Opgelicht door ING. Kunnen jullie me hierbij helpen?
21 januari bij ING spaarpunten een Nespresso Creatista besteld 289€ en 4000 punten betaald maar niets gekregen, vele telefoontjes gepleegd met de helpdesk van Ing. Daar hebben ze eerst de vraag bij de leverancier gelegd. Hier nooit een antwoord op gekregen, weer vele telefoontjes gepleegd met de helpdesk en zouden ze een nieuwe bestelling plaatsen. Niets meer van gehoord, weer gebeld. Werd er verteld dat ze dat niet konden, dus weer de vraag bij de leverancier gelegd, alweer niets gehoord. Weer enkele telefoontjes verder maar geen stap verder heb ik mijn geld teruggeëist, dit zouden ze gaan regelen, maarweer wordt er niets gedaan. Weer gebeld zeggen ze dat ze niet meer voor ons kunnen betekenen er wordt ons geadviseerd om ing Nederland te benaderen. Dat hebben we gedaan. Die zeggen niets voor ons te kunnen doen en geven ons het advies om de helpdesk te bellen. De helpdesk die niets voor ons kan of wil doen ?? Ik voel me opgelicht door ing. Kunnen jullie iets voor ons betekenen?
mvg.
M. Van Mierlo
Heeft u al eens schriftelijk uw vraag gesteld bij de juiste afdeling? Met telefoontjes plegen kom je in het algemeen niet zo ver.
U bent hier overigens op het forum met vrijwilligers, voor contact met Kassa kunt u naar beneden scrollen en op contact klikken/tikken.
Wel een zwaar woord dat u gebruikt,
lees eventueel eens hier: https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Oplichting
Hallo Aurora. Dat is lang geleden. Maar je doet weer mee. Leuk.
Ik heb het schriftelijke email adres gevonden:
https://www.ing.nl/punten/overview
Klantenservice
Meer weten over bestellen, verzenden of retourneren?
Of heb je een vraag? Stel deze dan via e-mail: klantenservice@punten.ing.nl
Op werkdagen ontvang je binnen 24 uur een reactie.
Vraag ING of ze zich aan hun eigen Algemene voorwaarden willen houden.
https://www.ing.nl/media/ING_algemene-voorwaarden-ING-punten.pdf
De levering en leveringstijd
Dit is natuurlijk geen oplichting. Het is gewoon een ongelukkige loop van omstandigheden. Voor oplichting moet opzet in het spel zijn. Maar als je toch vindt dat het oplichting is kun je beter aangifte gaan doen dan hier klagen. Wij kunnen er verder niets mee.
Hallo Mvmierlo ,
Lees deze informatie eens door , klik op de rode regel .
https://www.ing.nl/de-ing/klachten/index.html
U kunt eventueel, als u op andere vragen negatieve reacties krijgt ING schriftelijk in gebreke stellen en zie daarvoor https://www.wetrecht.nl/ingebrekestelling/ en kunt u deze benutten: voorbeeldbrief-ingebrekestelling/ U leid schade door het niet nakomen en wettelijk geldt dan: http://www.wetboek-online.nl/wet/BW6/74.html
Wees als al in andere woorden gezegd voorzichtig met het gebruik van het woord oplichting want indien dat niet bewijsbaar is en dus onterecht kan dat gevolgen voor u hebben in context van laster/smaad op een opnebaar forum zoals dit.
Op de website van Ing staat dat het artikel tijdelijk uitverkocht is.
https://www.ing.nl/punten/productdetail/1006913?furl=0001_vrkp_GOOG-B_Mass_Punten-ING-PUNT-BR-spaarpunten-(E)&Campaign=&Adgroup=&Keyword=ing%20spaarpunten&device=c&Creative=435186358304&gclid=Cj0KCQiAj9iBBhCJARIsAE9qRtA4oTPAgUGrAmVhdVM9FLkLkA6QPfd4Q0BwAapfOXZYwv3gLQiAxwIaAjuAEALw_wcB
Maar een maand geleden was het gewoon leverbaar. De kwestie wordt zeer slecht opgepakt door ING, wat ze nog geen oplichters maakt natuurlijk.
