door willemjohan Mar 26, 2014 om 11:17
Geldzaken & recht

Uwv

ben ontslagen, heb bezwaar ingediend,uwv heeft ontslag goed gekeurd,wil bezwaar maken bij het kantongerecht, krijg te horen dat als het bezwaar nog loopt ik geen uitkering krijg bij het uwv heb een ziektewet uitkering.
kan dit zomaar uwv keurt het goed maar kan geen bezwaar maken anders krijg je geen uitkering.

1311 7 Rapporteer

ge
door gerboe - Mar 26, 2014 om 11:25
806 Antwoorden / 0 Vragen

Als u lid van een vakbond bent vraag dan advies en ondersteuning van de juridische afdeling. Anders kan het Juridisch Loket u wellicht helpen. Sterkte.

wi
door willemjohan - Mar 26, 2014 om 14:17
7 Antwoorden / 5 Vragen

ben lid van de bond, ben uitgeleend naar eerlijk arbeidsrecht, die beantwoorde mijn telefoontjes niet ook mijn mail niet, heb gezeg terug te gaan naar de fnv, wacht op telefoon van de fnv vanaf vorige week vrijdag nog gebeld zou van de week gebeld worden ben benieuwd

tenormin
door tenormin - Mar 26, 2014 om 16:05
16845 Antwoorden / 108 Vragen

Probeer dan vandaag nog even het Juridisch Loket de bellen. klik. Krijgt u naar alle waarschijnlijkheid een bruikbaar antwoord wat verder te doen.

getty
door getty - Mar 26, 2014 om 16:41
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Zolang u ziektewet ontvangt krijgt u natuurlijk geen ww. Of krijgt u momenteel ook geen ziektewetuitkering?

wi
door willemjohan - Mar 26, 2014 om 20:03
7 Antwoorden / 5 Vragen

ik krijg nu een ziektewet uitkering omdat ik het bezwaar voorlopig heb ingetrokken.
als ik van de week geen bericht krijg van de fnv zeg ik misschien mijn lidmaatschap op want ik wil na jaren lid te zijn wel goed geholpen worden.
maar toch begrijp ik het niet als je niet akkoord ga met ontslag het uwv zomaar je uitkering kan inhouden

aurora1
door aurora1 - Mar 26, 2014 om 21:03
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Neem nog eens contact op met het fnv, soms moet je wat vaker achter iets aan zitten. Het weekend heeft er ook tussen gezeten.

zoekster
door zoekster - Mar 26, 2014 om 21:08
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Stel uw vraag ook eens op rechtswinkel.nl

klik HIER

Daar zitten een paar goede arbeidsrechtsjuristen, die kunnen u wellicht vertellen wat de meest verstandige aanpak is en ook hebben zij ervaring met hoe dit soort bezwaren bij een kantonrechter doorgaans uitpakt.