la
door latal Feb 12, 2011 om 15:52
Huishouden & energie

Intergas HR Kombi Kompakt HRE 28/24?

Van degenen die zo ´n ketel hebben gekocht, ben ik heel benieuwd wat hun ervaring is. Wij hebben sinds 18 december zo´n ketel aangeschaft bij Feenstra en tot op heden is het alleen maar ellende. Regelmatig hebben we ´s morgens geen verwarming en geen warm water en dank zij de resetknop doet ie het dan weer. Veel reparaties heeft Feenstra al verricht zonder het gewenste resultaat. Zelfs werd een monteur van de fabrikant gestuurd, die anderhalf uur is bezig geweest, maar helaas we moeten regelmatig blijven resetten. Wie heeft ook problemen met deze nieuwe ketel?

7175 7 Rapporteer

mi
door miraltje - Feb 13, 2011 om 09:28
462 Antwoorden / 0 Vragen

wat voor storing cijfer geeft het display aan

la
door latal - Feb 13, 2011 om 09:36
4 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=miraltje schreef op zaterdag 12 feb 2011, 18:02]wat voor storing cijfer geeft het display aan

dat wisselde, het begon met 80-4 dan 80-5 nu is het 4 en een knipperend streepje
of 5 en een knipperend streepje

la
door latal - Feb 13, 2011 om 10:37
4 Antwoorden / 2 Vragen

Dat wisselde.
Het begon met 80 4
dan 90-4, maar de laatste twee keren is het 4 met ernaast een knipperend streepje
of 5 met knipperend streepje.
Na gereset te hebben doet ie het een aantal dagen weer normaal totdat hij er weer mee stopt en gereset worden etc.

feenstramede
door feenstramede - Feb 24, 2011 om 09:48
16 Antwoorden / 0 Vragen

Geachte latal,

Uit uw bericht op dit forum maak ik op dat u vanaf het moment dat uw ketel geplaatst is, hier problemen mee heeft.

Als u er geen bezwaar tegen heeft, neem ik graag op korte termijn contact met u op om dit uit te zoeken. Kunt u hiervoor een email sturen naar info@feenstra.com? Alvast bedankt voor de moeite.

Met vriendelijke groet,

Feenstra medewerker
Feenstra Webcare

la
door latal - Feb 24, 2011 om 10:25
4 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=feenstramede schreef op donderdag 24 feb 2011, 09:48]Geachte latal,

Uit uw bericht op dit forum maak ik op dat u vanaf het moment dat uw ketel geplaatst is, hier problemen mee heeft.

Als u er geen bezwaar tegen heeft, neem ik graag op korte termijn contact met u op om dit uit te zoeken. Kunt u hiervoor een email sturen naar info@feenstra.com? Alvast bedankt voor de moeite.

Met vriendelijke groet,

Feenstra medewerker
Feenstra Webcare

inmiddels is Intergas komen kijken en hun conclusie is dat het niet de ketel is, maar de luchtcirculatie. En nu gaan ze i.s.m. Feenstra iets aan de aansluiting met de schoorsteen doen. Dank voor uw aanbod, maar we wachten dit nu af.
Vreemd vond ik dat Feenstra niet op mijn klachtenformulieren heeft gereageerd. Ze stuurde wel altijd monteurs...

de motormuis
door de motormuis - Feb 24, 2011 om 10:25
598 Antwoorden / 13 Vragen

Latal,

Neem contact op met de medewerker van Feenstra Webcare. Hopelijk dat ze U wel goed willen/kunnen helpen. Want helaas voor U is Feenstra op deze Kassa site geen onbekende.Er zijn al veel mensen die problemen met hun hebben. Klikt U, en ook de medewerker van Feenstra Webcare, maar eens op de link.
[url=http://kassa.vara.nl/zoeken/?q=Feenstra&search=vraagenbeantwoord&id=153&x=44&y=12&vHash=c749c73j] Klik hier

de motormuis
door de motormuis - Feb 24, 2011 om 10:27
598 Antwoorden / 13 Vragen

Zie dat we toevallig beiden op dezelfde tijd een reactie hebben ingezonden.
Hopelijk voor U dat de zaak nu naar tevredenheid wordt opgelost.

Groeten.