koekeloer
door koekeloer Nov 7, 2022 om 14:11
Huishouden & energie
Oxxio rekent hele maand met hoog tarief dat pas eind van de maand zou ingaan

In september kreeg ik bericht van oxxio dat mijn nieuwe stroom tarief per 30 oktober zou ingaan (variabel tarief).
Nu kreeg ik mijn overzicht van oktober en daat stond de hele maand hetzelfde hoge tarief, dus ook al van voor 30 oktober.

Ook is dit overzicht niet gesplitst in 2 stukken, zodat ik niet kan kijken wat het verbruik is voor 30 oktober en er na.

Zijn er meer Oxxio klanten hier met hetzelfde en hebben zij uitleg van Oxxio ontvangen? Ik namelijk (nog) niet.

1444 7 Rapporteer

koekeloer
door koekeloer - Nov 7, 2022 om 14:12
562 Antwoorden / 18 Vragen

dit is de rekening van oktober

marita5
door marita5 - Nov 7, 2022 om 15:47
11534 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Koekeloer ,

De snelste weg is , contact opnemen met Oxxio ,

https://www.oxxio.nl/klantenservice

heremietkreeft
door heremietkreeft - Nov 7, 2022 om 15:52
16885 Antwoorden / 202 Vragen
koekeloer
door koekeloer Nov 11, 2022 om 11:01
562 Antwoorden / 18 Vragen

En wat hebben deze links met mijn vraag te maken?

heremietkreeft
door heremietkreeft Nov 11, 2022 om 11:12
16885 Antwoorden / 202 Vragen

U gaf toch aan een vraag / klacht te hebben over Oxxio?

Hv
door HvdL909 - Nov 7, 2022 om 20:35
1 Antwoorden / 1 Vragen

Het wordt nog leuker. Bij Eneco hebben ze de tarieven sinds 30 Oktober, zo erg omhoog gegooit dat het de 190,- die ik zal krijgen in November en December bijna volledig teniet worden gedaan....En ik wed dat dit niet alleen geld voor Eneco, let maar op!

panter22
door panter22 Nov 8, 2022 om 07:47
6599 Antwoorden / Vragen

Daar is het toch voor bedoeld, die €190. Om de energierekening mee te betalen. Niet om leuke dingen mee te doen of in een ouwe sok te stoppen.

koekeloer
door koekeloer - Nov 11, 2022 om 11:04
562 Antwoorden / 18 Vragen

Ik heb inmiddels contact gehad met oxxio. Ik krijg te horen dat het maandelijks overzicht eigenlijk maar een indicatie is en de app kan niet omgaan met prijsveranderingen halverwege een maand. Dan wordt de prijs aan het eind van de maand genomen. Maar ik hoef niet ongerust te zijn, want op de jaarafrekening gebeurt dit wel en wordt er gesplitst per prijsaanpassing gedurende het jaar. Het is ICT prutswerk van Oxxio.