Na
door Naomit Jul 15, 2016 om 16:00
Geldzaken & recht

Ov chipkaart

Goede dag
19 juni heb ik mijn ov defect opgestuurd naar ov chipkaarten.
Ik heb bericht gehad dat op 20 juni me ov was aangekomen en onder behandeling word genomen.
Binnen 15 dagen zou ik een nieuwe ov hebben en zou het bedrag wat op de ov stond ( 73 euro) terug gestort zijn op mijn rekening 
Op 5 jululi had ik zowel nog geen nieuwe ov en nog geen geld retour gehad.
Waardoor ik contact opnam
Het zou nog maals 10 dagen langer duren
Vandaag 15 juli heb ik nog steeds geen geld retour en nog geen nieuwe ov chipkaart.
Ze vertelde mij dat ze een storing hebben al een paar weken.
Ze kunnen mij niet vertellen wanneer het geld en de nieuwe ov chipkaart eindelijk klaar zijn. 
Daar zou de administatie over gaan.
Als ik vraag of ik kan worden doorverbonden met de administratie is dit niet mogelijk.
Als ik vraag hoelang ik nog moet wachten tot alles geregeld is is een antwoord geven niet mogelijk.
Als ik vraag of er contact met mij kan worden opgenome zodat ik op de hoogte gebracht kan worden  kan dat met pijn en moeite pas over 5 werk dagen.
Ik vind het schandelijk van zo een groot bedrijf dat ze zo met klanten omgaan maar weet niet wat ik er aan kan doen heeft iemand tips of advies?

645 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Topantwoord

aurora1
door aurora1 - Jul 15, 2016 om 16:06
15645 Antwoorden / 6 Vragen
10

Waarom plaatst u dit verhaal  twee keer?

Na
door Naomit Jul 15, 2016 om 16:17
Antwoorden / 2 Vragen

Ik dacht dat de eerste keer niet helemaal goed was gegaan kon de vraag namelijk niet terug vinden

Na
door Naomit Jul 15, 2016 om 16:23
Antwoorden / 2 Vragen

En ik krijg het nu niet meer verwijderd

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

S.
S. Anne - Jun 2, 2024 om 12:41
Huishouden & energie
Schimmel in trapkast

Schimmel in trapkast

Ik woon sinds een week in een koopwoning uit 1974. We hebben 4 maanden geklust en toen zag ik al zwarte schimmel in de trapkast, die deels onder de grond zit. Dit zat op 3 van de 4 muren, alleen op kelderniveau. Er zit geen kruipruimte, en aan de andere kant van de muren zit dus grond. (Die waarschijnlijk flink vochtig is na alle regen van de afgelopen maanden.)
2 weken geleden heb ik de schi ... Lees meer

wi
wim koelewijn - May 29, 2024 om 13:18
Huishouden & energie

Waspods het meest onzinnige bedenksel...

Ben ik de enige die vindt dat de waspods, met 3 of 4 verschillende  gescheiden ingrediënten het grootst mogelijke onzinbedenksel is?
Met moeite gescheiden in zo'n pod gepropt  en komt dan in de wasmachine binnen no- time weer bij elkaar zodra het omhulsel is gesmolten..en in verhouding giga-duur !! Lees meer

Ge
Gerard vd W - May 30, 2024 om 12:07
Huishouden & energie

Garantie Dyson stofzuiger

Goedemiddag,   Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden.  Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen.   Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer