we
door wendyheesakkers Jan 2, 2018 om 11:34
Geldzaken & recht

Opgelicht door E.T.G.T facilitair

Beste,

maandelijks word er bij ons een bedrsag van 24,95 afgechreven door het bedrijf E.T.G.T.
ik zag al bij jullie bij de antwoorden dat dit een oplichters zijn, geen wonder dat we ze niet kunnen bereiken.
zou iemand mij kunnen zeggen hoe wij hier toch vanaf kunnen komen.

ik hoor het graag,

7795 9 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Jan 2, 2018 om 11:43
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Automatische incasso's kun je binnen 56 dagen eenvoudig storneren via internetbankieren. Ook via internetbankieren kun je het door hun gebruikte rek.nr. blokkeren voor aut. incasso's.

Je kunt je bank ook vragen om terugboeking (als het langer dan 56 dagen is) via melding onterechte incasso.

Meer info https://www.consumentenbond.nl/juridisch-advies/geld-verzekeringen/overboeking-incasso/onterechte-incasso

marita5
door marita5 - Jan 2, 2018 om 11:54
11534 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Wendyheesakkers ,

Als ik zoek op Kvk nr , kom ik uit bij de site Fresh Fit Underware.com , klik op de rode regels .

http://www.freshfitunderwear.com/

Geld kunt u terug vragen via uw bank , zie hier de voorbeeldbrief .

https://www.consuwijzer.nl/voorbeeldbrieven/rekeningen-en-incasso/voorbeeldbrief-verzoek-terugstorten-onterecht-uitgevoerde

Lees ook hier ,

https://www.bedrijvenpagina.nl/E.T.G.T._facilitair_B.V./2971005/4681a9fd/

Gerry1969
door Gerry1969 Jan 2, 2018 om 14:29
3449 Antwoorden / 25 Vragen

@Marita, de naam van de incasso doe vermoeden dat het om een facilitair bedrijf gaat, maar de linkjes die je hebt gevonden doen weer iets heel anders vermoeden. Goed speurwerk :-)

marita5
door marita5 Jan 2, 2018 om 14:40
11534 Antwoorden / 15 Vragen

Thanks .

marita5
door marita5 Jan 2, 2018 om 14:56
11534 Antwoorden / 15 Vragen

@diewilik , lees ook eens deze klachten , zijn van alle markten thuis https://www.klacht.nl/e-t-g-t-facilitair/

ju
door juliomariner - Jan 2, 2018 om 19:21
1330 Antwoorden / 2 Vragen

Heft u toevallig eens een proefpakket bij deze onderbroeken boer besteld (gratis boxewrshort u betaald alleen de verzendkosten)?

Misschien hebt u toen het abbonement dat eraan vast zit niet goed opgezegd. Hoewel u dan volgens mij normaal gesproken regelmatig een pakket ondergoed toegestuurd krijgen. Maar omdat u dus niet reageerde op de autopmatische incasso denk ik dat het bedrijf het wel goed vond en u het ondergoed gewoon niet opstuurden.

Kl
door Kleineing - Jan 2, 2018 om 20:06
2 Antwoorden / 1 Vragen

volgens mij kan je die zelf terugboeken vanaf je bank.
Diet kan niet met een gewone betaleing, wel met een automatische incasso
Anders de bank bellen....is vast bekend bij hen.

ge
door gerrit250 - Jan 3, 2018 om 11:56
37 Antwoorden / 4 Vragen

Ik weet niet hoe lang dat al is, maar wat Caroal reeds schreef is dat je gewoon op de website van je bank, na inloggen, automatische incasso;s kunt weigeren en het geld door je bank terug op je rekening gezet wordt. Maar,... op een of andere wiize moet je dat bedrijf je rekeningnummer gegeven hebben en toestemming hebben gegeven om die incasso te doen. Kijk daar ook eens naar en onder welke voorwaarden je dat geaccepteerd hebt. Mogelijk heb je ergens onbewust op geklikt maar je bankrekeningnummer moet je toch heel bewust hebben opgegeven.

Pi
door PimJoris - Jan 3, 2018 om 21:52
78 Antwoorden / Vragen

Naast de al gegeven suggesties. Waarom vraag je zoiets niet gewoon aan je bank? Lijkt me het meest logisch...

astra29
door astra29 - Jan 4, 2018 om 11:20
19 Antwoorden / 3 Vragen

Bedrag storneren en machtiging via uw bank intrekken.

R.
door R.G.B.L.Voulon - Feb 14, 2018 om 09:37
1 Antwoorden / Vragen

Bij deze melding  op 12-2-2018 ,  is de  bedrijf  E.T.G.T. facilitair weer active.

Met het plaatsen van niet bestelde bestellingen.
Werkt via een ABN en andere via ING rekening.
1e ABN  met eind gedeelte  03500000
2e ING   met eind gedeelte  07139200

Met een incasso bedrag van 48.95 voor een order onderbroeken.

Advis na Kassa,  meld het in het programa.
Na de gene die er al de dupe van zijn .
Ga naar u bank en blokkeer deze  rekening nummers voor incasso.