Aan de haal gaan, met mijn wil!
Vergelijkingssites, gaan aan de haal met mijn wil! Vandaag, vul ik mijn gegens in voor een nieuw contract, en laat weten het pas per 1 juli aanstaande te willen doen ingaan. Krijg ik doodleuk van zo'n site een e-mailbericht dat mijn nieuwe contract per 1 mei heden wordt gestart! Hier word ik echt onwel van!
Leuk dat je ons dat mededeelt.
Waar gaat het over?
Welke vergelijkingssite?
Wat voor 'iets' wil(de) je afsluiten?
Je hebt natuurlijk bedenktijd (?)
Stuur ze een mail dat er iets fout is gegaan.
Ik kan niet te zeer op details ingaan, want dan weet men wie ik ben... Maar het betreft een energieovereenkomst, en uit ervaring weet ik dat meerdere vergelijkingssites hier last van hebben. Dit speelt al jaren! Wat mij teleurstelt, is dat het nog altijd gaande is...
Zo, gaan anderen nou ook nog aan de haal met jouw wil? Vermoed dat je zelf een verkeerde datum hebt ingevuld. Echt nog nooit meegemaakt dat er zomaar een andere ingangsdatum werd geprikt.
Morgen dan maar contact met ze opnemen, hè?
"Zo, gaan anderen nou ook nog aan de haal met jouw wil? Vermoed dat je zelf een verkeerde datum hebt ingevuld. Echt nog nooit meegemaakt dat er zomaar een andere ingangsdatum werd geprikt." Neen, tante! Ik let bijzonder op, op zo'n moment! Eerst dient men te kiezen tussen 'per direct' of zelf een datum instellen, binnen een twee maandentermijn. Het vervelende is, dat ik er weer achteraan moet zien te gaan, om hun fouten recht te breien! Omdat jij het niet kent, wil niet zeggen dat het onwaar is...
Dus het is gewoon onzin tante Star.
U heeft een nieuw en naar ik aanneem betere overeenkomst. Bijvoorbeeld energie. Wanneer U dan geen langdurige verbintenis heeft is deze met een maand 'opzegbaar'. U vindt dat men uw aanwijzigingen had moeten volgen hoewel zelden vermeld. Bent U door het vervroegen van de datum in het nadeel of bent U niet gecharmeerd met vroegtijdige afrekening alsook voorschot. Op een aanmelding ook die via een vergelijking site volgt een offerte van willekeurig wie. Ook daar staat de overgangsdatum op. Mvrgr.
Soms gaat door het scrollen op de pagina, de datum veranderen. Daar moet je dus even op letten. Bovendien: voordat je op de verzendknop klikt, moet je alles even controleren.
En dat 'tante' bewaar je maar voor mensen uit je eigen milieu!
Overigens is dit 'vraag en antwoord' geen mededelingenforum.
Hier word ik echt onwel van!
Potdorie, u zit wel in de problemen. Eerst met de wasmachine en koelkast en nu weer met een nieuw contract. Zou er maar eens lekker tussenuit gaan, het weer wordt beter. En dat contract zou daar even contact over opnemen bij diegene waar het betrekking op heeft. Heeft u de datum handmatig ingevoerd of stond er naast het invoerveld niet een kalendertje waar u de datum moest aanklikken. Het kan dan dat uw zelf ingevoerde datum niet gelezen kan worden door bv verkeerde puntjes of streepjes.
"door star777 01 May 2016 om 15:37
Ik kan niet te zeer op details ingaan, want dan weet men wie ik ben... Maar het betreft een energieovereenkomst, en uit ervaring weet ik dat meerdere vergelijkingssites hier last van hebben. Dit speelt al jaren! Wat mij teleurstelt, is dat het nog altijd gaande is..."
U wist dat dit zou gebeuren en nu bent u toch onwel? Het lijkt wel of u met opzet de problemen opzoekt, om ze vervolgens elders in een forum aan de kaak te kunnen stellen. Als u nu gewoon eerst nadenkt en dan doet, hoeft u niet naar dit forum en blijft u gezond.
Misschien komt dat problemen zoeken wel van het eten van koolraap met butsen?
Of zoekt u problemen om op forums te kunnen klagen?
Wat is eigenlijk uw vraag?
Aan het soort 'experts' dat bij 'kassa' te vinden is, heeft ze reeds langgeleden haar houdbaarheidsdatum verloren -- misschien zelfs nimmer gekend, ik heb ze in elk geval niet kunnen aantreffen! Neen, voor mij geen 'kassa' meer!
Perfect.
Wel beloven hoor.
Niet op terugkomen hoor. Wij zijn onbeperkt houdbaar maar wel jammer, het begon net gezellig te worden.
Blij en aangenaam verrast.
Doei doei.
`Meedogenloos` zijn al die hulpvaardige mensen op dit forum en de buitenwereld is al zo slecht......
Indien u moeite met ´sites´ heeft, zou ik u willen aanbevelen alles telefonisch af te handelen om beter (met leveranciers) te kunnen communiceren, alhoewel, die óók hùn wil weer graag opdringen. Misschien is een 'maatje' uit de buurt een handigere optie?
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Geschil met booking.com
Goedenmorgen
Wij hebben in december en januari een trip gemaakt door Spanje en hierbij meerdere malen via booking.com de hotels en appartementen geregeld want je komt bijna niet om ze heen.
Echter bij het boeken van een appartement en de betaling bleek opeens dat ik toen ik daar voor de deur stond ook nog de eigenaar 300 borg moest gaan betalen en maar moest afwachten of die dan de sleut
...
Lees meer
Webwinkel
Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.
Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden.
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g
...
Lees meer
Liander wil mijn meter vervangen
Ik kreeg vorige week een brief van Liander dat ik mijn huidige goed funtionerende meter voor de stroom moet vervangen vanwege een vage wet .
Ben ik verplicht om dit op te volgen of probeert Liander via druk en halve leugens die nieuwe meter geinstalleerd te krijgen ?
Lees meer
Populair in Huishouden & Energie
Maar 1 radiator in gebruik
Ik woon in een gezinswoning, met beneden een woonkamer+keuken en boven een slaapkamer, badkamer, en werkkamer.
Ik heb het niet snel koud, dus is de gemiddelde temperatuur in de woning laag, en staan de meeste radiatoren uit. Als ik aan het werk ben in de werkkamer, zet ik de verwarming 10 minuten aan en dan is het warm voor twee uur, zonder de rest van het huis op te warmen.
Is dit
...
Lees meer
Hoe krijg ik de stank uit de afvoer van de douche?
Onze afvoerput van de douche stinkt behoorlijk naar bederf. Hij loopt wel goed door en we hebben al van alles geprobeerd. Niets helpt. In dezelfde ruimte is er niks aan de hand met de afvoer van het bad en wastafel. Ook in de rest van het huis hebben we geen problemen met afvoer of riool. Wie heeft de oplossing? Lees meer
Muizenbestrijding, wat helpt wel en niet??
Sinds kort woon en werk ik in Amsterdam. Daar ben ik erg blij mee.
Maar wat ik geregeld hoor van collega's en vrienden en zelf ervaar is echt een overlast in deze grote stad: muizen!
Veel gezocht op internet en rondgevraagd om er vanaf te komen maar er word gezegd; ze deinzen nergens meer voor terug...Dat kan toch niet? Weet iemand een tip waardoor we ze op afstand kunnen houden? (natuu
...
Lees meer