a.
door a.verdaasdonk Nov 22, 2014 om 19:39
Geldzaken & recht

Zorgaanbieders

Waarom krijgen de klanten van de zorgaanbieders geen inzicht in de boeken van deze? Dan zouden wij namelijk ook kunnen zien of het een gerecht is dat onze premie wordt verhoogt.

792 9 Rapporteer

le
door lexdura - Nov 22, 2014 om 19:50
121 Antwoorden / 0 Vragen

Awbz-premie gaat in 2015 omlaag van 12, 65 % naar 9, 65%.

ma
door marijke1953 - Nov 22, 2014 om 19:54
136 Antwoorden / 3 Vragen

Vraag t aan de zorgaanbieders.

diumenge
door diumenge - Nov 22, 2014 om 19:55
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Volgens mij zijn jaarverslagen altijd openbaar, dus doe er zelf wat moeite voor als je het zo graag wilt weten.

tijger1
door tijger1 - Nov 22, 2014 om 20:49
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Uw caps lock blijft hangen.

bu
door burgos - Nov 23, 2014 om 09:36
96 Antwoorden / 7 Vragen

Hoort hier eigenlijk niet,maar u heeft de zelfde problemen met uw computer als ik.
Hoe los je dat op??
Ik grijp deze kans,Ha ha

aurora1
door aurora1 - Nov 23, 2014 om 13:24
15645 Antwoorden / 6 Vragen

@burgos, inderdaad hoort dit eigenlijk niet.
Lees wat @tijger1 schrijft: caps-lock (uitzetten dus).

valerius-2
door valerius-2 - Nov 23, 2014 om 13:37
7840 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=aurora1 schreef op zondag 23 nov 2014, 13:24]@burgos, inderdaad hoort dit eigenlijk niet.
Lees wat @tijger1 schrijft: caps-lock (uitzetten dus).

Op het toetsenbord zi daar een speciaal voor beschikbare toets, de 3e links van onderaf.

pi
door pieterwolters - Nov 23, 2014 om 19:28
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Hier kan je veel informatie vinden van de grootste verzekeraar.

me
door mein33 - Nov 24, 2014 om 14:29
5658 Antwoorden / 28 Vragen

De jaarverslagen van zorgverzekeraars kunt u inzien.
Maar, als u daar al wijzer van wordt bent u eigenlijk geen stap verder, als klant bepalen wij niet wat er wel en niet in basiszorgverzekering zit, dat doet het ministerie.
Tevens is de basiszorgverzekering verplicht voor iedereen van 18 jr. en ouder.
Het enige waar de zorgverzekeraars zich een beetje zorgen over zouden kunnen maken is het aantal verzekerden dat bij hen een (verplichte) verzekering afsluit.
Als oplossing hebben enkele grote verzekeraars er voor gekozen om zoveel mogelijk merken in de markt te zetten, met enkele kleine en meest onbeduidende verschillen, maar die wel de nodige hoeveelheid klanten opleveren.
De marktwerking en zgn. keuzevrijheid die we als klant hebben is daardoor maar een schijnvertoning.
De premie die moet worden betaald is vrij door de zorgverzekeraar te bepalen i.v.m. de marktwerking, die er niet is.

De premie en inhoud van de aanvullende verzekeringen is al helemaal ondoorgrondelijk.

De verzekeraars hebben de macht en onze volksvertegenwoordigers lopen er als makke schapen achteraan.