ki
door kiki regelink Oct 6, 2016 om 19:16
Geldzaken & recht

Wat is dit Zonzoo? Waar is mijn geld!

Ik heb inmiddels al 3 keer een mail gestuurd naar Zonzoo. Als ik op mijn account kijk die ik bij zonzoo heb, dan staat er dat ik artikelen heb verkocht. En dat ze werkend zijn, maar dan staat er €0,-?. Ik heb er al een heleboel mailtjes naar toe gestuurd, maar ik krijg gewoon geen reactie. Wat is dit voor een zooi.

2719 11 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Oct 6, 2016 om 19:22
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Al eens in de spambox gekeken?

Cookies
door Cookies - Oct 6, 2016 om 19:26
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Zonzoo bestaat toch allang niet meer? Is al jaren Zwipit https://staging.zwipit.com/nl/

he
door henk rooderkerk Dec 27, 2016 om 22:24
1 Antwoorden / Vragen

Nee hoor deze link bestaat niet, Zonzoo helaas nog wel

Cookies
door Cookies Dec 28, 2016 om 00:54
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Nu niet meer, maar in oktober werkte de link wel. Zwipit is blijkbaar weer verdwenen.

Gerry1969
door Gerry1969 - Oct 6, 2016 om 19:26
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Ik maar denken dat het "zo'n zooi"  heette.

tenormin
door tenormin - Oct 6, 2016 om 19:27
16849 Antwoorden / 108 Vragen

https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/geldzaken-recht/gaat-zonzoo-ooit-nog-uitbetalen
Het is een nu gesloten vraag maar misschien heeft u er wat aan om het door te lezen.

sjjoppy
door sjjoppy - Oct 6, 2016 om 19:37
7211 Antwoorden / 3 Vragen

Nog wat recente klachten:
http://www.klacht.nl/zonzoo-nl/

aurora1
door aurora1 - Oct 7, 2016 om 17:35
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Ik heb geen idee waar uw geld is en ook niet wat voor een zooi het is.

edrick3
door edrick3 - Oct 7, 2016 om 17:42
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Wat is dit Zonzoo? Waar is mijn geld!

Ik zou het niet weten.

newmikey
door newmikey - Oct 7, 2016 om 22:56
830 Antwoorden / 0 Vragen

Wartaal? Geen idee waar dit over gaat enne...uw geld is weg en blijft weg hoor.

avandijl
door avandijl - Oct 8, 2016 om 17:11
7 Antwoorden / 0 Vragen

Zonzoo is een vaag Engels bedrijf, als je het via Google Maps Streetview opzoekt zie je dat er best een kans bestaat dat jij jouw geld niet gaat krijgen. Het bedrijf aansprakelijk stellen kan ook een uitdaging worden.

tenormin
door tenormin Oct 8, 2016 om 17:36
16849 Antwoorden / 108 Vragen

Welja, Mayfair nog wel. Die houden geld zelf, dure buurt. ☺

he
door henk rooderkerk - Dec 27, 2016 om 22:22
1 Antwoorden / Vragen

Blijkbaar oplichters ook bij mij voor een Samsung 200 euro belooft. Opgestuurd maar geen geld en op mails alleen een ontvangstbevestiging maar geen antwoord.
ongelofelijk dat de website gewoon online blijft.

marita5
door marita5 Dec 27, 2016 om 22:53
11534 Antwoorden / 15 Vragen

@Henk Roodekerk , lees hier eens de ervaringen , ik zie er 1 tussen staan die gedreigd heeft met een advocaat , waarop zonzooi het geld heeft gestort op de rekening . het is het proberen waard , niet geschoten is altijd mis . klik op de rode regel  http://www.gsmwebshops.nl/reviews/zonzoo.nl/

marita5
door marita5 Dec 27, 2016 om 22:57
11534 Antwoorden / 15 Vragen

De link werkt niet in een reactie , veranderd automatisch naar https , is een probleem van deze site  . verwijder boven in de url de s van https en dan kunt u de ervaringen lezen .

Te
door Teelker - Jan 24, 2017 om 11:27
1 Antwoorden / Vragen

Ik heb hetzelfde! Ze reageren nooit, hoevaak je ze ook mailt. Heb inmiddels aangifte gedaan bij de politie. Het is te gek voor woorden hoeveel klachten ik online zie maar dat de site nog bestaat. Heb het idee dat mensen denken laat maar zitten, maar mensen doe aub aangifte voor zulke dingen! zo zullen andere mensen er niet intrappen en verdienen die oplichters geen geld!