ba
door baffo Mar 25, 2016 om 16:29
Huishouden & energie

Colportage-terreur energiemaatschappijen

Ben ik verlost van het geleur langs de deur van de Jehova's getuigen sinds ik aan heb gegeven daar niet van gediend te zijn.
Ben ik verlost van de telefonische terreur van allerlei aanbieders sinds ik bij het bel-me-niet register ben ingeschreven.
Krijg is nu de terreur aan de deur van allerlei energie- en andere marktpartijen die allemaal het allerbeste met me voor hebben. Ze zijn godver. nog erger dan Jehova's.
Waar kan ik stickers krijgen om dat uitschot bij de deur weg te houden????
Wat ik ben in staat om ze de volgende keer letterlijk bij de deur weg te schoppen!

5673 9 Rapporteer

getty
door getty - Mar 25, 2016 om 16:31
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Waarom moet dit zo grof?

Tijger2
door Tijger2 - Mar 25, 2016 om 16:34
302 Antwoorden / 1 Vragen

U kunt het ook afdoen met dank u, geen interesse. Komt u verder mee dan met vloeken,

marita5
door marita5 - Mar 25, 2016 om 16:39
11534 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Baffo ,

Met grof geschut bereikt u niks , de sticker kunt u hier downloaden .

http://kassa.vara.nl/nieuws/bestel-gratis-kassas-bel-niet-aan-sticker

edrick3
door edrick3 - Mar 25, 2016 om 17:58
27632 Antwoorden / 85 Vragen

In het bezit van een printer?
Klik dan hier voor een afdruk en plak dit achter het deurraam. Helpt prima!

vl
door vlinderpuck - Mar 25, 2016 om 18:12
3 Antwoorden / 0 Vragen

Ook ik had een sticker bij Kassa besteld, die houdt jammer genoeg alleen verkopers buiten de deur.
Met als gevolg dat ik me - door een paar leuke, goed babbelende meiskes - liet overhalen om maandelijks een donatie van mijn rekening af te laten schrijven.

Op zoek naar afdoende materiaal, vond ik op internet bij multistickers een sticker met de opdruk:
Geen collectes, verkopers of geloofs-overtuigers, ik weet de weg (transparant).

Ik zou zeggen: kijk eens rond op die site, want ze hebben vast wel iets waar je mee uit de voeten kunt. Succes!

Bel-me-nietregister is trouwens soms ook nog een wassen neus, want als je bij een bedrijf klant bent (geweest), mogen ze nog steeds bellen.
Dan moet je eerst weer het recht-van-verzet activeren...

Groet, VlinderPuck

diumenge
door diumenge Mar 25, 2016 om 18:15
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Misschien beter om een cursus nee-zeggen te volgen.

marita5
door marita5 Mar 25, 2016 om 18:20
11534 Antwoorden / 15 Vragen

die goed babbelende meiskes zagen te leuk uit , verkocht ;-)

hutch
door hutch - Mar 25, 2016 om 18:27
4515 Antwoorden / 29 Vragen

U kunt ook deze sticker kopiëren/downloaden en uitprinten.
Of de tekst in een worddocument plaatsen, uitprinten en op de voordeur plakken.
Mochten zij dan toch nog aanbellen, tonen zij totaal geen respect en heeft u (per definitie) te maken met malafide figuren.
In dat laatste geval niets zeggen en hen alleen filmen of fotograferen. Mochten zij vragen waarom u hen filmt/fotografeert, dan gewoon zeggen: dat ziet u vanavond op internet wel. Wedden dat zij savonds het hele internet afstruinen...... Of u die beelden er werkelijk op zet of niet is uiteraard uw eigen verantwoording.

emcede
door emcede - Mar 25, 2016 om 19:18
960 Antwoorden / 4 Vragen

Met zulk grofgebekt gespuis als jij zou ik juist een keer extra aanbellen! Stel je niet zo aan zeg...

sy
door sylvia_71 - Mar 25, 2016 om 20:46
288 Antwoorden / 0 Vragen

Wat een overspannen gedoe. Je kunt toch gewoon aangeven dat je niet geïnteresseerd bent? Je klinkt zelf ook helemaal niet vriendelijk.

gerbera
door gerbera - Mar 27, 2016 om 12:01
7372 Antwoorden / 14 Vragen

Een persoon als u zal weinig vrienden hebben. En dan komen er eens vriendelijke mensen, die het allerbeste met u voor hebben, aan de deur is het weer niet goed. Sommige zijn ook nooit tevreden.