bl
door blondie01 Nov 8, 2009 om 22:24
Huishouden & energie

Medicijn

Goedeavond,
Ik heb een kat met een te snel werkende schildklier en hiervoor Strumazol van de dierenarts gekregen. De eerste keer moest ik hiervoor 20euro betalen. De tweede keer 40 euro. Ik ben naar mijn apotheek geweest en kreeg hier te horen dat het middel 16,25 kost (inclusief verzendkosten) dus eigenlijk is het een goedkoop middel. Het middel is jammer genoeg niet zonder recept te krijgen. Wat moet ik nu doen? Ik voel me opgelicht door de dierenarts maar heb het medicijn wel nodig. Met vriendelijke groet, Emma.

843 3 Rapporteer

spooky01
door spooky01 - Nov 8, 2009 om 22:36
418 Antwoorden / 56 Vragen

Hoi, ga winkelen voor het medicijn bij verschillende dierenartsen. Bel vooral de alleen werkende dierenartsen, die zijn in vergelijking met groepspraktijken goedkoper. Dit is uit eigen ondervinden. Groetjes Ingrid

kenwel2
door kenwel2 - Nov 8, 2009 om 22:42
1574 Antwoorden / 13 Vragen

Dag Emma, wat je moet doen: Ga naar een andere dierenarts toe, doe je verhaal, en vraag of hij je ten dienste wil zijn en een recept wil uitschrijven,zeg dat je het hard nodig hebt, en dat je dit middel maandelijks elke dag hard nodig hebt, nog een optie: ga naar het dierenasiel, en doe daar je verhaal, ook daar komen, of zitten dierenartsen op bepaalde tijden, die je het recept mee kunnen/willen geven.Vraag direct om een herhaal recept, voor een jaar als het kan.

Succes, Mvgr. Henri

am
door amelissen - Nov 9, 2009 om 11:40
77 Antwoorden / 1 Vragen

Heeft u al met uw dierenarts hierover gesproken?
Als deze dierenarts bevalt is het zo zonde om weer naar een andere dierenarts te moeten zoeken. Eerst praten is altijd beter dan boos weglopen zonder dat de dierenarts enig benul heeft waar het over gaat.