la
door latal Feb 12, 2011 om 15:52
Huishouden & energie

Intergas HR Kombi Kompakt HRE 28/24?

Van degenen die zo ´n ketel hebben gekocht, ben ik heel benieuwd wat hun ervaring is. Wij hebben sinds 18 december zo´n ketel aangeschaft bij Feenstra en tot op heden is het alleen maar ellende. Regelmatig hebben we ´s morgens geen verwarming en geen warm water en dank zij de resetknop doet ie het dan weer. Veel reparaties heeft Feenstra al verricht zonder het gewenste resultaat. Zelfs werd een monteur van de fabrikant gestuurd, die anderhalf uur is bezig geweest, maar helaas we moeten regelmatig blijven resetten. Wie heeft ook problemen met deze nieuwe ketel?

7175 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

mi
door miraltje - Feb 13, 2011 om 09:28
462 Antwoorden / 0 Vragen
0

wat voor storing cijfer geeft het display aan

la
door latal - Feb 13, 2011 om 09:36
4 Antwoorden / 2 Vragen
0

[quote=miraltje schreef op zaterdag 12 feb 2011, 18:02]wat voor storing cijfer geeft het display aan

dat wisselde, het begon met 80-4 dan 80-5 nu is het 4 en een knipperend streepje
of 5 en een knipperend streepje

la
door latal - Feb 13, 2011 om 10:37
4 Antwoorden / 2 Vragen
0

Dat wisselde.
Het begon met 80 4
dan 90-4, maar de laatste twee keren is het 4 met ernaast een knipperend streepje
of 5 met knipperend streepje.
Na gereset te hebben doet ie het een aantal dagen weer normaal totdat hij er weer mee stopt en gereset worden etc.

feenstramede
door feenstramede - Feb 24, 2011 om 09:48
16 Antwoorden / 0 Vragen
0

Geachte latal,

Uit uw bericht op dit forum maak ik op dat u vanaf het moment dat uw ketel geplaatst is, hier problemen mee heeft.

Als u er geen bezwaar tegen heeft, neem ik graag op korte termijn contact met u op om dit uit te zoeken. Kunt u hiervoor een email sturen naar info@feenstra.com? Alvast bedankt voor de moeite.

Met vriendelijke groet,

Feenstra medewerker
Feenstra Webcare

la
door latal - Feb 24, 2011 om 10:25
4 Antwoorden / 2 Vragen
0

[quote=feenstramede schreef op donderdag 24 feb 2011, 09:48]Geachte latal,

Uit uw bericht op dit forum maak ik op dat u vanaf het moment dat uw ketel geplaatst is, hier problemen mee heeft.

Als u er geen bezwaar tegen heeft, neem ik graag op korte termijn contact met u op om dit uit te zoeken. Kunt u hiervoor een email sturen naar info@feenstra.com? Alvast bedankt voor de moeite.

Met vriendelijke groet,

Feenstra medewerker
Feenstra Webcare


inmiddels is Intergas komen kijken en hun conclusie is dat het niet de ketel is, maar de luchtcirculatie. En nu gaan ze i.s.m. Feenstra iets aan de aansluiting met de schoorsteen doen. Dank voor uw aanbod, maar we wachten dit nu af.
Vreemd vond ik dat Feenstra niet op mijn klachtenformulieren heeft gereageerd. Ze stuurde wel altijd monteurs...

de motormuis
door de motormuis - Feb 24, 2011 om 10:25
598 Antwoorden / 13 Vragen
0

Latal,

Neem contact op met de medewerker van Feenstra Webcare. Hopelijk dat ze U wel goed willen/kunnen helpen. Want helaas voor U is Feenstra op deze Kassa site geen onbekende.Er zijn al veel mensen die problemen met hun hebben. Klikt U, en ook de medewerker van Feenstra Webcare, maar eens op de link.
[url=http://kassa.vara.nl/zoeken/?q=Feenstra&search=vraagenbeantwoord&id=153&x=44&y=12&vHash=c749c73j] Klik hier

de motormuis
door de motormuis - Feb 24, 2011 om 10:27
598 Antwoorden / 13 Vragen
0

Zie dat we toevallig beiden op dezelfde tijd een reactie hebben ingezonden.
Hopelijk voor U dat de zaak nu naar tevredenheid wordt opgelost.

Groeten.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ma
martin60 - May 15, 2024 om 11:53
Vakantie & reizen

Geschil met booking.com

Goedenmorgen
Wij hebben in december en januari een trip gemaakt door Spanje en hierbij meerdere malen via booking.com de hotels en appartementen geregeld want je komt bijna niet om ze heen.
Echter bij het boeken van een appartement en de betaling bleek opeens dat ik toen ik daar voor de deur stond ook nog de eigenaar 300 borg moest gaan betalen en maar moest afwachten of die dan de sleut ... Lees meer

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer

Ro
Rob30-06 - May 6, 2024 om 22:11
Huishouden & energie

Liander wil mijn meter vervangen

Ik kreeg vorige week een brief van Liander dat ik mijn huidige goed funtionerende meter voor de stroom moet vervangen vanwege een vage wet .

Ben ik verplicht om dit op te volgen of probeert Liander via druk en halve leugens die nieuwe meter geinstalleerd te krijgen ? Lees meer