Ma
door Maggie136 Mar 27, 2024 om 15:32
Huishouden & energie

Kosten vraag aan de klantenservice van Eneco


Op 26 november contact gehad met de chatbox. Dat leverde geen bevredigende uitkomst op mijn vraag op, dus was ik genoodzaakt met een medewerker contact op te nemen. ENECO gebeld op mij bekend nummer. Moest nieuw nummer bellen, kosten 120 eurocent per minuut


Na wachttijd dame aan de telefoon die mij doorverbond met Eneco. Wachttijd. Aardige jongeman aan de telefoon, mijn vraag verteld. Die moest e.e.a. uitzoeken.  Wachttijd 5 minuten. Na overleg moest er weer iets nagevraagd worden. Wachttijd 4 minuten.  Tijdens ons gesprek daarna werd door mijn provider de verbinding verbroken.  Ik was 20 Euro over mijn beltegoed heen gegaan !! Kosten van een vraag stellen aan Eneco Klantenservice €20,00 .


De medewerker heeft mij daarna netjes teruggebeld. Heeft iemand dezelfde ervaring ?


Dit is niet normaal toch ?

1134 7 Rapporteer
Ja
door JannyBoe - Mar 27, 2024 om 15:40
521 Antwoorden / Vragen
3

Hallo, kan het zijn dat u met een betaalde doorschakelservice te maken had voordat u daadwerkelijk bij Eneco belandde? Zie ook info van de Rijksoverheid.

Die zogenaamde 'service' is bedoeld om geld uit uw zakken te kloppen helaas.

tenormin
door tenormin - Mar 27, 2024 om 15:45
16846 Antwoorden / 108 Vragen
1

@maggie136, ben het helemaal met @jannyboe eens: u heeft met een doorschakelnummer gebeld. Normaliter krijgt men Eneco echt aan de lijn. Tegen het geldende, normale tarief.

Ma
door Maggie136 - Mar 27, 2024 om 15:48
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ja, dat klopt. Daar ben ik inmiddels ook achter gekomen.  Ik had een oud nummer van Eneco gebeld uit mijn adressenboekje.   Ik ben nogal opgelicht. 
Dus mijn item zou ik weg kunnen halen, ik kan alleen niet vinden hoe dat moet.
Ik ga nog even bij de info van de Rijksoverheid kijken.
Tx

tenormin
door tenormin Mar 27, 2024 om 16:22
16846 Antwoorden / 108 Vragen

@maggie136, dat weghalen kunt u, als u snel bent, doen tot 16:42 uur. Ga op uw vraag staan, potloodje moet nog te zien zijn, alles "uitgummen", sterretje bij het onderwerp zetten en dan op de rode balk opslaan drukken. Als het goed is, is het dan weg.

@q
door @qwerty@ Mar 27, 2024 om 16:27
70 Antwoorden / 1 Vragen

Dus mijn item zou ik weg kunnen halen, ik kan alleen niet vinden hoe dat moet.
@ MAGGIE136 Kijk, dat is dus JUIST NIET de bedoeling, hier kunnen anderen van leren, dus lekker laten staan.

tenormin
door tenormin Mar 27, 2024 om 17:10
16846 Antwoorden / 108 Vragen

Nee, kan alleen binnen een uur. Daarna blijft het staan.

hereistom
door hereistom - Mar 27, 2024 om 16:26
740 Antwoorden / 1 Vragen
0

Inderdaad verkeerde nummer gebruikt, dit is het goede nummer van de klantenservice van Eneco: 088 - 895 5955

@q
door @qwerty@ - Mar 27, 2024 om 16:26
70 Antwoorden / 1 Vragen
0

Dus mijn item zou ik weg kunnen halen, ik kan alleen niet vinden hoe dat moet.
@ MAGGIE136 Kijk, dat is dus JUIST NIET de bedoeling, hier kunnen anderen van leren, dus lekker laten staan.

sjjoppy
door sjjoppy - Mar 27, 2024 om 16:28
7209 Antwoorden / 3 Vragen
0

Laat de vraag gerust staan,daar leren anderen weer van.


Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Mar 27, 2024 om 19:21
2093 Antwoorden / Vragen
0

De vrijheid om domme dingen te doen komt met de verplichting de rekening dan ook te betalen. De maatschappij laat hier kwetsbare mensen in de valkuil trappen, met een beetje gerichte big brother software zou dit voorkomen kunnen worden, maar zo rollen we niet in dit land.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ma
martin60 - May 15, 2024 om 11:53
Vakantie & reizen

Geschil met booking.com

Goedenmorgen
Wij hebben in december en januari een trip gemaakt door Spanje en hierbij meerdere malen via booking.com de hotels en appartementen geregeld want je komt bijna niet om ze heen.
Echter bij het boeken van een appartement en de betaling bleek opeens dat ik toen ik daar voor de deur stond ook nog de eigenaar 300 borg moest gaan betalen en maar moest afwachten of die dan de sleut ... Lees meer

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer

Ro
Rob30-06 - May 6, 2024 om 22:11
Huishouden & energie

Liander wil mijn meter vervangen

Ik kreeg vorige week een brief van Liander dat ik mijn huidige goed funtionerende meter voor de stroom moet vervangen vanwege een vage wet .

Ben ik verplicht om dit op te volgen of probeert Liander via druk en halve leugens die nieuwe meter geinstalleerd te krijgen ? Lees meer