanmaningen, herinneringen of wat dan ook.


Succes - PML


@ freya - paar puntjes nu mag toch wel ?

ve
door verwijderd - Nov 16, 2004 om 12:08
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hi Cats, op deze manier schieten de goede bedoelingen van de redactie inderdaad hun doel voorbij maar wie weet er een goedwerkend alternatief ? Ik denk dat aan de vragenstellers goed duidelijk gemaakt moet worden wat de bedoeling is en b.v. na het aanklikken van de knop 'beste antwoord' dit nog eens kort wordt herhaald en om bevestiging wordt gevraagd. Voor een beetje IT-er makkelijk in te bouwen.

ve
door verwijderd - Nov 16, 2004 om 12:21
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Paul, ik heb bij een ander antwoord (ik kan niet meer zo gauw terugvinden waar het was) al eens gesproken over 10 punten antwoord i.p.v. beste antwoord, ook met de redactie over gehad. Heb je dat item ook gelezen enige dagen geleden? Oorzaak van de fout is, dat mensen denken, wanneer ze op beste antwoord klikken, ze denken, dat de redactie/ of het systeem, het beste antwoord laat zien. Maar je antwoord aan deze vragenstelster maakt alles weer goed!

ve
door verwijderd - Nov 16, 2004 om 14:03
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dag tuinfreak,


Weet jij toevallig of dit hetzelfde bedrijf is als patricia holland? Vriendelijke groet, Ton.

ve
door verwijderd - Nov 16, 2004 om 14:17
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

@ Ton, Bij een andere topic stond het tfnr van de klantenservice van patricia holland


0900 4564564


maar misschien heb je dat zelf ook gelezen en dan sla je dit bericht maar over :-)  groeten - Paul

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

kl
kl.beens - May 2, 2024 om 11:57
Winkels & webshops

Hoe kan ik On that ass bereiken?

Ik heb begin dit jaar fotoboeken besteld bij Albelli samen met een collega, daarbij konden we 3 producten gratis bestellen uit een lijst van verschillende leveranciers. Mijn collega ging voor een onderbox van "On that ass". Ik heb 2 eurocent betaald en zijn adres opgegeven. Nadat hij zijn "gratis" onderbox had ontvangen, kreeg hij elke maand een ander onderbox. Hij had mij na de 1e zending gebeld ... Lees meer

ha
hansenmarja - May 1, 2024 om 16:24
Huishouden & energie
Klacht online bij fysieke winkel

Klacht online bij fysieke winkel

Ik heb ij een fysieke winkel eern pannenset gekocht omdat de winkel ze niet op voorraad had.
Na ontvangst 1 pan gebruikt en bij deze liet de binnenkant van de bodem los.
De overige pannen {nog} niet durven gebruiken.
Contact, via mail, opgenomen met winkel hoe dit op te lossen.
Zij kregen geen comntact metr de externe leverancier maar hebben mail gezonden.
Hierop kreeg ik ... Lees meer

Va
VanJetje - May 2, 2024 om 20:48
Auto & vervoer

NS e-ticket niet te wijzigen/annuleren

In de vragenlijst zie ik dat al sinds 2011 gevraagd wordt om een e-ticket te kunnen restitueren/van datum veranderen. NS zegt dat dit niet kan, omdat er kennelijk mensen zijn die een ticket meerdere keren uitprinten en dus profiteren van 1x betalen. 
Betekent dus weer dat uitgegaan wordt van wantrouwen jegens de klant. (net als de toeslagenaffaire, controle zelfscankassa's, etc) Ik weet zeke ... Lees meer