Ka
door Karel koster Feb 2, 2024 om 20:41
Huishouden & energie

Klacht indienen over energie bedrijf

Gewoon energie doet zich telefonisch voor als hetzelfde  bedrijf als Innova, zodoende heb je niets in de gaten als je overstapt. achteraf blijken de prijzen bijna dubbel zoveel te zijn.op internet zie ik meerdere klachten
over deze misleidende telefoontjes, kan kassa hier iets tegen doen ? Met vr.gr. Karel koster

1565 6 Rapporteer
mahadma
door mahadma - Feb 2, 2024 om 20:47
11569 Antwoorden / 51 Vragen
1

Wat zou Kassa moeten doen? Die kunnen niemand bij de hand nemen en voor de mensen denken die zelf en vrijwillig hun handtekening onder zetten.

Iedereen is verantwoordelijk om na te denken welk energioe bedrijf zij gebruiken. Alleen hebben ze allemaal andere eenheidstariven voor gas en electra en vast recht. Het meest veilig is een drie of tweetal vergelijkings sites te bekijken. Met wel uw juiste verbruik aan te geven.

Dus kan kassa hier iets aan doen? Nee. U tekent wel of of niet op het door u gekozen contract. Als u gebeld wordt, ALARM, cde kans is groot dat u in de val loopt. En dat de verkoper er beter van wordt.

David c k
door David c k Apr 8, 2024 om 12:50
Antwoorden / Vragen

Dit is een onaanvaardbare praktijk. Toen Gewoon energie me belde om van energiebedrijf te wisselen, vertelde ik hen dat innova mijn energievoorziening was, maar gewoon energie vertelde me destijds niet dat ze feitelijk hetzelfde bedrijf waren. Innova bracht mij 200e opzeggen voedgoeding in rekening. Bovendien stuurde innove mij een e-mail dat mijn contract afliep en daarom ben ik overgestapt. Nu beweert Innover dat ik nog 2 jaar te gaan had. Volgens het contract betreffende de boete voor contractwijziging zou ik 125e moeten betalen, maar toch brachten ze mij 200e in rekening

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Feb 2, 2024 om 20:49
2093 Antwoorden / Vragen
0

Zeker, u moet eerst tekenen voordat ze u rechtsgeldig kunnen overzetten. U krijgt een schriftelijke offerte met de tarieven en ik neem aan dat u daar nu naar zit te kijken, en denkt dat klopt niet. Niet tekenen dus.

sjjoppy
door sjjoppy - Feb 2, 2024 om 21:10
7210 Antwoorden / 3 Vragen
1

Gewoon Energie is onderdeel van Innova Energie. Samen hebben zij circa 120.000 klanten. Gewoon Energie is een digitale energieleverancier. Zij streven ernaar om energiezaken eenvoudig en laagdrempelig te maken. Gewoon Energie biedt 100% groene stroom aan consumenten. 

 


https://www.gaslicht.com/energieleveranciers/gewoon-energie#:~:text=Maak%20een%20keuze%20uit%20het%20aanbod%20bij%20een%20van%20de%20overige%20energieleveranciers.&text=Gewoon%20Energie%20is%20onderdeel%20van,Energie%20is%20een%20digitale%20energieleverancier.

sw
door swat1500 - Feb 2, 2024 om 23:13
3795 Antwoorden / 0 Vragen
1

U heeft uiteraard niet alleen naar het voorgestelde maandbedrag gekeken toch? U weet toch ook dat het maandbedrag uitsluitend een voorschot is en dat u minstens eenmaal per jaar een eindafrekening krijgt?

1paul
door 1paul - Apr 8, 2024 om 14:03
3173 Antwoorden / 0 Vragen
0

er is een klachtencommissie waar je je klacht neer kunt leggen speciaal over energie bedrijven, doe daar uw beklag zou ik zeggen..

naast dit, sluit alleen kontrakten af die je zelf vergeleken hebt via internet en dan nog alleen als je dit gedaan hebt via diverse vergelijkings sites..

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

Fr
Fred Mennen - Apr 17, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont ... Lees meer

wi
witteke - May 14, 2024 om 10:47
Computers & telefonie

Windows life mail mappen verdwenen

Ook goede morgen,ik gebruik windows life mail,en ja,ik weet het,dat is oud,maar werkt nog prima
Echter nu zie ik de submappen plots niet meer bij het hoofdaccount
En ik snap dat ik iets verkeerd heb gedaan,maar ik had ze heel graag terug
Ze zijn schijnbaar niet weg,maar onzichtbaar
Ik draai onder windows 10
Ik hoop en duim dat iemand een makkelijke oplossing weet
Beda ... Lees meer