Je weet niet wat er een maand geleden gebeurd is. Misschien was het de laatste en heeft iemand anders tegelijk besteld,
Niks gekregen is wat vaag. Je krijgt meestal een bevestiging als je iets besteld hebt.
Het is duidelijk dat er iets mis gegaan is. En hoe krijg je dat weer goed?
Gebleken is dat steeds maar bellen,niet helpt
Maar op de site van ing spaarpunten staat:
Of heb je een vraag? Stel deze dan via e-mail: klantenservice@punten.ing.nl
U heeft betaald met geld en punten. Vraag is slechts, met wie heeft udekoopovereenkomst gesloten. ING levert u punten, die staan op uw rekening bij ing alsof het een betaalmiddel is. Uiteindelijk koopt u bij de leverancier het product, denk ik, dus daar zult u moeten zijn. Uw geld terug, maar ook uw ounten terug op uw punten rekening van ing. Dat zouhet eindresultaat moeten zijn.
u zegt dat u contact moet opnemen meting Nederland? Heeft u de bestellingvanuit het buitenland gedaan?
Nee zo werkt het dus niet in de ING puntenwinkel. Op het moment dat je daar een product of dienst bestelt, haalt ING zowel de punten van het puntentegoed als het bij te betal4en bedrag van je ING-rekening
Nooit geweten dat je spaarpunten krijgt bij de ING en dat ze een cadeaushop hebben. Bij een bank doe ik doorgaans bankzaken en bij de bakker koop ik brood.
Nu ga ik op mijn eigen rekening kijken, de spaarpunten waren moeilijk te vinden, maar uiteindelijk toch gevonden, blijk ik 11.901 punten hebben. Maar om eerlijk te zijn, vind ik het net Douwe Egberts, bepaalde hoeveelheid punten en dan nog veel bijbetalen.
Zo compenseerde ING destijds de extra lage rente die ze gaven.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Schoenen niet ontvangen van zalando
wij hebben 2 paar schoenen besteld bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging was de postbode al weg zonder dat er is getekent voor ontvangst Lees meer
Aanmaning
Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123)
Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was.
...
Lees meer
Sns 2008 afschrift
Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden
En we gaan er echt ge
...
Lees meer
Populair in Geldzaken & Recht
Wie is aansprakelijk voor doodbijten hond
Vorige week is het hondje van mijn zus in een paar minuten doodgebeten door een pitbull Die pitbull was ontsnapt uit de tuin van een buurman wiens dochtertje de poort open had laten staan. Mijn zus heeft de buurman aansprakelijk gesteld en 400 euro verlangd om een nieuwe hond te kunnen kopen (haar hondje was nog maar net een jaar oud). Nu wil het geval dat de buurman niet de eigenaar is van de ... Lees meer
Mag mijn huurbaas de woning incl mijn inboedel fotograferen bij het verkopen van de woning?
Mijn huurbaas heeft kenbbaar gemaakt de woning waar ik met mijn vriendin 3 jaar woon, te willen verkopen.
Nu wil ze ook foto's komen maken voor op internet, terwijl er al oude foto's zijn van toen hun hier nog woonde.
Deze woning heeft toen namelijk al eens te koop gestaan.
Ik vroeg mij af of dit zomaar mag en wat mijn rechten zijn. Zelf heb ik dit liever niet ivm privacy.
...
Lees meer
Gesjoemeld met mijn uren
Hallo allemaal,
Ook ik heb een vraag die ik graag wil stellen.
Afgelopen 2 en half jaar ben ik dienst geweest bij een groot bedrijf in de detailhandel. Nu ben ik de afhelopen maand helaas in de ziektewet beland en heb ik besloten om afscheid te nemen en ergens anders te gaan werken. Nu heb ik mijn laatste loonstrook ontvangen waar op staat dat ik in mijn ziektewet verlof uren heb staan e
...
Lees meer