an
door anre May 16, 2007 om 22:58
Geldzaken & recht

Postcodeloterij

Heel lief van je bonbonblocje maar ik hou wel van reclame, maar niet van de onbeschofte aanhoudende postcodeloterij want als ik dat op me brievebus plak dan krijg ik helemaal geen reclame meer en dat is nou ook de bedoeling niet

676 9 Rapporteer

ve
door verwijderd - May 16, 2007 om 23:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

dubbelpost!

ve
door verwijderd - May 16, 2007 om 23:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

wat bedoel je met dubbelpost Valerius

ve
door verwijderd - May 16, 2007 om 23:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

gaat denk ik over deze vraag

hoe kom ik van de ongewenste postcodeloterij reclame af

groet louisa2

ve
door verwijderd - May 17, 2007 om 00:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo anre,
Ik heb voor ongewenst post het volgende gedaan:
Een vel adresetiketten gemaakt met alleen maar de tekst retour afzender. Kwestie van volhouden hoor. De post wordt dan retour gestuurd en ze moeten daar dan portokosten voor betalen. Zijn ze niet blij mee.
Het dringt niet bij allemaal even snel door, maar op een gegeven moment ga je toch merken dat je brievenbus langzaamaan minder vol wordt.
Heeft bij mij en bij mensen die het inmiddels ook zo doen, goed gewerkt.

Succes

nachtuil

ve
door verwijderd - May 17, 2007 om 00:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

Sorry voor dat rode bordje 'antwoord geven' wat bij de tekst staat.
Sleepte ik er per ongeluk in.
nachtuil

ve
door verwijderd - May 17, 2007 om 00:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

ga ik zeker doen nachtuil bedankt Erna

ve
door verwijderd - May 17, 2007 om 00:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

Sorry Valerius het kwartje valt over dubbelpost zal het nooit meer doen maar dit is de eerste keer dat ik dit doe dus zal ik wel iets verkeerds gedaan hebben had het er wel druk mee. Heel positief dat jullie zo reageren toppie allemaal. Welterusten Erna

ve
door verwijderd - May 17, 2007 om 12:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

hallo anre

Dubbelpost betekent dat u een vraag herhaalde. U gaf m.i echter een reactie op een antwoord. U kunt dat beter doen als reactie op het antwoord dat u al kreeg bij de eerste vraag in plaats van het maken vamn een nieuwe vraag. Dubbelpost is de term die "wij" gebruiken als een vraag tweemaal komt.

ve
door verwijderd - May 17, 2007 om 17:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ja ik heb het nu een beetje door sorry ik moet gewoon op het reageer dingetje klikken, geeft niet aldoende leert men toch haha niet lachen hoor ik geloof dat ik het nu goed gedaan heb.groetjes Erna