Ma
door Mat Matheij May 7, 2016 om 19:19
Huishouden & energie

Hoe kan een geconcentreerd wasmiddel duurder zijn dan het standaard alternatief

Bij de reclames van onder meer Robijn werd gesteld minder milieubelasting minder vervoerskosten geweldig toch. Het middel lijkt erger dan de kwaal. Slechter oplosbaar en ten overmaat van ramp Duurder!. Benieuwd welk antwoord Unilever hier weer bij geeft. Wat vindt U.

2453 9 Rapporteer

tenormin
door tenormin - May 7, 2016 om 19:33
16845 Antwoorden / 108 Vragen

Dat dacht men, althans, als verkooppraatje in 2000. Nu blijkt dat het inderdaad moeilijk afbreekbaar materiaal is. Plus zijn de 'gemak-flacons' veel duurder dan de karton verpakking met poeder. Echter, ook de wastemperatuur is naar beneden bijgesteld, waar poeder dus niet snel oplost, anders dan er eerst zelf een vloeibaar papje van te maken. Ik ben benieuwd of u iets van Unilever hoort en vooral: wat.

Ma
door Mat Matheij May 7, 2016 om 19:38
986 Antwoorden / 3 Vragen

Ik ook. Bedankt voor de ondersteuning.
Mvrgr.

ha
door halex - May 7, 2016 om 20:02
1374 Antwoorden / 4 Vragen

Dit lijkt mij eerder iets voor een discussie-forum, dan een consumentenvraag.

Ma
door Mat Matheij May 7, 2016 om 20:04
986 Antwoorden / 3 Vragen

Is dit dan geen discussie forum. Waar gaan die discussies dan over?

tijger1
door tijger1 May 7, 2016 om 20:06
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Het onderdeel discussies is er niet meer.

tenormin
door tenormin May 8, 2016 om 00:34
16845 Antwoorden / 108 Vragen

@ Halex schrijft "een discussie forum", inderdaad: geen discussie mogelijk...  ;-)
(Of toch wel)?

tijger1
door tijger1 - May 7, 2016 om 20:05
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Geen idee, gebruik altijd gewoon poeder van Lidl.  Al die flauwekul reclame.

Ma
door Mat Matheij May 7, 2016 om 20:17
986 Antwoorden / 3 Vragen

Eensgezindheid heel leuk maar de vraag werd geponeerd bij de lezers. Wel leuk voor de Lidl nietwaar zie Aurora.

Cookies
door Cookies May 7, 2016 om 20:17
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ik ook. En lost ook goed op bij lage temperaturen.

jo
door jorisw May 7, 2016 om 20:36
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Maar je bent kennelijk wel beinvloed door de Lidl reclame ;-)

aurora1
door aurora1 - May 7, 2016 om 20:10
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Zulke zaken verdiep ik me nooit in. Ik gebruik ook altijd poeder van Lidl.
Reclame sla ik altijd over.
Heeft u uw vraag al aan Unilever gesteld?
Duurder omdat de reklame ervoor ook betaald moet worden?

Ma
door Mat Matheij May 7, 2016 om 20:19
986 Antwoorden / 3 Vragen

Zie tijger1 en Carola.  Vraag was bedoeld voor lezers maar toch leuk die eensgezindheid. Mvrgr.

Cookies
door Cookies - May 7, 2016 om 20:28
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Waarom koop je het dan?

Slechter oplosbaar en ten overmaat van ramp Duurder!.

Ma
door Mat Matheij May 7, 2016 om 20:41
986 Antwoorden / 3 Vragen

Wie stelt dat ik dat (nog) koop? Zou niet erg slim zijn na deze constatering.

tijger1
door tijger1 - May 7, 2016 om 20:45
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En voor welke lezers was die vraag dan bedoeld? En wat bedoelt u met "de vraag werd geponeerd bij de lezers"?

@jorisw

Nee, ik ben ook niet beïnvloed door de reclame van Lidl. Men probeert wat uit en als het goed en voordelig is, blijf je daarbij. Herl simpel.

Ma
door Mat Matheij May 7, 2016 om 21:00
986 Antwoorden / 3 Vragen

Heel simpel bij de lezers van dit forum en niet bij de overvloedige forum beantwoorders. Mvrgr.

tijger1
door tijger1 - May 7, 2016 om 21:32
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Misschien dan in het vervolg maar geen vraag stellen, als u niet wilt dat die beantwoord wordt.:-))

Ma
door Mat Matheij May 7, 2016 om 21:35
986 Antwoorden / 3 Vragen

Waren dit antwoorden dan?

tenormin
door tenormin May 7, 2016 om 21:50
16845 Antwoorden / 108 Vragen

@mat matheij, nee fata morgana antwoorden.

Cookies
door Cookies May 7, 2016 om 21:56
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Was dit een vraag dan?

gerbera
door gerbera - May 8, 2016 om 11:10
7372 Antwoorden / 14 Vragen

Wat vindt U.
Is dat belangrijk dan ?  Als u vindt dat het spul niet oké is koop het dan niet. Zal Unilever een (unox)worst zijn wat u er van vindt. Blijkbaar bent u constant op zoek naar problemen om dan later te kunnen schrijven dat u, zoals met veel zaken, "praktijkervaring" heeft. (1953 ?)

Ma
door Mat Matheij May 8, 2016 om 14:55
986 Antwoorden / 3 Vragen

Hoewel dat geen antwoord is op de vraag is het tegendeel van hetgeen door U vervolgens stelt en Off Topic is niet aangetoond. Mvrgr.

ro
door ronny530 - May 8, 2016 om 11:36
2793 Antwoorden / 41 Vragen

Van een geconcentreerd middel heb je minder nodig dan je gewent bent maar gevoelsmatig en optisch (want een klein scheutje kan toch nooit voldoende zijn) maakt dat we gaan overdoseren waardoor het middel niet geheel oplost of met het spoelwater in het riool verdwijnt. Ergo, lees de gebruiksaanwijzing en gebruik niet MEER middel dan voorgeschreven.

Ma
door Mat Matheij May 8, 2016 om 14:59
986 Antwoorden / 3 Vragen

Dat er meer wasmiddel verbruikt wordt bij geconcentreerde middelen dan strikt noodzakelijk  daar heet U gelijk in. Het oplossen heb ik opgelost door alleen een doseerbol te gebruiken en niet in het daarvoor bestemde wasmiddelen bakje te doseren. Overigens koop ik de geconcentreerde producten alleen in een aanbieding. Mvrgr.