va
door varatro May 26, 2016 om 00:17
Huishouden & energie

Garantie op keukenmachine (mengkom heeft scheurtjes) alle onderdelen versturen?

Onze keukenmachine van Braun met RVS-mengkom vertoont scheurtjes in het plastic gedeelte.
Met de vraag of alleen de schaal retour kon volgende antwoorden van DeLonghi Benelux:


1.
Graag het hele apparaat opsturen ter reparatie.

De technische dienst kan alleen een onderdeel niet zomaar beoordelen, repareren of vervangen.

Wij zien graag het complete apparaat tegemoet.

2.

Helaas heb ik geen andere oplossing voor u hiervoor.

Het apparaat of 1 onderdeel opsturen is qua kosten voor ons hetzelfde, dit hebben wij afgekocht via Kiala.

Mocht u het apparaat nu niet kunnen missen, stuur het dan op naar ons wanneer het u beter past.

 

Wat doen ze als ik alleen de kom stuur? (keukenmachine zo'n beetje onmisbaar hier)


 

1492 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - May 26, 2016 om 00:22
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Dan zullen ze de schade dus niet beoordelen. 

Een keukenmachine onmisbaar?

Gerry1969
door Gerry1969 May 26, 2016 om 00:38
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Dacht ik ook, maar liever een keukenmachine onmisbaar als een iPhone. 
Diewilik

ra
door ramanah Aug 13, 2016 om 13:35
135 Antwoorden / Vragen

Hoe moest dat nu vroeger ......... toen de keukenmachines nog niet bestonden ........

sw
door swat1500 - May 26, 2016 om 01:35
3779 Antwoorden / 0 Vragen
0

Voor garantie moet u bij de leverancier zijn of heeft u  rechtstreeks bij Delonghi Benelux gekocht?

gerbera
door gerbera - May 26, 2016 om 16:51
7364 Antwoorden / 14 Vragen
0

Dergelijke situaties zijn soms normaal. Schade kan ontstaan zijn doordat de machine niet goed functioneerd. In dat geval krijgt u dus een geheel nieuw apparaat.

va
door varatro - Aug 13, 2016 om 01:00
5 Antwoorden / 1 Vragen
0

Bedankt voor de reacties!

Heb alleen de RVS kom retour gestuurd aan Delonghi Benelux!
In eerste instantie kreeg ik een prijsofferte voor reparatie binnen de fabrieksgarantie!
Aankoop liep via Bol.com en partner (airmiles).

Bezwaar gemaakt bij Delonghi Benelux op advies van parner BOL!


Reactie van Delonghi Benelux :
"Er is inderdaad bij ons een foutje gebeurt, uw toestel is ondertussen onder garantie hersteld.
We sturen deze terug via onze transportdienst. " knip plak

Inmiddels de kom retour op 11 augustus 2016!

Zo zie je maar dat de complete keukenmachine niet opgestuurd hoeft te worden!

@ Tijger: een keukenmachine is onmisbaar

Denk aan verse groente uit eigen tuin!!! (bv spinazie hakken).

Of deeg maken voor een taart, koekjes of pizzadeeg!

tijger1
door tijger1 Aug 13, 2016 om 11:23
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik heb mijn spinazie liever niet gehakt. En taart, koekjes of pizza? Doe maar even zonder.:))

Maar mooi dat het is opgelost. Bedankt voor het terugmelden.


diumenge
door diumenge Aug 13, 2016 om 11:41
11969 Antwoorden / 15 Vragen

En bedankt voor de extra uitroeptekens, altijd handig!

hansje klein
door hansje klein - Aug 13, 2016 om 12:06
3037 Antwoorden / 62 Vragen
0

Mooi verhaal en voorbeeld, waaruit blijkt, dat de medewerker 'harteloos' als een robotter voorgekauwde standaard antwoorden stuurt, niet naar de klant luistert en iedereen op onnodige kosten/handelingen jaagt, terwijl de machine tijdens de beoordeling gewoon het werk kan doen. Heeft allemaal wèl erg lang geduurd. Een onvoldoende voor de service dus.

Voor mij is het nog onduidelijk waarom de oorspronkelijke winkelier niet actief werd.

Nu maar hopen, dat deze kom niet nèt zo 'gammel' is......

va
door varatro - Aug 16, 2016 om 23:45
5 Antwoorden / 1 Vragen
0

Heb het probleem voorgelegd aan Braun en die stuurde me direct een bon om het zonder kosten op te sturen.
Ik heb zonder tussenkomst van de leverancier de schaal opgestuurd naar het servicecentrum van de fabrikant.
Beetje dom achteraf......

""Nu maar hopen, dat deze kom niet nèt zo 'gammel' is......""

Vond er al eentje op www:

http://www.kieskeurig.nl/keukenmachine/product/252623-braun-multisystem-k-3000/reviews

"Heb al 4 keer een gratis (!) nieuwe kom gekregen."

 

Ik ga er iig geen zwaar deeg meer mee kneden.....

 

De nieuwe schaal heeft nu trouwens wel een uitneembaar binnenwerkje met schroeven gekregen!


En gelukkig ook geen klachten gehad over stukjes los geraakt plastic in gebak of koekjes SMILE

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Be
BergAn - Apr 25, 2024 om 12:11
Huishouden & energie

Kapotte energiemeter

Toen we in januari jl ( van 8 tm 27 ) op vakantie waren ontdekte ik dat onze energiemeter niet meer werkte. Ik heb toen meteen Energie Direct hiervan op de hoogte gesteld. Immers we hadden de meter op 15 graden gezet. En het was in deze periode koud, dus praktisch geen verbruik tov dat we wel aanwezig waren geweest. Ze vertelden mij dat ik, zodra we weer terug waren de meter moest checken. Helaas ... Lees meer

kasper1961
kasper1961 - Apr 24, 2024 om 15:33
Voeding & gezondheid

Zero sugar jumbo

tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer

Do
Dobroman - Feb 8, 2024 om 16:03
Huishouden & energie

Zeer hoge servicekosten

Ik woon in een flatgebouw van Heimstaden en heb nu pas de afrekening servicekosten over 2022 ontvangen. Het probleem zit hem in de stroom kosten algemene ruimtes.In 2021 was dat per woning 163,67 euro en in 2022 475,67 euro. Totaal dus 35.199,67 euro per jaar voor elektra algemeen (verlichting galerij, berging, stopkontacten berging, trappenhuis, lift). Er is inmiddels uitleg gevraagd aan de verhu ... Lees meer