jantien
door jantien Jan 2, 2006 om 13:00
Huishouden & energie

Schaaltje

Ik heb een schaaltje uit 1941? Zou die nog wat waard zijn.Het was zwart geverfd en toen ik het af ging wassen ging de verf eraf. En nu is het gewoon wit. Er staat onder PetrusRegout&Co, Maastricht, Made in Holland en 1941. En een beeltenis van een leeuw staat erboven.

409 3 Rapporteer

jantien
door jantien - Jan 3, 2006 om 18:49
20 Antwoorden / 16 Vragen

Beste Nancy, Bedankt voor je antwoord. Er ging een wereld voor me open. En ik heb het schaaltje ook gevonden op zo'n site en daar boden ze € 4,50. Dus ik hoef me nu ook niets in mijn hoofd te halen over "wie weet wat zo'n ding nog op zal leveren" Maar er is dus ook niemand die weet waarom het eerst zwart was.  Nogmaals bedankt.      Janny de Jager.

eireann
door eireann - Jan 3, 2006 om 18:50
1 Antwoorden / 0 Vragen

Helaas heb ik niet veel verstand van waarden van producten. Maar ik kan wel melden dat Petrus Regout & Co, Maastricht tegenwoordig 'De Sphinx' is. Ook weet ik dat een aantal producten (servies) die daar geproduceerd zijn veel waard zijn en in verschillende musea staan (klik 'Petrus Regout & Co Maastricht' bij google en er staan verschillende verzamelaren en musea genoemd). Maar ik kan niet vertellen of uw schaaltje waarde heeft of niet.

Nancy

riawim
door riawim - Jan 11, 2006 om 11:39
10 Antwoorden / 5 Vragen

wat dacht je van ........kunst&kitsch? ga daar eens vragen wat jou schaaltje waard is!vr.gr. ria