mf
door mfmeyer@versatel.nl Dec 13, 2015 om 00:16
Huishouden & energie

Iemand ervaring met Sunstairs?

Zouden volgens offerte zouden ze leuning met ledverlichting leveren, wordt al maanden aan het lijntje gehouden. Volgens hun mail zouden ze 12 dec komen. Niet geweest! Mijn trap is nog steeds niet af. Tel wordt niet opgenomen, app is voor mij geblokkeerd.

4372 11 Rapporteer

costnix
door costnix - Dec 13, 2015 om 00:39
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb gewoon LED strips van de bouwmarkt onder mijn trapleuning geplakt. De totale kosten waren nog geen tachtig euro (inclusief alle montagemateriaal)

mf
door mfmeyer@versatel.nl Dec 13, 2015 om 06:37
2 Antwoorden / 1 Vragen

Bedankt voor de tip! Als dit niet goed gaat aflopen dan is dit mij voor de oplossing. Wel triest dat je werkelijk niemand meer kunt vertrouwen. Waarschijnlijk waren ze dat al van plan.

tenormin
door tenormin - Dec 13, 2015 om 00:46
16849 Antwoorden / 108 Vragen

 Nee, geen klachten, geen ervaring mee, maar als ik zo de site zie heeft men weinig rechten en zij alleen voorwaarden. Kan niet linken (meer) maar u kent de site ook wel, naar ik aanneem: http://www.sunstairs.nl/algemene-voorwaarden/

en als ik die voorwaarden lees had, ik in ieder geval, er nooit besteld. Maar dat is achteraf praat. Enig idee waarom uw app is geblokkerd? http://www.sunstairs.nl/algemene-voorwaarden/

Dank zij hulp van de redactie kan ik nu ineens wel linken. Hoera. Dank aan....

mf
door mfmeyer@versatel.nl Dec 13, 2015 om 06:31
2 Antwoorden / 1 Vragen

App is geblokkerd omdat hij geen contact wil met mij. Ik heb wel een email waarin hij het probleem erkent en geeft aan dit te gaan oolossen. Dus niet dit was hij nooit van plan. Het is mijn eigen schuld. Dus een leuning zonder ledverlichting maar er wel voor betaald!

marita567
door marita567 - Dec 13, 2015 om 00:49
1576 Antwoorden / 17 Vragen

staat er in de offerte een begin en eindtijd van de opdracht ?

in de verwijzing ( link ) van tenormin betreft voorwaarden leest u daar eens artikel 5 levertijd .

mf
door mfmeyer@versatel.nl Dec 13, 2015 om 06:19
2 Antwoorden / 1 Vragen

Het probleem is dat ik dit zonder bon in goed vertrouwen in gedaan. De eigenaar was vorig jaar nov al bij mij geweest. Zij hebben nu een leuning zonder ledverlichting opgehangen. Het is mij eigen stomne schuld geweest! Ik heb alleen bewijs van hun email waarin zij het probleem zousen gaan oplossen.

marita567
door marita567 - Dec 13, 2015 om 08:17
1576 Antwoorden / 17 Vragen

Stuur Sunstairs een aangetekende brief en een fotokopie van de mail en verwijs dat ze het probleem zouden oplossen .

Verzoek hun vriendelijk om dit alsnog te doen , dat dit tot op heden vandaag niet is gebeurd en u graag tot een oplossing wilt komen .

Vermeld hier ook in dat uw betaald hebt voor een trap met ledverlichting en u dit niet heeft , en dan maar hopen op goodwill van Sunstairs.

Zal niet gemakkelijk zijn omdat u al schrijft dat Sunstairs u geblokkeerd heeft met de app omdat zij geen contact met u willen .

Is vervelend voor u , maar wel een les voor een volgende keer , je kijkt de mensen wel voor het hoofd maar niet erin .

Spreekwoord zegt door schade en schande word je wijs , hopende voor u ,  dat u toch tot een oplossing komt .

Succes .

mf
door mfmeyer@versatel.nl Dec 13, 2015 om 08:55
2 Antwoorden / 1 Vragen

Weet je wat het probleem is: ik heb deze traprenovatie cash betaald dus niet op rekening, in de offerte staat wel het bedrag. Ik mocht er €300 eraf halen omdat de trap nog af was. Ik hun dus € 2.759 betaald, met mijn stomme kop!!! Heeft een aangetekende brief dan wel zin?

marita567
door marita567 Dec 13, 2015 om 09:11
1576 Antwoorden / 17 Vragen

Naar ik aanneem hebt u toch wel een bewijs dat u cash betaald hebt ??? i.v.m garantie . het lijkt mij dan dat het geen zin heeft om een aangetekende brief te sturen omdat u een compensatie heeft van € 300, - Ook al staat in de offerte wel het bedrag , dit hebt u niet betaald . Om van het probleem af te zijn , zou ik de tip volgen van costnix bent u goedkoper uit , laat u dit alsnog doen door Sunstairs dan kost u straks de ledverlichting € 300,- is duur tegenover de oplossing van costnix .

