bk
door bkkjourney Jan 4, 2012 om 15:12
Geldzaken & recht

Ouderwetse papieren rompslomp bij SNS internetbankieren

Wie ergert er zich nog meer aan de papieren rompslomp van SNS internetbankieren? Zelfs bij het doorgeven van een simpele wijziging moet het online ingevulde formulier uitgeprint worden, & vervolgens per ouderwetse post opgestuurd worden, wat ook weer postzegels kost. Wat stelt een internet bankrekening dan überhaubt voor?

732 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ni
door nico w. - Jan 6, 2012 om 10:52
142 Antwoorden / 4 Vragen
0

Het lijkt mij zinvol zo'n uitgeprint wijzigingsformulier zelf ook goed te bewaren. Over een aantal jaren bemerkt de halve internetgeneratie dat ze geen goede administratie heeft bijgehouden van hun bankzaken of vergeten zijn dat ze ooit bij bank x een spaarstorting hebben gedaan van misschien wel duizenden euro. Inmiddels van provider zijn gewisseld en/of inlogcodes kwijt zijn. Kortom, problemen die zich bij traditioneel bankieren niet voordeden.

Banken lachen zich dan rot, want iedere nooit opgevraagde euro kan de bank zichzelf dan toe eigenen. Dat loopt nu al jaarlijks in de tientallen miljoenen.

zwemmer
door zwemmer - Jan 6, 2012 om 11:37
2638 Antwoorden / 35 Vragen
0

Dit komt wel vaker voor bij banken en doet men voor de zekerheid. Het is dus ook in jouw belang, of het nu ouderwets is of niet.

Zwemmer

valerius-2
door valerius-2 - Jan 6, 2012 om 12:21
7840 Antwoorden / 95 Vragen
0

Dit is belangrijk voor u veiligheid, er wordt de laatste tijd met allerlei trucs geprobeerd om de boel op te lichten, zelfs bij de belasting worden bankgevens door deze vervalst.

snsbank webcare
door snsbank webcare - Jan 9, 2012 om 15:00
54 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste bkkjourney,

We kunnen ons voorstellen dat je het vervelend vindt om online een wijziging te doen en dit alsnog per post te verzenden. De reden hiervan heeft uiteraard, zoals valerius-2 aangeeft, met veiligheid te maken. We hebben je vraag doorgezet voor het precieze antwoord. Zodra wij hier antwoord op hebben, laten we dit aan je weten.

Met vriendelijke groet,

Tineke
SNS Bank Webcare

snsbank webcare
door snsbank webcare - Jan 12, 2012 om 09:40
54 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste bkkjourney,

We hebben inmiddels een antwoord gekregen op jouw vraag. SNS Bank is druk bezig ervoor te zorgen dat alle processen gedigitaliseerd worden. Omdat bepaalde processen opnieuw moeten worden ingericht, heeft dit enige tijd nodig. Op dit moment vragen we je daarom bij sommige processen nog formulieren uit te printen. In de toekomst zullen steeds meer processen digitaal mogelijk zijn.

Met vriendelijke groet,

Tineke
SNS Bank Webcare

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ro
Rob30-06 - May 8, 2024 om 21:03
Huishouden & energie

Oude stroom meter verplicht vervangen ?

Ik heb een oude elektrischiteitsmeter die volgens Liander vervangen moet worden omdat hij niet meer zou voldoen aan de wettelijke eisen ivm met onnauwkeurigheid.
De meter heeft mij nog nooit in d steek gelaten en werkt perfect , met de zonnepanelen op dak draait hij vrolijk achteruit tot grootgenoegen van ons.
maar met de nieuwe "betere" slimme meter zal ik straks verplicht worden om gel ... Lees meer

kasper1961
kasper1961 - Apr 24, 2024 om 15:33
Voeding & gezondheid

Zero sugar jumbo

tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer