Chalene
door Chalene Nov 6, 2008 om 10:07
Geldzaken & recht

Samsung

Ongeveer een half jaar terug heb ik via internet een nieuwe gsm gekocht. Verleden week werd ik gebeld en toen deed de telefoon het nog en toen ik daarna zelf wilde bellen deed hij het niet meer. ik heb hem opgestuurd en nu is volgens samsung mijn display kapot er zit een scheur in aan de binnenkant. ik heb twee jaar garantie maar nu valt dit daar niet onder,volgens hun heb ik hem laten vallen of er ergens hard tegen aan gestoten. Hoe kan dat als hij in mijn zak zit en ik nog gebeld werd. Dus nu kan er wel een nieuw display in maar dat kost wel 60 euro,waarom heb je dan garantie.Wat kan ik hieraan doen. Chalene.


 


 

520 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

freya
door freya - Nov 6, 2008 om 10:30
10999 Antwoorden / 1 Vragen
0

Hallo chalene,

Om met je laatste vraag 'waarom heb je dan garantie' te beginnen, garantie is om fabricagefouten te dekken en niet om gebruiksschade te vergoeden. Nu gooien fabrikanten/reparateurs het al gauw op gebruiksschade, maar aan de andere kant, LCD-schermpjes breken niet 'zomaar'. Wanneer er druk op wordt uitgeoefend kunnen ze kapot gaan en dan valt het dus niet onder de garantie. Het advies is dan ook om een stevig hoesje te gebruiken en geen dun 'flodderhoesje'. Ook de telefoon 'gewoon' in de broekzak stoppen is niet aan te raden.
Het is waarschijnlijk niet wat je wil horen, maar ik vrees dat het niet anders is.

m.vr.gr. Freya




pp
door pp54 - Nov 11, 2008 om 21:20
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Bij normaal gebruik is mijn HTC touch screen display kapot.


Onderzoek door Nokia heeft uitgewezen dat meer dan de helft van de gebruikers zijn gsm los in de zak vervoert.


De touchscreens van HTC zijn zeker met een screenprotector extra gevoelig.


Logisch dat ze het display niet garanderen. Ook schandalig!


De fabrikant reageert niet eens.


De verkoper had bij verkoop moeten vermelden dat de display buiten de garantie valt.


Tip: sluit een toestelverzekering af. 

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

ja
janarents - May 15, 2024 om 13:23
Winkels & webshops

Schoenen niet ontvangen van zalando

wij hebben 2 paar schoenen besteld  bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging  was de postbode al weg  zonder  dat er is getekent  voor ontvangst Lees meer

da
dameshoed - May 16, 2024 om 09:59
Huishouden & energie

Aanmaning

Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123) Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was. ... Lees meer