tenormin
door tenormin - Dec 13, 2015 om 09:55
16849 Antwoorden / 108 Vragen

Ik lees dus goed dat u cash betaald heeft! Als u een bon van betaling heeft is dat okay maar ik ga de indruk krijgen dat het "onder de tafel" is betaald, zwart (?). Het zal toch een dobber worden, want die toko heeft zijn centjes en u niets om te bewijzen, anders dan een mail. Maar ga toch maar, zoals @marita567 aangeeft, een aangetekende brief schrijven; hoewel ik daar zelf ook niet veel van verwacht: als het dus inderdaad "zwart" is betaald.

marita567
door marita567 Dec 13, 2015 om 10:34
1576 Antwoorden / 17 Vragen

@tenormin , Ts vermeld in een reactie op mijn vraag van 00.49 dat alles is gebeurd zonder bon en alles in goed vertrouwen heeft gedaan , of Ts nu een bewijs heeft van cash betaling weet ik niet wel gevraagd maar geen antwoord . een andere reactie op mijn vraag van 8.17 vermeld TS dat er een compensatie is geweest van €300,- daarom zal ook wel de app zijn geblokkeerd een aangetekende brief heeft dus geen zin. het zou zo maar eens kunnen dat u gelijk hebt en Ts zwart heeft betaald dan heeft hij zo wie zo geen poot om op te staan .

tenormin
door tenormin - Dec 13, 2015 om 11:04
16849 Antwoorden / 108 Vragen

@MFMEYER, had de antwoorden (bij toon reacties) even vergeten. Site is vernieuwd, dus even aan wennen. Nee, zoals ik ook al aangaf, dan heeft een aangetekend schrijven geen zin. Ze hebben en uw geld en u bent geblokkeerd, dus nemen ze waarschijnlijk ook de brief niet aan of gooien hem in de prullenbak. Ik zou het er maar bij laten en @costnix advies dan maar opvolgen. Is een hard gelag, maar het zij zo.

Cookies
door Cookies - Dec 13, 2015 om 13:18
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Je hebt de klus zwart laten uitvoeren, dus je hebt geen poot om op te staan. Je hebt 300,- euro minder betaald omdat die led verlichting er nog niet op zit. Koop een ledlampje om op te hangen in het trapgat en je hebt 275,- euro winst. Bovendien kun je ook zelf die ledlampjes bevestigen op de trapleuning, heb je nog steeds zo'n 200,- euro winst.

mf
door mfmeyer@versatel.nl Dec 13, 2015 om 13:58
2 Antwoorden / 1 Vragen

Bedankt voor de tip! Ga ik zeker doen. Ik heb dit in goede vertrouwen gedaan! Achteraf was dit niet zo handig van mij. Maar ik kan dit niet laten rusten, en zal ze nog gaan lastig vallen.

marita567
door marita567 Dec 13, 2015 om 14:08
1576 Antwoorden / 17 Vragen

ik begrijp dat u gefrustreerd bent maar daar bereikt u niks mee ,het zorgt voor meer problemen en stress het kost u alleen maar meer energie , die zou ik besteden aan het ophangen van een ledlampje .

Cookies
door Cookies - Dec 13, 2015 om 14:56
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Misschien is dit een handig lampje voor je (bewegingsmelder)? 1x boven aan de trap en 1x onder aan de trap (misschien is 1 zelfs voldoende). Geen stopcontact nodig, werkt op batterij. In alle kleuren van de regenboog verkrijgbaar http://www.philips.nl/c-p/LAC52AWGB_10/goudkleurig

mf
door mfmeyer@versatel.nl Dec 13, 2015 om 15:06
2 Antwoorden / 1 Vragen

Bijzonder bedankt voor deze tips!

di
door dick killerby - Dec 14, 2015 om 17:24
1 Antwoorden / Vragen

Costinix, hoe heb je dit gedaan?

heb je wellicht een tekening ?

Ik heb hier ook interesse in.

eclipse
door eclipse - Dec 14, 2015 om 17:39
1561 Antwoorden / 370 Vragen

zowel op google als op fb KLIK leven ze nog, ze hebben wel afwijkende werktijden, vandaar misschien de bereikbaarheid. klik

eclipse
door eclipse - Dec 14, 2015 om 17:45
1561 Antwoorden / 370 Vragen

ik las ergens  een goed antwoord van tenormin, en een van de ts, dat de boel geklaard is , maar vindt ze niet meer terug, nog  zo `n eentje die met zn mailadres op de site komt, zullen we hem een mailtje sturen ? :-) hoe naief mensen zijn, zeker zwarte maandag ??