Kosten vraag aan de klantenservice van Eneco
Op 26 november contact gehad met de chatbox. Dat leverde geen bevredigende uitkomst op mijn vraag op, dus was ik genoodzaakt met een medewerker contact op te nemen. ENECO gebeld op mij bekend nummer. Moest nieuw nummer bellen, kosten 120 eurocent per minuut
Na wachttijd dame aan de telefoon die mij doorverbond met Eneco. Wachttijd. Aardige jongeman aan de telefoon, mijn vraag verteld. Die moest e.e.a. uitzoeken. Wachttijd 5 minuten. Na overleg moest er weer iets nagevraagd worden. Wachttijd 4 minuten. Tijdens ons gesprek daarna werd door mijn provider de verbinding verbroken. Ik was 20 Euro over mijn beltegoed heen gegaan !! Kosten van een vraag stellen aan Eneco Klantenservice €20,00 .
De medewerker heeft mij daarna netjes teruggebeld. Heeft iemand dezelfde ervaring ?
Dit is niet normaal toch ?
Hallo, kan het zijn dat u met een betaalde doorschakelservice te maken had voordat u daadwerkelijk bij Eneco belandde? Zie ook info van de Rijksoverheid.
Die zogenaamde 'service' is bedoeld om geld uit uw zakken te kloppen helaas.
@maggie136, ben het helemaal met @jannyboe eens: u heeft met een doorschakelnummer gebeld. Normaliter krijgt men Eneco echt aan de lijn. Tegen het geldende, normale tarief.
Ja, dat klopt. Daar ben ik inmiddels ook achter gekomen. Ik had een oud nummer van Eneco gebeld uit mijn adressenboekje. Ik ben nogal opgelicht.
Dus mijn item zou ik weg kunnen halen, ik kan alleen niet vinden hoe dat moet.
Ik ga nog even bij de info van de Rijksoverheid kijken.
Tx
@maggie136, dat weghalen kunt u, als u snel bent, doen tot 16:42 uur. Ga op uw vraag staan, potloodje moet nog te zien zijn, alles "uitgummen", sterretje bij het onderwerp zetten en dan op de rode balk opslaan drukken. Als het goed is, is het dan weg.
Dus mijn item zou ik weg kunnen halen, ik kan alleen niet vinden hoe dat moet.
@ MAGGIE136 Kijk, dat is dus JUIST NIET de bedoeling, hier kunnen anderen van leren, dus lekker laten staan.
Nee, kan alleen binnen een uur. Daarna blijft het staan.
Inderdaad verkeerde nummer gebruikt, dit is het goede nummer van de klantenservice van Eneco: 088 - 895 5955
De vrijheid om domme dingen te doen komt met de verplichting de rekening dan ook te betalen. De maatschappij laat hier kwetsbare mensen in de valkuil trappen, met een beetje gerichte big brother software zou dit voorkomen kunnen worden, maar zo rollen we niet in dit land.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Geschil met booking.com
Goedenmorgen
Wij hebben in december en januari een trip gemaakt door Spanje en hierbij meerdere malen via booking.com de hotels en appartementen geregeld want je komt bijna niet om ze heen.
Echter bij het boeken van een appartement en de betaling bleek opeens dat ik toen ik daar voor de deur stond ook nog de eigenaar 300 borg moest gaan betalen en maar moest afwachten of die dan de sleut
...
Lees meer
Webwinkel
Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.
Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden.
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g
...
Lees meer
Liander wil mijn meter vervangen
Ik kreeg vorige week een brief van Liander dat ik mijn huidige goed funtionerende meter voor de stroom moet vervangen vanwege een vage wet .
Ben ik verplicht om dit op te volgen of probeert Liander via druk en halve leugens die nieuwe meter geinstalleerd te krijgen ?
Lees meer
Populair in Huishouden & Energie
Maar 1 radiator in gebruik
Ik woon in een gezinswoning, met beneden een woonkamer+keuken en boven een slaapkamer, badkamer, en werkkamer.
Ik heb het niet snel koud, dus is de gemiddelde temperatuur in de woning laag, en staan de meeste radiatoren uit. Als ik aan het werk ben in de werkkamer, zet ik de verwarming 10 minuten aan en dan is het warm voor twee uur, zonder de rest van het huis op te warmen.
Is dit
...
Lees meer
Hoe krijg ik de stank uit de afvoer van de douche?
Onze afvoerput van de douche stinkt behoorlijk naar bederf. Hij loopt wel goed door en we hebben al van alles geprobeerd. Niets helpt. In dezelfde ruimte is er niks aan de hand met de afvoer van het bad en wastafel. Ook in de rest van het huis hebben we geen problemen met afvoer of riool. Wie heeft de oplossing? Lees meer
Muizenbestrijding, wat helpt wel en niet??
Sinds kort woon en werk ik in Amsterdam. Daar ben ik erg blij mee.
Maar wat ik geregeld hoor van collega's en vrienden en zelf ervaar is echt een overlast in deze grote stad: muizen!
Veel gezocht op internet en rondgevraagd om er vanaf te komen maar er word gezegd; ze deinzen nergens meer voor terug...Dat kan toch niet? Weet iemand een tip waardoor we ze op afstand kunnen houden? (natuu
...
Lees meer