theu
door theu Oct 19, 2011 om 21:18
Huishouden & energie

Chesterfield showroom

december 2009 2+3 zitsbank besteld/gekocht bij chesterfield showroom. word na 4 maanden geleverd met gebreken aan 2zits bank. drie maal service dienst geweest 3 zits bank gaat inzakken wedreom service slecht opgelost komt nieuwe 2zitsbank 6 december 2010 maar verkeerde kleur. 3 zits bank wederom gerepareerd niet goed word nieuwe 3 + 2 zits besteld wederom gebeld naar contact persoon in hoogeveen niet in orde geld terug. begin oktober 2011 komt eindelijk het nieuwe. ander leer en andere vormgeving. oude en nieuwe bank gaan retour en op bon word rekening nummer vermeld.
daarna gebeld waneer geld terug daar wij een ander bankstel gaan kopen. antwoord ligt bij administratie. ander bankstel bij andere firma gekocht . en nu reactie van chesterfield showroom . keuze drie mogenlijk heden
oude bank nemen
nieuwe bank nemen
of procederen waarbij niet volledig bedrag zal worden vergoed. dit is na 116 mailtjes de uitkomst van chesterfield showroom.

1684 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Redacteur
door Redacteur - Dec 13, 2011 om 16:26
1057 Antwoorden / 62 Vragen
0

Dit is geen vraag. Dit topic wordt daarom gesloten.

Redactie Kassa Online

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

ja
janarents - May 15, 2024 om 13:23
Winkels & webshops

Schoenen niet ontvangen van zalando

wij hebben 2 paar schoenen besteld  bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging  was de postbode al weg  zonder  dat er is getekent  voor ontvangst Lees meer

da
dameshoed - May 16, 2024 om 09:59
Huishouden & energie

Aanmaning

Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123) Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was. ... Lees meer