methanol
door methanol May 11, 2016 om 12:20
Geldzaken & recht
UPC overnamen en gelijk van ziggo verhoogt  met 1,95  per maand

UPC overnamen en gelijk van ziggo verhoogt met 1,95 per maand

ik kreeg een brief van ziggo waarin ze gelijk met een verhoging van 1,95 per maand leuk he je kan geen kant op ik heb al geprobeerd om bij zeeland net te komem maar is hier niet te krijgen

1287 5 Rapporteer

marita5
door marita5 - May 11, 2016 om 12:30
11534 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Methanol ,

Ik krijg nu ook een mail binnen van Ziggo , het verschilt ook nog per abonnement ik ga € 1,50 p/m meer betalen .

Uw zenderpakket krijgt ook een update
Er valt weer iets nieuws te ontdekken. Bekijk op uw persoonlijke pagina het overzicht van de zenders die plaatsmaken en onze nieuwste zenders. We voeren deze update automatisch voor u uit op 1 juli.

Tot en met 30 juni 2016 kunt u uw abonnement(en) wijzigen of zonder extra kosten bij ons opzeggen. Profiteert u nog van een korting op uw abonnement? Dan houdt u deze korting.

Hier kunt u zien welke zenders erbij komen en welke verdwijnen klik op de rode regel

https://www.ziggo.nl/televisie/zenderoverzicht/zenderwijzigingen/

Cookies
door Cookies - May 11, 2016 om 13:47
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Denk je dat andere providers nooit duurder worden? En UPC is niet overgenomen, Ziggo is overgenomen.

edrick3
door edrick3 - May 11, 2016 om 14:45
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Tja, je bent heus de enige niet.
Tarieven willen nog wel eens veranderen (lees: verhoogd worden).
Of het zenderpakket wordt aangepast.

jo
door jorisw - May 11, 2016 om 14:51
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Wel eens van inflatie en andere kostenstijgingen gehoord? Jij werkt toch ook niet meer voor hetzelfde salaris als 10 jaar geleden?

akkerdistel
door akkerdistel - May 11, 2016 om 14:58
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Loepje.

Dat wordt dan dus overstappen naar de concurrent, oh wacht eens eventjes..